Min kæreste projekterer sit egne ideer om sundhed over på mig

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Bad Samaritan
Kort karma: 150
Likede indlæg: 2585

Re: Min kæreste projekterer sit egne ideer om sundhed over på mig

Indlægaf Bad Samaritan » 4. sep 2017, 19:33

Who cares om en fem-kilometer tager dig en halv eller en hel time, så længe du bare bruger tiden på at løbe the fuck væk fra den narrøv dér. Shit mand, en spade...
32
No1
Kort karma: 253
Likede indlæg: 4561

Indlægaf No1 » 4. sep 2017, 22:56

Jeg har selv været i et forhold, hvor manden altid annoncerede, at han tændte mest på asiatiske piger (jeg er jævnt meget viking) - og at jeg ville være pænere, hvis jeg ikke var tyk - og at det ikke var min krop han tændte på, men alt andet. Det fucker med ens selvværd. Den bedste beslutning traf jeg, da jeg droppede ham.

Det er ikke meningen at ens kæreste hele tiden skal finde fejl ved en. Det er ikke meningen, at de skal elske én på trods. Det er ikke meningen at de skal få en til at føle sig klam eller mindre værd.

Selvom det sikkert føles som om du ikke kan finde en anden, fordi din kæreste allerede har fået dig så langt ned med nakken, så er det ikke for sent at komme ud af et dårligt forhold.

Og hvad så om du løb DHL på 44 minutter? Og hvad så om du motionerer én gang om ugen? Hvad er hans reelle problem? Du skal ikke finde dig i det der.
7
Don't get so tolerant that you tolerate intolerance.
Brugeravatar
Moxy-lady
Kort karma: 1267
Likede indlæg: 16730

Indlægaf Moxy-lady » 5. sep 2017, 00:01

What Aima said.

Men derudover: Som en hvis kæreste for nyligt (igen) har bedt mig om at passe på mig selv og mit helbred, og som sagde at han var bekymret for om det ville have konsekvenser for vores forhold hvis jeg tog 10 kilo mere på og som har været dybt frustreret og ked af det over at jeg ikke tog ham seriøst når han fortalte mig om sine følelser - ja, så kan jeg godt relatere. Det er ikke særlig fedt! Men jeg er ret sikker på at i min kærestes tilfælde er det ikke så meget min vægt om det den repræsenterer, der går ham på. Han elsker mig nemlig uanset hvad, han bliver bare vred over at jeg virker ligeglad med de ting han siger til mig, og så samtidig stiller krav til ham (ikke udseende-relateret). For det er nemlig vigtigt for ham at jeg ikke kommer til at veje 100 kg. Det er usundt, og han synes, æstetisk set, ikke at det er pænt. Det er helt fair, for det synes jeg heller ikke. Han fortalte mig om hvor svært han havde haft det med at sige det første gang, fordi han ikke ville gøre mig ked af det, og hvor frustreret og ked af det han var ved at blive "tvunget" til at gøre det igen, fordi jeg fortsatte af samme vej: Brokkede mig over at jeg var for tyk, og hældte derefter slik ind i kæften i ét væk. Men han elskede mig stadig, han forsøgte at tage de svære samtale uden at gøre mig ked af det, og han synes stadig at jeg er hammer sexet og lækker og fræk. Fordi han trods alt ser mig subjektivt igennem 'øjne der elsker mig, og de kan tigive en hel del.

Det er ikke det din kæreste gør. Du gør noget for at holde dig i form og sund. Du lader ikke stå til. Du er faktisk rimelig glad for hvordan du ser ud, og er klar over at du ikke er overvægtig. Men din kæreste gør dig i tvivl. Han tager ikke hensyn til dine følelser, kun til sine egne. Han nedgør dig, beder dig leve op til urealistiske mål for at se dig tabe, han gør dig ked af det og samler dig ikke op. Jeres samtaler drejer sig nok mest om hans følelser, tænker jeg?
Mest af alt, han ser dig ikke gennem subjektive briller, han ser dig ikke med "kærestebrillerne". Dem som godt ser bussemanden i næsen eller den skaldede isse. Dem der godt lægger mærke til at elskovshåndtaget måske er blevet til mere af en dør, men som stadig synes at den anden er fantastisk.

