September 2017 - Fællestråd

HappyHippo
Kort karma: 105
Likede indlæg: 2221

Re: September 2017 - Fællestråd

Indlægaf HappyHippo » 4. sep 2017, 22:11

JoyNips skrev:I sidste uge gik jeg 53,7 km med barnevognen. Det er i dén grad godkendt.

Denne uge er jeg startet ud med 9,5 km idag OG jeg har været til babysvømning med afkommet (ok, der er ikke vanvittigt meget træning i babysvømning, but still!). I øvrigt med et migræneanfald og både baby og jeg er snottede. Så jeg har spist en flødebolle. Det synes jeg faktisk er fortjent.

Min kæreste har fået job, så nu er jeg alene på barsel. Jeg forudser at det bliver rigtig godt på "skal vi tage starbucks/paradIs med ud på gåturen?"-kontoen. :lol:

Jeg syntes babysvømning var ret hårdt for armene :genert:

Jeg startede ugen med træning direkte efter skole, var ellers mega træt, men gjorde det alligevel :banan:
1
Brugeravatar
Ally
Kort karma: 666
Likede indlæg: 6019

Indlægaf Ally » 5. sep 2017, 05:51

Øvøvøv!! Jeg er blevet forkølet. Den slags, hvor man nyser, nyser og nyser. Er tung i hovedet. Og har hovedpine. Og lidt ondt i kroppen. Jeg gider ikke være syg, så jeg allierer mig med tørklæder, te og halspastiller - og en varm trøje. Og håber på, at det ikke bliver værre...

Jeg arbejder hjemme nogle timer inden jeg har undervisning til middag (og i eftermiddag). Det er nu rart, at det er muligt at kunne sidde hjemme, når jeg skal rette elevernes opgaver m.m.
0
What if I fall? Oh, but my darling, what if you fly?
Brugeravatar
Afskylia
Kort karma: 49
Likede indlæg: 979

Indlægaf Afskylia » 5. sep 2017, 06:30

Ally skrev:Øvøvøv!! Jeg er blevet forkølet. Den slags, hvor man nyser, nyser og nyser. Er tung i hovedet. Og har hovedpine. Og lidt ondt i kroppen. Jeg gider ikke være syg, så jeg allierer mig med tørklæder, te og halspastiller - og en varm trøje. Og håber på, at det ikke bliver værre...

Jeg arbejder hjemme nogle timer inden jeg har undervisning til middag (og i eftermiddag). Det er nu rart, at det er muligt at kunne sidde hjemme, når jeg skal rette elevernes opgaver m.m.

God beddring :kys:
1
Brugeravatar
Afskylia
Kort karma: 49
Likede indlæg: 979

Indlægaf Afskylia » 5. sep 2017, 06:36

Jeg synes min kost styrer mig og ikke omvendt i øjeblikket. I sommerferien gik jeg på sukkerafvending og prøvede at sætte ind overfor mine potionsstørrelser. Det gik rigtig fint og tabte mig et par kg. Så gik der en uge eller 2, hvor vægten begyndte at svinge lidt op og ellers stod stille. Og selvom jeg virkelig sagde tilm ig at selv at det var ok og jeg bare skulle holde fast, så skred det hele for mig igen..Det er bare så dumt, at jeg reagere så irrationelt.. :s :stoned:

Jeg havde et mål om at der skulle stå noget med 55 kg på vægten inden d. 22.sep, hvor jeg skal til Paris..Men nu hvor det går lidt sløvt har jeg bare lyst til at kaste håndklædet i ringen.. Nu har jeg ikke været på vægten i 2 uger..tør ikke.. :cuss:

Jeg tror jeg vil lave mig et nyt ugemål med, at jeg skal gå på vægten i løbet af denne uge..
0
JoyNips
Kort karma: 1032
Likede indlæg: 22880

Indlægaf JoyNips » 5. sep 2017, 14:58

Dagens baby-gåtur blev på sølle 6,2 km. Men lidt har også ret. Og i morgen er der atter en dag.
2
Brugeravatar
Daine
Kort karma: 2779
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 31001

Indlægaf Daine » 5. sep 2017, 17:55

Jeg var af sted på den første morgentur i dag, jeg synes det var pænt hårdt at stå op kl 5.45 :genert: Men jeg kom ud at cykle og det var rigtig lækkert vejr, så positivt trods alt. Og midtugevejningen gik også væsentlig bedre end forventet. Jeg er tilfreds og det er lige før jeg glæder mig til vejningen på fredag :lol:
4
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
avdotja
Kort karma: 414
Likede indlæg: 9720

