Landmand søger kærlighed

Brugeravatar
Pjeps
Kort karma: 604
Geografisk sted: Det skønne København
Likede indlæg: 8832

Re: Landmand søger kærlighed

Indlægaf Pjeps » 16. okt 2019, 08:59

Ado skrev:
Pjeps skrev:
Ado skrev:
Pjeps skrev:Er der andre end mig der ser med denne gang ?

Jeg synes det er nogle rigtig skønne landmænd denne gang, undtagen Jack, jeg kan slet ikke holde ud at se og høre på ham .

Jeg ser også med. Jeg er generelt også vild med dem alle. Selv Jack, som jeg dog har det lidt ambivalent med. :D
Ham der Morten Korch-manden tror jeg virkelig er en god mand. Og så er der Niels. :lol: Fuck, han er spøjs.

Jeg er vild med Morten Kock manden, jeg havde sgu skrevet til ham, hvis han var 10 år ældre :lol:

Han er så sympatisk hele vejen igennem. :love: Go for it, hvis han bliver single. Alder er kun et tal og Jylland ville klæde dig. :D

:lol::lol:
0
:ninja:
Brugeravatar
Misantropen
Kort karma: 685
Likede indlæg: 12365

Indlægaf Misantropen » 16. okt 2019, 09:01

Hvem er Morten Korch manden?

Er det ham med de to store hunde?
0
Hvis du har lyst til at vise Nordjylland, at hele Danmark bakker dem op, så kan du like opslaget her :pompom:

Brugeravatar
Planten
Kort karma: 1039
Likede indlæg: 7314

Indlægaf Planten » 16. okt 2019, 09:04

Misantropen skrev:Hvem er Morten Korch manden?

Jep - Martin D :)
0
Brugeravatar
Misantropen

Indlægaf Misantropen » 16. okt 2019, 09:10

Planten skrev:
Misantropen skrev:Hvem er Morten Korch manden?

Jep - Martin D :)

Han virker også sød, men jeg har ikke set så meget til ham.

Jeg grinte da Lene var på besøg første gang og den ene hund lagde sig til at sove op af hendes ben, imens hun stod op af køkkenbordet :lol: Jeg kan generelt godt lide Lene, især fordi hun altid hilser på hundene før deltagerne. Det går lige i mit hundehjerte :lol:
1
Hvis du har lyst til at vise Nordjylland, at hele Danmark bakker dem op, så kan du like opslaget her :pompom:

Brugeravatar
Misantropen

Indlægaf Misantropen » 16. okt 2019, 12:28

Mistermor skrev:Jeg har været ved at blive skør over at tænke på, hvem Niels minder mig om, eller om jeg måske kan have mødt ham i en eller anden sammenhæng. (jeg har jo været pædagog på Djursland)

Hvad er det for en psykolog, der medvirker i sådan et program sammen med sin klient? Det er i mine øjne helt skørt.

Jeg synes også virkelig godt om Martin med de store hunde, men ellers synes jeg godt nok, at de fleste deltagere er så specielle, at jeg undrer mig over, at der overhovedet kommer breve til dem.

Sideløbende kører der jo "den unge landmand" - er det kun på tv2play? Jeg har så svært ved at tro på, at Laura virkelig vil ham bondemanden, hun virker alt for vild og selvsikker til at ville den vej, og jeg tænker på, om det mere handler om at komme på tv eller vise, at hun tør. Samtidig undrer jeg mig over, hvor mange realitydeltagere der kommer fra Randers. (hvor jeg jo bor)

Landmand søger kærlighed får ofte min kæreste til at holde sig for øjnene og mig til at krumme tæer, - det er i virkeligheden mere tortur end underholdning.

Ja, hvad er det for noget? :forvirret: Det er ham hvis mor køber hans tøj og hunden spiser med ved bordet, ikke? :lol:

Er han yngre end ham med brillerne?(der vist også hedder Martin)
0

Brugeravatar
Misantropen

Indlægaf Misantropen » 16. okt 2019, 12:43

Mistermor skrev:
Misantropen skrev:
Mistermor skrev:Jeg har været ved at blive skør over at tænke på, hvem Niels minder mig om, eller om jeg måske kan have mødt ham i en eller anden sammenhæng. (jeg har jo været pædagog på Djursland)

Hvad er det for en psykolog, der medvirker i sådan et program sammen med sin klient? Det er i mine øjne helt skørt.

Jeg synes også virkelig godt om Martin med de store hunde, men ellers synes jeg godt nok, at de fleste deltagere er så specielle, at jeg undrer mig over, at der overhovedet kommer breve til dem.

Sideløbende kører der jo "den unge landmand" - er det kun på tv2play? Jeg har så svært ved at tro på, at Laura virkelig vil ham bondemanden, hun virker alt for vild og selvsikker til at ville den vej, og jeg tænker på, om det mere handler om at komme på tv eller vise, at hun tør. Samtidig undrer jeg mig over, hvor mange realitydeltagere der kommer fra Randers. (hvor jeg jo bor)

Landmand søger kærlighed får ofte min kæreste til at holde sig for øjnene og mig til at krumme tæer, - det er i virkeligheden mere tortur end underholdning.

Ja, hvad er det for noget? :forvirret: Det er ham hvis mor køber hans tøj og hunden spiser med ved bordet, ikke? :lol:

Er han yngre end ham med brillerne?(der vist også hedder Martin)

Den unge landmand Mathias er 23, og ham med brillerne er vist 25.

Ok. Er der noget særligt ved ham udover hans alder?

Sidste år var der jo et en med der havde/havde haft diverse vanskeligheder i folkeskolen. Jeg husker ikke om det kun var fordi han ikke blev spået de store succeser senere i livet og var ordblind, men det var i hvert fald gået ham meget godt på trods af dårlig skolegang m.m.
0

Tilbage til "Film og TV"