Vi ser som oftest de, objektivt, utiltalende træk ved vores partnere, de ting som vi måske ikke normalt tiltrækkes af. Efter noget tid glemmer vi dem måske, og så pludselig får vi øje på dem igen, når opmærksomheden henledes på det. Men vi ser stadig den person vi elsker, og vi tilgiver egentlig det meste så længe vi føler at vi møder hinanden på midten. Vi forsøger at undgå at gøre hinanden kede af det, og vi prøver at sætte realistisk krav.

Det gør din kæreste altså ikke, TS. Og når man kommer dertil hvor man er så ulykkelig og har så ondt i sin egen krop pga. sin kæreste at man selvskader - for det er det du gør! - så bliver man nædt til at trække en streg i sandet.
8
Zoe 12-10-18
Øreflippen
Kort karma: 1
Likede indlæg: 7

Indlægaf Øreflippen » 7. sep 2017, 15:33

Tak for alle jeres kommentarer. Kan godt se at den er ret gal. Jeg kan jo godt se, at min kæreste formentlig ikke selv har det så godt med sin krop, og på den måde trækker mig ned. Vi har tidligere trænet sammen, hvilket også har været svært for mig, fordi han har en tendens til at kritisere og har hånet, den måde jeg gør øvelser på. F.eks. at han smilende står og siger: "Man kan godt se at du har en dårlig balance". Det lyder måske ikke så slemt på skrift, men måske I kan mærke, hvordan jeg oplever det.
På den anden side, tror jeg også, at han inderst inde skammer sig over, at han har sagt de ting han har. Men jeg kan heller ikke slippe tanken, om at han fortsætter med at tænke de tanker, da han ikke ligger op til sex. Jeg føler mig sgu ret paranoid en gang imellem. Jeg købte for noget tid siden noget pikant undertøj... men jeg kan bare ikke få mig selv til at tage det på. Det er som om jeg ikke tør.... for hvad tænker han... tænker han: ad?
Jeg har gået en del og tænkt at der måske var noget galt med mine følelser, og om jeg var for nærtagende. Det er jeg så måske blevet nu, fordi jeg ofte ikke tror på nogen god intention bag hans ord.

Jeg har taget mod til en del samtaler med ham, hvordan jeg har det, blandt andet også om hans tidligere kommentarer om mine ben og krop. Jeg har virkelig udtrykt, at jeg synes vi ofte ikke har det godt sammen, fordi vi bliver stressede af hinanden og der mangler intimitet og nærhed. Samtalerne ender altid med at jeg sidder og græder, og han sidder og stirrer ud i luften. Når jeg har forslået at jeg skulle flytte, synes han jeg er en drama-queen. Han synes ikke jeg skal flytte, fordi han ikke kan undvære mig. Han siger han elsker mig, men ofte tænker jeg, ved han hvad at elske er? Jeg tænker måske, at han holder på mig, fordi det giver tryghed. Jeg er jo også en sød pige, der har masser af omsorg at give. Flere mænd i hans omgangskreds har givet udtryk for deres beundring, og har givet udtryk for stor lyst til min krop, og rost den meget. Så der igen får jeg bekræftet at jeg er en smuk pige.Det er selvfølgelig ikke tilbud jeg har taget imod.

Jeg har aldrig selv syntes at han skulle gøre noget ved hans udseende, for jeg kan hans lide udseende, også selvom han tager lidt på. Jeg kan lide ham, selvomhan er skaldet og har mave på. Han kunne som sådan sagtens tage 10 kg på, jeg ville ikke blive mindre tiltrukket af den grund. Til gengæld er det hans måde at være på, der får mig til at miste sexlysten. Det er ret svært, når jeg endelig får mod til at tage nogen svære samtaler, mister jeg pusten undervejs. Han vil simpelthen ikke accepterer at jeg vil på vej væk. Og han siger altid noget der giver mig håb, der får mig til at ombestemme mig.
0
Brugeravatar
Skorstenen
Kort karma: 430
Likede indlæg: 7025

