Men hvis vi gerne vil have en let (og billig!) frokost i nærheden af Medicinsk Museion (det ligger ikke så langt fra Amalienborg), hvor skal vi så gå hen?
Tux skrev:Jeg ved godt det ikke er det det er emnet, men til en god burger vil jeg langt foretrække Cocks & Cows fem for Halifax, bare lige et input - brug det hvis I vil :-)
Pandesteg skrev:Tux skrev:Jeg ved godt det ikke er det det er emnet, men til en god burger vil jeg langt foretrække Cocks & Cows fem for Halifax, bare lige et input - brug det hvis I vil :-)
Jeg synes så til gengæld at Halifaxburgere er langt bedre end Cocks... det er selvf. smag og behag
Tux skrev:Pandesteg skrev:Tux skrev:Jeg ved godt det ikke er det det er emnet, men til en god burger vil jeg langt foretrække Cocks & Cows fem for Halifax, bare lige et input - brug det hvis I vil :-)
Jeg synes så til gengæld at Halifaxburgere er langt bedre end Cocks... det er selvf. smag og behag
I så fald synes du forkert
Tux skrev:Jeg ved godt det ikke er det det er emnet, men til en god burger vil jeg langt foretrække Cocks & Cows fem for Halifax, bare lige et input - brug det hvis I vil :-)