Sexy; Cutie; Smuk – vælg din gift

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.

Sexy; Cutie; Smuk – vælg din gift

Sexy
5
19%
Cutie
14
52%
Smuk
8
30%

Afgivne stemmer: 27
Brugeravatar
dgd2007
Kort karma: 1114
Likede indlæg: 16661

Re: Sexy; Cutie; Smuk – vælg din gift

Indlægaf dgd2007 » 29. aug 2017, 21:29

Emma The Mermaid skrev:
dgd2007 skrev:Din avatar distraherer fra emnet! :lol:

Er det min du mener? :)

Nej, TS' :)
0
Brugeravatar
Vlad Kalashnikov
Kort karma: 72
Likede indlæg: 2254

Indlægaf Vlad Kalashnikov » 30. aug 2017, 01:15

dgd2007 skrev:
Emma The Mermaid skrev:
dgd2007 skrev:Din avatar distraherer fra emnet! :lol:

Er det min du mener? :)

Nej, TS' :)
Trump scorer højt på alle tre parametre:sexet, cutie, pretty:

Billede
0
Grab them by the pussy
Brugeravatar
dgd2007

Indlægaf dgd2007 » 30. aug 2017, 01:32

Vlad Kalashnikov skrev:Trump scorer højt på alle tre parametre:sexet, cutie, pretty: [...]

Too cute by half ;)
0
Brugeravatar
Vlad Kalashnikov

Indlægaf Vlad Kalashnikov » 30. aug 2017, 02:42

paint skrev:Personligt, og som mand - vil jeg gerne have det hele (ikke enten/eller).
Man kan få den perfekte blend af sexet, cutie, skønhed - der ligger til ens egen smag, men man kan ikke på en og samme tid få 100% max på alle tre træk. De trækker til en vis grad i hver sin retning. Specielt sexet & cutie, men også sexet og smuk. Sexet er i det hele taget den mest kompliceret af de tre.

Sexet er ekstra fokus på de kvindelige sekundære seksuelle karaktertræk: brede hofter, store bryster, etc. + en anelse maskulin (udadvendt og aggressiv seksualitet) og mindre neoteny; cutie er neoteny; smuk er fokus på symmetriske ansigtstræk og velbalanceret krop.

Sexet signalerer at hun er parat til at blive befrugtet; cutie signalerer ungdom; smuk signalerer gode gener.
0
Grab them by the pussy
Brugeravatar
Badesandalen
Kort karma: 207
Likede indlæg: 2767

Indlægaf Badesandalen » 30. aug 2017, 11:09

Hvorfor bliver du ved med at skrive cutie? Når du taler om udseendet er det cute, når du taler om personligheden eller tiltaler personen er det cutie.

Ooog nu har ordet mistet al betydning for mig. :whine:
0
Brugeravatar
Vlad Kalashnikov

Indlægaf Vlad Kalashnikov » 30. aug 2017, 11:20

Badesandalen skrev:Hvorfor bliver du ved med at skrive cutie? Når du taler om udseendet er det cute, når du taler om personligheden eller tiltaler personen er det cutie.

Ooog nu har ordet mistet al betydning for mig. :whine:
eh? Hvor har du fået den opfattelse fra? Jeg har aldrig hørt nogle bruge dem som andet end synonymer. cutie er bare en lidt cute måde at sige cute på. Kan ikke lige finde et dansk ord for det: nuttet syntes ikke rigtig at være det samme.
0
Grab them by the pussy
Brugeravatar
Yossarian
Kort karma: 20
Likede indlæg: 714

Indlægaf Yossarian » 30. aug 2017, 15:40

Det er vist mest cutie for mit vedkommende. Jeg kan godt lide, når kvinder har noget imødekommende over deres ansigt og noget uhøjtideligt over deres udstråling. Det klassisk smukke look virker meget koldt på mig.
0
Brugeravatar
Evapeva
Kort karma: 223
Likede indlæg: 2170

Indlægaf Evapeva » 30. aug 2017, 19:39

Æv, hun ser træls ud, hende "cutie"'en. Og så har hun endda scoret flest stemmer?! :genert:
0
Kom lad os gå. Kom lad os se. Gennem tusind verdner venter vægtløs kærlighed.

Et fyrtårn af fornuft i et hav af vrøvl. :engel:
Brugeravatar
Santa
Kort karma: 615
Likede indlæg: 16454

Indlægaf Santa » 30. aug 2017, 21:17

Emma The Mermaid skrev:
Akehurst2 skrev:
Emma The Mermaid skrev:Som ham her. Han repræsenterer min type mand :blush2:
Meget, meget smuk.

Ja :love: Og da også totalt sexet :ivrig:

For mig bliver mænd først sexede når de tager tøjet af :genert:
Vel at mærke hvis kroppen er pæn :lol:

Og for mig bliver de først sexede, når de åbner munden og siger noget klogt, sjovt og interessant.
Men jeg er osse over fyrre og at være smuk eller sexet er ikke længere nok for en mand til mig.

