Jeg skal snart skifte job og skal i den forbindelse søger farvel til den bedste chef, jeg har haft. Han har på alle måder været god for både min personlige og faglige udvikling, men det er særligt på det personlige plan, at han har betydet noget. Startede i virksomheden som en usikker mus uden selvtillid, og han har skubbet, coachet, heppet og rost mig til at turde meget mere, end jeg har turdet før.
Vil gerne give ham en gave, når jeg stopper, men er i tvivl om, hvad det skal være. Det behøver ikke være hverken dyrt eller vildt, men vil gerne give ham noget, der anerkender hans andel i, at jeg nu har fået et job, der er så vildt, at jeg stadig ikke forstår, hvor heldig jeg har været.
Nogen forslag?
Gave til tidligere chef?
- LaMariposa
- Kort karma: 1826
- Likede indlæg: 20990
Re: Gave til tidligere chef?
Hvor personligt skal det være, for ellers kan øl, vin, champagne jo altid følge med det kort du vel skriver om, hvad han har betydet for dig.
0
Jeg gav min tidligere chef sådan en stor coffee table-agtig bog om en række ledere, der griller sammen med en kok. En blanding af ledelsesanekdoter og maskulin kogebog á la Gatromand. Jeg kan selvfølgelig ikke huske navnet på den lige nu 
Ellers en god flaske vin med et personligt kort, hvis han er til sådan noget? Eller whiskeyglas? Eller en design-ting til kontoret?

Ellers en god flaske vin med et personligt kort, hvis han er til sådan noget? Eller whiskeyglas? Eller en design-ting til kontoret?

1
I don't mind living in a man's world as long as I can be a woman in it! 

- LaMariposa
- Kort karma: 1826
- Likede indlæg: 20990
girl_beat skrev:Jeg gav min tidligere chef sådan en stor coffee table-agtig bog om en række ledere, der griller sammen med en kok. En blanding af ledelsesanekdoter og maskulin kogebog á la Gatromand. Jeg kan selvfølgelig ikke huske navnet på den lige nu
En designting kontoret er faktisk ikke nogen dårlig ide. Det må jeg lige tænke nærmere over.
0

I’ll keep myself together keep on holding on...