Ally skrev:Hmm... Der er ikke langt fra tanke til handlingJeg sad og talte med en kollega om kost, træning m.m. og at jeg egentlig gerne ville tabe mig og blah-blah-blah. Hvortil han så sagde, at jeg, i en periode, skulle cutte stivelsesholdigt mad og derimod spise kød, fedt og grøntsager - det virkede (og virker) for ham. Jeg tænkte, eftersom jeg intet har at tabe, men en masse at vinde, at jeg vil give det en chance - så jeg starter på mandag og resten af september. Samtidig med, at jeg skal motionere hver anden dag.
Det lyder af meget, men jeg trænger til et boost og jeg ved, at det kan lade sig gøre. Jeg har jo, for pokker, tidligere droppet slik, is, kage og chips i 10 uger, hvorfor jeg også kan det her. Sgu!
I weekenden får jeg købt ind og så starter jeg på mandag, hvilket jeg også blev rådet til af kollegaen. SÅ - det gør jeg
FrøkenM skrev:Jeg kommer ikke til at træne igen før min ankel opfører sig normalt igen. Indtil det sker, får jeg udfordring nok ved bare at skulle i skole og ordne andet praktisk. Var en tur forbi lægen i går der anbefaler plastre, ro og badesko, hvilket ikke er det smarteste fodtøj til mig med gangbesvær men må konstatere, at det giver mere ro![]()
I aften skal jeg til noget pizza-hygge/druk i Århus med nogle skønne mennesker. Jeg regner ikke med, at det bliver vildt, men jeg glæder mig![]()
I morgen skal jeg til min fætters fødselsdag, tænk at han allerede bliver 16
avdotja skrev:I sidste måned lærte vi at mit helt store problem er kalorieindtaget og jeg er lidt i tvivl om hvordan jeg skal håndtere det. På den positive side, har jeg opgraderet på træningsfronten og er begyndt at træne mere intensivt. Da træningen er vigtigst for mig, holder jeg en pause fra at bekymre mig alt for meget om maden, men vil trods alt forsøge at tage madpakke med på arbejde.
- 20.000 skridt om dagen 6/7
- 120 min aktivitet hver dag 6/7
- Energiforbrug på mindst 2500 kcal 6/7
- 2 x intervaltræning 2/2
- En lang løbetur på mindst 20 km 21,16 km på 1:51:55
![]()
- Have frokost med på arbejde 4 dage 1/4....
- Gå fra 68,4 til 68 kg vægten sagde også 68,4 kg i morges
avdotja skrev:FrøkenM skrev:Jeg kommer ikke til at træne igen før min ankel opfører sig normalt igen. Indtil det sker, får jeg udfordring nok ved bare at skulle i skole og ordne andet praktisk. Var en tur forbi lægen i går der anbefaler plastre, ro og badesko, hvilket ikke er det smarteste fodtøj til mig med gangbesvær men må konstatere, at det giver mere ro![]()
I aften skal jeg til noget pizza-hygge/druk i Århus med nogle skønne mennesker. Jeg regner ikke med, at det bliver vildt, men jeg glæder mig![]()
I morgen skal jeg til min fætters fødselsdag, tænk at han allerede bliver 16
Af ren og skær nysgerrighed: Hvad er det? Nogle klipklappere du skal rende rundt i til hverdag (men de yder da hverken støtte eller stødabsorbering?)?