Indlægaf Skorstenen » 7. sep 2017, 16:22

Jeg forstår slet ikke at du gider spilde din kostbare tid på ham? Som i, jeg forstår det vitterligt ikke. Det er ikke en sædvanlig "drop idioten" tanke jeg har, men jeg synes bare at alles liv er for korte og for kostbare til den slags. Let it go - og gå da ud i verden og få dig noget lykke. Den her tid kommer aldrig igen, og det lyder plat og kliche-agtigt, men... Det gør den altså ikke. Han står bare i vejen for din lykke, den er ikke længere. Du bliver aldrig hans et og alt, den dag din krop er som han vil have den, tja, så er det nok din hårfarve det er galt med.

Nej. Jeg forstår dig ikke og føler virkelig med dig :ae:
8
Brugeravatar
Moxy-lady

Indlægaf Moxy-lady » 7. sep 2017, 16:37

Når jeg læser dit sidste indlæg, er der én ting jeg håber du vil tænke over, TS.

Hvad giver han dig? Ikke den ene gang i mellem hvor det hele går godt, men sådan til hverdag.
Han siger at *han* ikke kan undvære dig, og vender sig så om og griner af dig, nedgør dig eller ignorerer dig. Hvad er det han ikke kan undvære? Sin prügelknabe? En som ikke svarer igen, når han bruger dig til at få sig selv til at føle sig som et bedre menneske? Han trygger dig ned, istedet for at hejse sig selv op. Men alt dette er om ham. Alle hans følelser. Når du prøver at snakke om dine følelser så kan han ikke rumme det, han lukker af så du sidder der alene, med tårerne trillende med af kinderne. Ensom, ved siden af ham der burde være din støtte. Den slags ensomhed er den værste af alle.

Hvad giver han dig som menneske, som partner?
Senest rettet af Moxy-lady 7. sep 2017, 18:07, rettet i alt 2 gange.
8
Zoe 12-10-18
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Kort karma: 2061
Likede indlæg: 41288

Indlægaf DetSorteCirkus » 7. sep 2017, 16:37

Øreflippen skrev:Tak for alle jeres kommentarer. Kan godt se at den er ret gal. Jeg kan jo godt se, at min kæreste formentlig ikke selv har det så godt med sin krop, og på den måde trækker mig ned. Vi har tidligere trænet sammen, hvilket også har været svært for mig, fordi han har en tendens til at kritisere og har hånet, den måde jeg gør øvelser på. F.eks. at han smilende står og siger: "Man kan godt se at du har en dårlig balance". Det lyder måske ikke så slemt på skrift, men måske I kan mærke, hvordan jeg oplever det.
På den anden side, tror jeg også, at han inderst inde skammer sig over, at han har sagt de ting han har. Men jeg kan heller ikke slippe tanken, om at han fortsætter med at tænke de tanker, da han ikke ligger op til sex. Jeg føler mig sgu ret paranoid en gang imellem. Jeg købte for noget tid siden noget pikant undertøj... men jeg kan bare ikke få mig selv til at tage det på. Det er som om jeg ikke tør.... for hvad tænker han... tænker han: ad?
Jeg har gået en del og tænkt at der måske var noget galt med mine følelser, og om jeg var for nærtagende. Det er jeg så måske blevet nu, fordi jeg ofte ikke tror på nogen god intention bag hans ord.

Jeg har taget mod til en del samtaler med ham, hvordan jeg har det, blandt andet også om hans tidligere kommentarer om mine ben og krop. Jeg har virkelig udtrykt, at jeg synes vi ofte ikke har det godt sammen, fordi vi bliver stressede af hinanden og der mangler intimitet og nærhed. Samtalerne ender altid med at jeg sidder og græder, og han sidder og stirrer ud i luften. Når jeg har forslået at jeg skulle flytte, synes han jeg er en drama-queen. Han synes ikke jeg skal flytte, fordi han ikke kan undvære mig. Han siger han elsker mig, men ofte tænker jeg, ved han hvad at elske er? Jeg tænker måske, at han holder på mig, fordi det giver tryghed. Jeg er jo også en sød pige, der har masser af omsorg at give. Flere mænd i hans omgangskreds har givet udtryk for deres beundring, og har givet udtryk for stor lyst til min krop, og rost den meget. Så der igen får jeg bekræftet at jeg er en smuk pige.Det er selvfølgelig ikke tilbud jeg har taget imod.