Indlægaf avdotja » 5. sep 2017, 19:27

Tænkt situation: hvis man nu har undladt at spise 4 ud af en hel æske merci med i alt 20 chokolader - er det så ikke lidt positivt? Også selvom det måske skyldes at man simpelthen ikke kan lide den sidste variant :gruble:
1
Brugeravatar
Daine

Indlægaf Daine » 5. sep 2017, 19:31

avdotja skrev:Tænkt situation: hvis man nu har undladt at spise 4 ud af en hel æske merci med i alt 20 chokolader - er det så ikke lidt positivt? Også selvom det måske skyldes at man simpelthen ikke kan lide den sidste variant :gruble:

Nej :lol:

Det ville være positivt, hvis man spise to ud af 20 og gemte resten til weekenden. Også selvom der er mange favoritter tilbage ;)
0

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
avdotja
Kort karma: 414
Likede indlæg: 9720

Indlægaf avdotja » 5. sep 2017, 19:34

Daine skrev:
avdotja skrev:Tænkt situation: hvis man nu har undladt at spise 4 ud af en hel æske merci med i alt 20 chokolader - er det så ikke lidt positivt? Også selvom det måske skyldes at man simpelthen ikke kan lide den sidste variant :gruble:

Det ville være positivt, hvis man spise to ud af 20 og gemte resten til weekenden. Også selvom der er mange favoritter tilbage ;)

Lyseslukker :(
1
Brugeravatar
Daine

Indlægaf Daine » 5. sep 2017, 19:41

avdotja skrev:
Daine skrev:

Undskyld :kram:
0

Muspel
Kort karma: 547
Likede indlæg: 7846

Indlægaf Muspel » 5. sep 2017, 20:02

avdotja skrev:
Daine skrev:

Jeg er uenig. Stor sejr. Jeg havde sku også spist de sidste fire :-D

Jeg gav min far de cookies, der ikke kunne være i dåsen til min søster. (Som jeg bagte til i går) Så er de ude af mit hjem. Og jeg spiser ikke flere ...
gåture har jeg ikke nået de sidste to dage. Ikke optimalt
0
Brugeravatar
Daine

Indlægaf Daine » 5. sep 2017, 20:12

Muspel skrev:
avdotja skrev:
Daine skrev:

Jeg er uenig. Stor sejr. Jeg havde sku også spist de sidste fire :-D

Jeg gav min far de cookies, der ikke kunne være i dåsen til min søster. (Som jeg bagte til i går) Så er de ude af mit hjem. Og jeg spiser ikke flere ...
gåture har jeg ikke nået de sidste to dage. Ikke optimalt

:nej:

:lol:
0

JoyNips
Kort karma: 1032
Likede indlæg: 22880

Indlægaf JoyNips » 6. sep 2017, 16:49

10,7 km med barnevognen idag :gogo:
5
Brugeravatar
Ally
Kort karma: 666
Likede indlæg: 6019

Indlægaf Ally » 6. sep 2017, 18:39

Når man bliver ringet op af Fitness World og de fortæller, at man er blevet udtrukket til at deltage i et interview - og "takken" for at deltage var valget mellem 6 biografbilletter eller 3 måneders gratis træning. Jeg valgte 3 måneders gratis træning! Interviewet er først i slutningen af september, men woop-woop fordi jeg lige var så heldig!
11
What if I fall? Oh, but my darling, what if you fly?
Brugeravatar
FrøkenM
Kort karma: 805
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 6340

Indlægaf FrøkenM » 6. sep 2017, 19:26

Her er det lidt op ad bakke. Madplanen, minus junk og de gode intentioner om at komme i ordentlig tid i seng går sådan set fint nok, men må erkende at det nok ikke bliver i denne uge, jeg får trænet. Dels fordi min studiestart (som forventet) har trukket tænder ud, men også fordi jeg har lavet noget virkelig dumt og min hæl/ankel er nu hudløs. Det gør ondt at gå :whine:

Er til gengæld ret så optur over studiet og de mennesker, jeg har lært at kende so far :banan:
Vi har lige haft "Welcome Dinner" i Streetfood Market hvilket var rigtig hyggeligt :)
1
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:

Tilbage til "Sund og/eller slank"