September 2017 - Fællestråd

Brugeravatar
Daine
Kort karma: 2833
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 31882

Re: September 2017 - Fællestråd

Indlægaf Daine » 11. sep 2017, 17:52

ManicNinja skrev:
avdotja skrev:
ManicNinja skrev:
Daine skrev:Det blæser, det piskregner og det tordner og lyner. Det er sgu ikke vejr at begive sig ud i, men jeg SKAL! Krydser fingre for det har lagt sig lidt inden jeg kommer hjem :kryds:

Ikke for at virke demotiverende, men nu tager du ikke ud i vejr, som er decideret farligt, vel?

[/Mor-rant off] :)

Er ret sikker på at Daine bor i Jylland et sted og ikke på den amerikanske østkyst - så mon ikke det går :-D

Som jeg skrev: Mor-rant ... :D

Tror bare, jeg blev lidt ramt af alt det stormvarsel for Danmark, der nu også drøner rundt i avis-atmosfæren ...

Hvem ved, det kunne jo være jeg mødte Thor :slem:

Men nej, jeg skal først afsted nu. Det værste regn er trukket væk :kryds: og der er ikke mere torden i luften. Men det endte med at blive en halvdyr 'ventetid' har lige brugt 500,- på en hotelovernatning i Kbh :rulle: :D
1
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
FrøkenM
Kort karma: 838
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 6560

Indlægaf FrøkenM » 11. sep 2017, 18:03

+ 400 gram på vægten her til morgen :rulle:

Det var vel ventet ovenpå en weekend med bytur, junk og fødselsdag hos min fætter men det irriterer mig alligevel.
0
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Brugeravatar
Pandesteg
Kort karma: 1267
Likede indlæg: 16131

Indlægaf Pandesteg » 11. sep 2017, 18:44

Jeg er altså blevet ret hård til det dér crossfit. Kan ikke lade være med at være stolt over, at jeg nåede at blive færdig med dagens WOD indenfor en time cap på 16 minutter: 70 kettlebell cleans, 200 m løb, 50 box jump overs (skaleret til step ups), 200 m løb, 70 abmat sit ups og 200 m løb. Kæft jeg spurtede til sidst for at nå det, men det var fedt :love:

Jeg er desværre også ret hård til at spise junk, slik og kage :sarkasme:
5
I don't follow rules. I follow dogs. On Instagram.
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Indlægaf ManicNinja » 11. sep 2017, 19:01

Pandesteg skrev:Jeg er altså blevet ret hård til det dér crossfit. Kan ikke lade være med at være stolt over, at jeg nåede at blive færdig med dagens WOD indenfor en time cap på 16 minutter: 70 kettlebell cleans, 200 m løb, 50 box jump overs (skaleret til step ups), 200 m løb, 70 abmat sit ups og 200 m løb. Kæft jeg spurtede til sidst for at nå det, men det var fedt :love:

Aner ikke rigtigt, hvad noget af alt det dér er :lol: - men du har helt sikkert været sej!
3
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Daine

Indlægaf Daine » 11. sep 2017, 19:13

ManicNinja skrev:
Pandesteg skrev:Jeg er altså blevet ret hård til det dér crossfit. Kan ikke lade være med at være stolt over, at jeg nåede at blive færdig med dagens WOD indenfor en time cap på 16 minutter: 70 kettlebell cleans, 200 m løb, 50 box jump overs (skaleret til step ups), 200 m løb, 70 abmat sit ups og 200 m løb. Kæft jeg spurtede til sidst for at nå det, men det var fedt :love:

Aner ikke rigtigt, hvad noget af alt det dér er :lol: - men du har helt sikkert været sej!

x2

Men det lyder mega sejt, så du har al ret til at være pissestolt! *smiley der giver High-Five* (ja, måske ikke lige over det sidste - dét er til gengæld noget jeg kender alt for meget til :lol: )
0

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Daine

Indlægaf Daine » 11. sep 2017, 19:15

Det blev kun til 4,5 km gåtur, ikke pga vejret, men fordi jeg simpelthen skulle tisse helt forfærdeligt :lol: Nu står det til gengæld ned igen, så måske det var held i uheld.
Men jeg skal træne i morgen tidlig har jeg bestemt, uanset vejret.
0

superboa
Kort karma: 82
Likede indlæg: 807

Indlægaf superboa » 11. sep 2017, 19:59

Så blev ugens træning skudt i gang med 1 times cross dance :banan: Elsker det! Det er hårdt, men sjovt, og lige nu lever jeg højt på endorfinerne fra træningen :D
1
Brugeravatar
TakeAChanceOnMe
Kort karma: 623
Geografisk sted: United Kingdom
Likede indlæg: 9648

Indlægaf TakeAChanceOnMe » 11. sep 2017, 20:08

Formåede faktisk at få svømmet en del på ferien. I hvert fald nok til at det fik pulsen op og virkede lidt hårdt (eller måske er det bare et lille tegn på hvor elendig form jeg er kommet i!) :banan:
Tog det sunde/nye valg af mad et par gange hvilket er meget atypisk for mig. Så ganske tilfreds!

