Allmost_Famous skrev:Uh, der skal også være godt med blomster!Solsikker passer godt til, og er nemme og hurtige at lave.
Ville du lave den i fondant?
Allmost_Famous skrev:Uh, der skal også være godt med blomster!Solsikker passer godt til, og er nemme og hurtige at lave.
mulledit skrev:Allmost_Famous skrev:Uh, der skal også være godt med blomster!Solsikker passer godt til, og er nemme og hurtige at lave.
Allmost_Famous skrev:mulledit skrev:Allmost_Famous skrev:Uh, der skal også være godt med blomster!Solsikker passer godt til, og er nemme og hurtige at lave.
Ja, men jeg er så eller ikke så øvet når det kommer til marcipan, så jeg laver alt pynt af enten smørcreme, fondant eller chokolade.
Har du udstikkere?
sigge skrev:Genialt med det der stativ.
Når jeg tænker markedsdage, tænker jeg måske mere på noget danskproduceret og i sæson. F.eks. æbler (i forskellig farve), pærer, blommer, bær, kartofler, squash, porrer, græskar, tomater, svampe.
Æble skrev:Haha ja kan godt se du er ude i en anden liga end grøn kokosmel
Bliver det for kedeligt med cupcakes i kasserne? Så kan der være forskellige slags og pynt med forskellige markedsvarer.
Æble skrev:Haha ja kan godt se du er ude i en anden liga end grøn kokosmel
Bliver det for kedeligt med cupcakes i kasserne? Så kan der være forskellige slags og pynt med forskellige markedsvarer.
sigge skrev:For at blive i markedstemaet kunne man så bage en kage med æbler i af en slags? Eller måske "bare" en gulerodskage? Brownie går man nu heller aldrig galt i byen med efter min mening.Eller skal det være kager med mousse og den slags?
mulledit skrev:sigge skrev:For at blive i markedstemaet kunne man så bage en kage med æbler i af en slags? Eller måske "bare" en gulerodskage? Brownie går man nu heller aldrig galt i byen med efter min mening.Eller skal det være kager med mousse og den slags?
Jeg har ikke besluttet mig endnuSå kom endelig med forslag... Æblekage er nok allerede udelukket, det kan resten af familien ikke lide.
Overvejer en chokoladekage med et eller andet imellem. Den der rigtig gode og samarbejdsvillige chokolade kage jeg også brugte til skibet, en opskrift med kærnemælk.
Og så måske italian meringue buttercream imellem. Hvordan lyder det?
AF: hvor blev du af?