Nogen der kan bidrage?
sigge skrev:Jeg kan ikke huske, hvor krea du er med kager? Kan du lave alt muligt fint pynt og den slags, eller er du mere til at lave en forholdsvis simpel kage pyntet med f.eks. frisk frugt (som er købt på en markedsdag).
Æble skrev:En let men flot løsning er en bradepandekage med grøn glasur og "græs" af farvet kokosmel. Så kan du sætte plastik bondegårdsdyr på eller lave små græskar, blomster osv af fondant.
Allmost_Famous skrev:Åh, det lyder sjovt!
Hvor stor skal kagen være? Jeg kunne godt være behjælpelig med idéer, hvis du kan vente til i aften?
Æble skrev:En let men flot løsning er en bradepandekage med grøn glasur og "græs" af farvet kokosmel. Så kan du sætte plastik bondegårdsdyr på eller lave små græskar, blomster osv af fondant.
sigge skrev:Jeg er ikke kage-ekspert som A_F. Jeg kan ikke finde ud af pynt.Men jeg vil sige, at det billede, du selv viser, er mere i retning af det, jeg associerer med "markedsdage" end noget fra en bondegård (selvom de der muffinfår er virkelig cute). Ellers tænkte jeg på noget med en kurv, som indeholder de produkter, man køber til en markedsdag - jeg har dog ingen ideer til udførelse, og jeg kan bedre lide din "bod".
mulledit skrev:Jeg vidste jeg kunne regne med digBestiller du stadig fra Holland?
Jeg har lidt tid at løbe på, men ikke meget. Det er til 8. september.
Allmost_Famous skrev:mulledit skrev:Jeg vidste jeg kunne regne med digBestiller du stadig fra Holland?
Jeg har lidt tid at løbe på, men ikke meget. Det er til 8. september.
Nej, jeg har bare bestilt i Danmark, men der har så også været rimelig beskedent hvad jeg har manglet.
Jeg er helt vild med idéen om en markedsbod, og så måske lidt skilte, der peger hen på fiktive aktiviteter/boder? Det kunne f.eks være tovtrækning, ponyridning, pluk-selv-jordbær, eller hvad man nu kunne forestille sig til en markedsdag, men ikke kan have med på kagen.
Hvor stor skulle den være?