Er du også Royal Copenhagen fan?

Få hjælp til indretning af din bolig, eller blær dig med din nye kakkelovn!
Brugeravatar
sigge
Kort karma: 811
Likede indlæg: 16798

Re: Er du også Royal Copenhagen fan?

Indlægaf sigge » 25. aug 2017, 09:10

Lemonella skrev:Jeg ærgrer mig over, jeg sagde nej til, at arve min mormors Rosenborg stel. Hun havde alt og jeg mener alt. Både mokka- og kaffekopper, samt kander, fade, tallerkener og skåle og det hele komplet til 24 personer.
Jeg er der imod stadig glad for jeg takkede nej til min mors guldkantede mågestel. Hun havde også det hele, samt duge og servietter, Jeg kan bare ikke lide det og slet ikke med guld på. Synes mågerne glor så ondskabsfuldt på mig. :wacko:

Jeg mener også, det er Rosenborg, jeg har. Jeg har dog kun spisestel, og det står i en kasse i kælderen lige nu, fordi jeg mangler skabsplads.

Min mor og morbror har mange minder fra deres barndom om, hvordan de fik skældud, når de vendte tallerknerne "forkert", så nu kan de begge huske, hvilken vej der er den rigtige. Min fætter har samme stel, så vi diskuterer altid, hvordan det nu skal vende, når der bliver dækket op med det. :lol2: I øvrigt hader både min mor og min tante sovseskålene, fordi de er så besværlige at vaske op pga. en masse krummelurer. De kæmpede altid om at undgå dem, når der skulle vaskes op hjemme ved min mormor og morfar.
1
You can't spell awesome without me.

Tilbage til "Bolig"