Hvad laver du til dagligt - forklaret dårligt

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
ExCoastal
Kort karma: 250
Geografisk sted: San Jose
Likede indlæg: 5175

Re: Hvad laver du til dagligt - forklaret dårligt

Indlægaf ExCoastal » 31. aug 2017, 18:55

Jeg arbejder primært med det synlige lysspektrum, sorterer infrarød og ultraviolet fra.
0
Brugeravatar
ExCoastal

Indlægaf ExCoastal » 31. aug 2017, 19:43

Falstria skrev:
ExCoastal skrev:Jeg arbejder primært med det synlige lysspektrum, sorterer infrarød og ultraviolet fra.

Du laver svejsebriller?

Det kunne jeg sagtens lave, men en stor del af hvad vi laver, har mere med Angelinas job at gøre.
0
Brugeravatar
Sangius
Kort karma: 1058
Likede indlæg: 22091

Indlægaf Sangius » 31. aug 2017, 19:48

Kigger mest på selvlysende små prikker i et mørkt lokale, og ud fra deres position vurderer jeg hvordan man bedst kan hjælpe folk.
Til tider skærer jeg organer i tynde snit, ca. en hundrededel af en mm, og fanger snittet med en pensel, bager det, farver det og kigger på det.
0
T ♡ sep 2016
M ♡ okt 2018
Brugeravatar
Delfin
Kort karma: 942
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 16770

Indlægaf Delfin » 31. aug 2017, 20:05

Jeg snakker med nogle mennesker, men sommetider er der ikke nogen, der vil tale med mig. Det kan være hyggeligt, men sommetider er de også kede af det eller sure. Jeg skriver også på computer og køber toiletpapir og tømmer papirkurve.
0
14 11 14
Brugeravatar
Planten
Kort karma: 1039
Likede indlæg: 7314

Indlægaf Planten » 31. aug 2017, 20:24

Falstria skrev:
Sangius skrev:Kigger mest på selvlysende små prikker i et mørkt lokale, og ud fra deres position vurderer jeg hvordan man bedst kan hjælpe folk.
Til tider skærer jeg organer i tynde snit, ca. en hundrededel af en mm, og fanger snittet med en pensel, bager det, farver det og kigger på det.

Kombinationen af astrologi og woodo :forvirret2:

Jeg ved godt, hvad hun laver - tror jeg :lol:
1
Brugeravatar
ExCoastal

Indlægaf ExCoastal » 31. aug 2017, 20:56

Her er størstedelen af det synlige spektrum.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
Brugeravatar
DenBruneMunk
Kort karma: 61
Geografisk sted: Syd på i Danmark
Likede indlæg: 2079

Indlægaf DenBruneMunk » 31. aug 2017, 21:06

Zoxa skrev:nej, hvis du er forælder er der også en stor sandsynlighed for at du ringer til mig for at brokke dig og absolut intet får ud af det

skolelærer?
0
Slettet bruger
Likede indlæg: 6799

Indlægaf Slettet bruger » 31. aug 2017, 21:13

Sangius skrev:Kigger mest på selvlysende små prikker i et mørkt lokale, og ud fra deres position vurderer jeg hvordan man bedst kan hjælpe folk.

Det gjorde jeg en gang med en kasse museknæ, det var faktisk meget skægt. Men det er lang tid siden.
1
Slettet bruger
Likede indlæg: 6799

Indlægaf Slettet bruger » 31. aug 2017, 21:14

Det gjorde jeg en gang med en kasse museknæ, det var faktisk meget skægt. Men det er lang tid siden.
0
Zoxa
Kort karma: 21
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 593

Indlægaf Zoxa » 1. sep 2017, 03:36

DenBruneMunk skrev:
Zoxa skrev:nej, hvis du er forælder er der også en stor sandsynlighed for at du ringer til mig for at brokke dig og absolut intet får ud af det

skolelærer?

nej, men i samme branche
0
Brugeravatar
Sangius
Kort karma: 1058
Likede indlæg: 22091

Indlægaf Sangius » 1. sep 2017, 04:39

eks-Maupassant skrev:

Jeg har også lige haft en masse aortaer fra rotter :D
0
T ♡ sep 2016
M ♡ okt 2018
JoyNips
Kort karma: 1036
Likede indlæg: 22942

Indlægaf JoyNips » 1. sep 2017, 05:41

Nogen vil nok sige "ingenting", men jeg vil nu mene at jeg hjælper. Lige for tiden bruger jeg dog mest min tid på at gabe og drikke kaffe og gå rigtig mange km og opfinde fjollede sange og blive tisset på.
1
Brugeravatar
Tanten
Kort karma: 376
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 6947

Indlægaf Tanten » 1. sep 2017, 07:52

Falstria skrev:
Tanten skrev:Jeg fortæller andre, hvordan de skal blive bedre til at gøre deres arbejde ordenligt

DJØF?

Godt gæt, ellers - jeg er konsulent i en region, men ikke DJØF'er eller akademiker (som en af de meget få på arbejdspladsen).

Jeg er ansat som brugerkonsulent til at sikre, at mine kolleger altid har bruger/borger/patientperspektivet med, når de laver tilfredshedsundersøgelser, evaluerer projekter eller laver forbedringsarbejde, samt til at skabe kontakt til patientorganisationer, patienter og pårørende, udtænke nye projekter med fokus på disse og i øvrigt repræsentere borgerperspektivet.

Der er lang vej endnu, og man når ikke langt med 7.4 timer om ugen, men lidt har også ret.

I mit andet job underviser jeg personale på de psykiatriske sengeafsnit i konflikthåndtering med fokus på patientperspektivet.
1
Brugeravatar
Tanten
Kort karma: 376
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 6947

Indlægaf Tanten » 1. sep 2017, 07:53

JoyNips skrev:Nogen vil nok sige "ingenting", men jeg vil nu mene at jeg hjælper. Lige for tiden bruger jeg dog mest min tid på at gabe og drikke kaffe og gå rigtig mange km og opfinde fjollede sange og blive tisset på.

Du er pædagog i en vuggestue?
0
Brugeravatar
Kalimsofie
Kort karma: 122
Likede indlæg: 2921

Indlægaf Kalimsofie » 1. sep 2017, 08:47

Tanten skrev:
JoyNips skrev:Nogen vil nok sige "ingenting", men jeg vil nu mene at jeg hjælper. Lige for tiden bruger jeg dog mest min tid på at gabe og drikke kaffe og gå rigtig mange km og opfinde fjollede sange og blive tisset på.

Du er pædagog i en vuggestue?

På barsel, tænker jeg?
1

Tilbage til "Generelt"