Jeg har aldrig selv syntes at han skulle gøre noget ved hans udseende, for jeg kan hans lide udseende, også selvom han tager lidt på. Jeg kan lide ham, selvomhan er skaldet og har mave på. Han kunne som sådan sagtens tage 10 kg på, jeg ville ikke blive mindre tiltrukket af den grund. Til gengæld er det hans måde at være på, der får mig til at miste sexlysten. Det er ret svært, når jeg endelig får mod til at tage nogen svære samtaler, mister jeg pusten undervejs. Han vil simpelthen ikke accepterer at jeg vil på vej væk. Og han siger altid noget der giver mig håb, der får mig til at ombestemme mig.

Jeg kan godt forstå, at det markerede kan være et helle i en situation som din, men jeg kunne alligevel ikke lade være med at studse lidt over det og tænke, at det i det hele taget virker som et meget kropsfikseret miljø, du er kommet ind i. Jeg ved ikke...jeg synes bare, det siger noget om din position i denne her omgangskreds, at din kærestes venner åbenbart finder det helt normalt at bedømme din krop og uinviteret fortælle dig om det. Det lyder ret objektificerende på mig, og jeg tror egentlig ikke, at du bliver mindre opmærksom på din krop ved at få seksuelle komplimenter af bekendte, men ved at færdes mere blandt mennesker, hvor krop og skønhed ikke fylder så meget.
16
Yes, we may be hidden by rags
But we've something they'll never have
:lun:
Brugeravatar
Moxy-lady

Indlægaf Moxy-lady » 7. sep 2017, 16:55

DetSorteCirkus skrev:
Øreflippen skrev:Tak for alle jeres kommentarer. Kan godt se at den er ret gal. Jeg kan jo godt se, at min kæreste formentlig ikke selv har det så godt med sin krop, og på den måde trækker mig ned. Vi har tidligere trænet sammen, hvilket også har været svært for mig, fordi han har en tendens til at kritisere og har hånet, den måde jeg gør øvelser på. F.eks. at han smilende står og siger: "Man kan godt se at du har en dårlig balance". Det lyder måske ikke så slemt på skrift, men måske I kan mærke, hvordan jeg oplever det.

Jeg kan godt forstå, at det markerede kan være et helle i en situation som din, men jeg kunne alligevel ikke lade være med at studse lidt over det og tænke, at det i det hele taget virker som et meget kropsfikseret miljø, du er kommet ind i. Jeg ved ikke...jeg synes bare, det siger noget om din position i denne her omgangskreds, at din kærestes venner åbenbart finder det helt normalt at bedømme din krop og uinviteret fortælle dig om det. Det lyder ret objektificerende på mig, og jeg tror egentlig ikke, at du bliver mindre opmærksom på din krop ved at få seksuelle komplimenter af bekendte, men ved at færdes mere blandt mennesker, hvor krop og skønhed ikke fylder så meget.

Det er desværre meget almindeligt, tror jeg, hvis vennegruppen primært består af meget unge fyre. Min eks' vennekreds var meget ligesådan. Jeg må så indrømme at det, for mig i hvert fald, var rigtig rart. Min eks' var meget jaloux, og jeg blev meget isoleret og havde derfor mest med hans venner (og deres kærester) at gøre. Og det var søde fyre, de var faktisk ofte de fornuftige, og det hjalp mig meget at de i det mindste syntes at jeg var sød og pæn, når nu min kæreste ikke gjorde. Jeg kan sagtens se din pointe, men hvis TS har det bare en smule som mig, så er det en slags... Beroligende, at selv kærestens tætteste venner er uenig med ham. Man får en modpol til de nedladende kommentarer, som er svær at holde fast i hvis man kun er sig selv. Min eks' kammerater er stadig her ti år senere det bedste ved den tid, og jeg har stadig kontakt med dem.
Ulempen var så at det tit triggede eksen at andre fandt mig tiltrækkende, og at de talte pænt om mig generelt. For jeg skulle jo ikke tro at jeg var noget. Uden at kunne sige noget om TS' situation kan jeg forestille mig noget af det samme gør sig gældende for hende.