For denne uge er mine mål:

- Komme af sted i fitness min. 1 gang.
- Planlægge min ridning onsdag morgen og komme ud af fjerene i god tid, så jeg kan nyde træningen.
- Vælge det sunde alternativ til aftensmad
- Lave madpakke hver arbejdsdag, så jeg ikke ender med at tage i Tesco og købe junk.

Min mor kommer på besøg onsdag til onsdag, så der kommer til at være en del aftener hvor vi spiser ude, eller er i byen til frokost. Det er derfor også lidt begrænset hvor meget jeg rent faktisk KAN træne, men nu skal jeg altså i gang igen. Mest af alt fordi mine knæ gerne skulle holde til noget seriøs sandkasseridning uden at lave for meget besvær :genert:
0
Brugeravatar
Guilded_Lily
Kort karma: 712
Likede indlæg: 9471

Indlægaf Guilded_Lily » 11. sep 2017, 20:29

Min september startede først i går, okay?!

Og jeg kom sgu ned at træne i går - for første gang i en måneds tid! Kun en time, men jeg kan mærke, jeg lever i dag... :tie:
Alt er kaos pt. Mit arbejde dræner mig, manden er tilbage på studiet i Odense, huset er ikke blevet ryddet op og gjort rent i 1½ uges tid (bortset fra James' trisserier rundt på gulvet), mandens farmor døde i weekenden, så vi skal til begravelse på onsdag, hvor jeg havde planer om træning nr. 2.

Mandage har jeg fri i okay tid, men i dag skulle jeg et ærinde efter job og tilbage på arbejde til forældremøde. Jeg klapper dog mig selv på skulderen over, det rent faktisk er lykkedes med en fastedag for første gang i umindelige tider. Nu glæder jeg mig bare til morgenmad.
1
Brugeravatar
Daine

Indlægaf Daine » 12. sep 2017, 05:50

Jeg var ude at cykle her til morgen, 7 km. jeg bliver aldrig gode venner med at stå tidligt op for at træne, selvom det er fedt bagefter. Og så har jeg vejedag og den var god :banan:

Siden 1/8 er der røget 6,4 kg. Jeg er tilfreds og det er pissemotiverende :D
11

Brugeravatar
LaMariposa
Kort karma: 1999
Likede indlæg: 22593

Indlægaf LaMariposa » 12. sep 2017, 06:15

Daine skrev:Jeg var ude at cykle her til morgen, 7 km. jeg bliver aldrig gode venner med at stå tidligt op for at træne, selvom det er fedt bagefter. Og så har jeg vejedag og den var god :banan:

Sådan! :banan: :pompom:
1
:lun: Be brave

I’ll keep myself together keep on holding on...
Brugeravatar
Afskylia
Kort karma: 50
Likede indlæg: 1031

Indlægaf Afskylia » 12. sep 2017, 07:07

Daine skrev:Jeg var ude at cykle her til morgen, 7 km. jeg bliver aldrig gode venner med at stå tidligt op for at træne, selvom det er fedt bagefter. Og så har jeg vejedag og den var god :banan:

Hold op hvor er det godt gået :banan:
1
Brugeravatar
Ally
Kort karma: 685
Likede indlæg: 6186

Indlægaf Ally » 12. sep 2017, 18:38

Dag 2 i mit "Drop kulhydrater og motionér mere i september"-projekt er snart slut - og det går godt. I morges var jeg endda i løbeskoene - og jeg pakker træningstøj/løbetøj til torsdag og fredag, hvor jeg er på kursus. Overskud much? :lol:

Hver dag bliver jeg bekræftet i, at lærerjobbet er det rette for mig. Tidligere i dag fortalte en elev mig, at vedkommende syntes, at jeg var skøn og satte pris på den gode kemi, der var mellem os. Men jeg er jo bare mig og forsøger at møde eleverne dér, hvor de er. Og ja, der er udfordrende elever, men det er heldigvis et fåtal.
2
What if I fall? Oh, but my darling, what if you fly?
Muspel
Kort karma: 573
Likede indlæg: 8017

Indlægaf Muspel » 12. sep 2017, 18:42

Jeg har været i fitness i dag. For første gang siden ferien. Yeay!
4
Brugeravatar
Afskylia
Kort karma: 50
Likede indlæg: 1031

Indlægaf Afskylia » 13. sep 2017, 09:15

Jeg fik taget mig sammen og hoppede på vægten i morges. Jeg får ikke trænet så meget i de her dage, så jeg var glædeligt overrasket over at der var røget lidt af igen i denne uge. Det går langsomt men fremad.. :klap:
3

Tilbage til "Sund og/eller slank"