Dating-sider

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
zaubertrick
Kort karma: 6
Likede indlæg: 20

Dating-sider

Indlægaf zaubertrick » 24. aug 2017, 06:10

Muligt det har været vendt tidligere ;)

Hvilke dating sider er de mest reelle, og hvilke skal man undgå (og hvorfor)

Synes man hører om sider, der er svære at slippe ud af, om sider med falske profiler, og om sider hvor det hele tiden koster ekstra hvis man skal have udbytte af siden.
0
Brugeravatar
Lover-Moses
Kort karma: 15
Geografisk sted: Næstved
Likede indlæg: 430

Re: Dating-sider

Indlægaf Lover-Moses » 27. aug 2017, 10:04

Det kommer vel an på hvad man søger. Hvis det er en kæreste du søger, er dating.dk og single.dk nok de mest populære/brugte. Det virker ikke som om der er falske profiler derinde.
1
Liou
Kort karma: 42
Geografisk sted: Esbjerg
Likede indlæg: 362

Indlægaf Liou » 27. aug 2017, 11:18

Generelt tror jeg, man skal passe på med de sidder, der tager penge for det. Nu er jeg godt nok selv medlem af zoosk i øjeblikket, og de har flettet en masse små betalinger ind. Siden er nærmest ubrugelig, hvis du ikke poster penge i den fordi du ikke har adgang til helt grundlæggende features, som at kunne se beskeder.

Single grupper på Facebook og tinder er de bedste IMO. Her koster det gratis, og det er bare super nemt at bruge, samtidig med at der er masser af brugere.
1
MissB
Kort karma: 110
Likede indlæg: 987

Indlægaf MissB » 27. aug 2017, 11:45

Jeg har været mest tilfreds med Tinder. Både mht selve siden/appen og med mændene :)
1
Brugeravatar
Jydepigen
Kort karma: 75
Likede indlæg: 625

Indlægaf Jydepigen » 27. aug 2017, 21:28

Jeg har i en del år været bruger i dating.dk og kan desværre ikke anbefale det. Synes meget det er de samme mænd der er der og meget få nye bekendtskaber man får derinde. Skal siges at jeg selv også var opsøgende og skrev til dem, jeg fandt interessante.

Tinder kan være fint. Man skal bare selv huske at sortere i dem der er seriøse og faktisk søger noget derinde, og dem der bruger det til underholdning.

Har også prøvet Happn.. Har aldrig fået nogle bekendtskaber igennem den app, men rart nok at det faktisk er personer, som man har været i nærheden af og det muligvis er nemmere at finde en, der bor forholdsvis tæt på en selv.
1

Tilbage til "Forhold og sex"