Desuden pisser kategorien "cute" til kvinder mig helt af...for det begreb betyder for mig noget åndssvagt, fordummende lille-pigerollespil, som hører teenagealderen til.
Ligesom begrebet "bad boy". Nej tak, betal din skat og dine børnepenge, støvsug dit eget hjem og vask dit eget tøj, og hold dig indenfor lovens rammer, tak.
2
Lad være med at læse mellem linjerne, det står ikke noget. ;)

Ikke medlem af Inderkredsen. :nej:
Brugeravatar
dgd2007

Indlægaf dgd2007 » 30. aug 2017, 21:58

Santa skrev:Og for mig bliver de først sexede, når de åbner munden og siger noget klogt, sjovt og interessant.
Men jeg er osse over fyrre og at være smuk eller sexet er ikke længere nok for en mand til mig.

Desuden pisser kategorien "cute" til kvinder mig helt af...for det begreb betyder for mig noget åndssvagt, fordummende lille-pigerollespil, som hører teenagealderen til.
Ligesom begrebet "bad boy". Nej tak, betal din skat og dine børnepenge, støvsug dit eget hjem og vask dit eget tøj, og hold dig indenfor lovens rammer, tak.
    Billede
0
Brugeravatar
Moxy-lady
Kort karma: 1166
Likede indlæg: 15810

Indlægaf Moxy-lady » 30. aug 2017, 23:00

Jeg kan ikke abstrahere fra at den der cutie pie ligner en på 14.

Personligt synes jeg at det er for meget at tænde på en der ser så ung ud, hvis man er mere end dobbelt så gammel.
0
Zoe 12-10-18
Brugeravatar
Vlad Kalashnikov

Indlægaf Vlad Kalashnikov » 31. aug 2017, 00:28

Evapeva skrev:Æv, hun ser træls ud, hende "cutie"'en. Og så har hun endda scoret flest stemmer?! :genert:
oh man, det er et hårdt publikum. Kate Uptons bryster er helt forkerte, "cutie" har et "i" for meget, og Erin Ashford ser træls ud. Jeg syntes Erin ser ret cute ud i de billeder, men det var som skrevet kun et eksempel. Du kan forstille dig din egen cutie (cute!) arketype og stemme ud fra det.

F.eks.
Natalie Dormer
Billede

Taylor Swift:
Billede
Billede
0
Grab them by the pussy
Brugeravatar
Vlad Kalashnikov

Indlægaf Vlad Kalashnikov » 31. aug 2017, 02:32

Santa skrev:Og for mig bliver de først sexede, når de åbner munden og siger noget klogt, sjovt og interessant.

Cute piger er supernice. Sexet er rent seksuelt, og smuk rent æstetisk. En pige der ser cute ud ligner en der også kunne være sjovt at være sammen med. Cute vækker også beskytterinstinktet. Det jo heller ikke fordi cute er et karaktertræk mænd pådutter kvinder, nogle ser bare cute ud, andre spiller i høj grad selv på det.

Smuk kan også være kedeligt, fordi perfektion er kedeligt – Miss World er stort set det mest kedelige program man kan forestille sig. 100 kloner fra hele verdenen samlet for at se hvem der kan se mest ens ud.

Desuden troede jeg skat var for dem der ikke vidste bedre. Thug Life!
0
Grab them by the pussy
Brugeravatar
dgd2007

Indlægaf dgd2007 » 31. aug 2017, 03:15

Vlad Kalashnikov skrev:[...]
Miss World er stort set det mest kedelige program man kan forestille sig. 100 kloner fra hele verdenen samlet for at se hvem der kan se mest ens ud.
[...]

Hov! Vi er enige om noget - det skal da fejres! :-D
1
Brugeravatar
Vlad Kalashnikov

Indlægaf Vlad Kalashnikov » 31. aug 2017, 06:38

dgd2007 skrev:
Vlad Kalashnikov skrev:[...]
Miss World er stort set det mest kedelige program man kan forestille sig. 100 kloner fra hele verdenen samlet for at se hvem der kan se mest ens ud.
[...]

Hov! Vi er enige om noget - det skal da fejres! :-D
Jeg ved ikke med dig, men jeg har allerede spist en glædesmango!

Moxy-lady skrev:Jeg kan ikke abstrahere fra at den der cutie pie ligner en på 14.

Personligt synes jeg at det er for meget at tænde på en der ser så ung ud, hvis man er mere end dobbelt så gammel.
meh. Jeg er blevet lidt vant til Hello Kitty Asia, syntes ikke hun ser så ung ud. Tror hun er start 20erne. Måske lidt ældre. Derudover er det en lidt mystiske holdning at have at mene at ens egen alder skulle have indflydelse på hvad man bliver tiltrukket af.
0
Grab them by the pussy

Tilbage til "Forhold og sex"