Det er ikke min mening at projicere mine erfaringer over på andre, og andre kan muligvis finde den slags kommentarer stødende og ubehagelige. Det lader dog ikke til at ts har det sådan.

PS. Eksens kammerater har, tror jeg, nu jeg tænker over det, været mere eller mindre bevidste i deres ros af mig, for at prøve at hjælpe mig og i et forgæves forsøg på at få min eks til at se hvad han havde. Jeg ved i hvert fald at de synes at det var godt for mig at jeg smuttede.
4
Zoe 12-10-18
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Kort karma: 2061
Likede indlæg: 41288

Indlægaf DetSorteCirkus » 7. sep 2017, 17:06

Moxy-lady skrev:Det er desværre meget almindeligt, tror jeg, hvis vennegruppen primært består af meget unge fyre. Min eks' vennekreds var meget ligesådan. Jeg må så indrømme at det, for mig i hvert fald, var rigtig rart. Min eks' var meget jaloux, og jeg blev meget isoleret og havde derfor mest med hans venner (og deres kærester) at gøre. Og det var søde fyre, de var faktisk ofte de fornuftige, og det hjalp mig meget at de i det mindste syntes at jeg var sød og pæn, når nu min kæreste ikke gjorde. Jeg kan sagtens se din pointe, men hvis TS har det bare en smule som mig, så er det en slags... Beroligende, at selv kærestens tætteste venner er uenig med ham. Man får en modpol til de nedladende kommentarer, som er svær at holde fast i hvis man kun er sig selv. Min eks' kammerater er stadig her ti år senere det bedste ved den tid, og jeg har stadig kontakt med dem.
Ulempen var så at det tit triggede eksen at andre fandt mig tiltrækkende, og at de talte pænt om mig generelt. For jeg skulle jo ikke tro at jeg var noget. Uden at kunne sige noget om TS' situation kan jeg forestille mig noget af det samme gør sig gældende for hende.

Det er ikke min mening at projicere mine erfaringer over på andre, og andre kan muligvis finde den slags kommentarer stødende og ubehagelige. Det lader dog ikke til at ts har det sådan.

PS. Eksens kammerater har, tror jeg, nu jeg tænker over det, været mere eller mindre bevidste i deres ros af mig, for at prøve at hjælpe mig og i et forgæves forsøg på at få min eks til at se hvad han havde. Jeg ved i hvert fald at de synes at det var godt for mig at jeg smuttede.

Som sagt kan jeg godt forstå, at det i situationen er en god ting, fordi det danner modpol til al kærestens mundlort, ligesom din eks venner var garant for, at du ikke var helt alene og konstant blev grimt behandlet, mens du var i et dårligt forhold, men når dét er præmissen, bør TS netop overveje, om kommentarerne og tilbud om sex er rare i sig selv, eller om de netop bliver det, fordi hun har en elendig kæreste.

Helt generelt bygger såvel kærestens hån som vennernes kropskommentarer i mine øjne på samme præmis, nemlig at det er normalt som kvinde åbenlyst at skulle bedømmes af de mænd, man færdes iblandt, og det er, tænker jeg, ikke nødvendigvis det optimale for et menneske, der døjer med at tænke alt for meget på sin krop.

Bortset fra det synes jeg også, at din eks venner lyder meget mere nuancerede og omsorgsfulde, hvorimod jeg læser det, som om de komplimenter, TS får, egentlig ikke bunder i særlig meget andet end kammeraternes håb om at komme i seng med hende.
3
Yes, we may be hidden by rags
But we've something they'll never have
:lun:
Øreflippen
Kort karma: 1
Likede indlæg: 7

Indlægaf Øreflippen » 7. sep 2017, 19:02

Det næste er så, at jeg tænker er: finder han så et andet sted at få sex med nogen han tænder meget på, for kan han virkelig klare sig med et knald hver 4.uge? .... Lige idag har jeg følt mig paranoid. Han skrev efter arbejdstid at skulle mødes med sin arbjedsgruppe, så han kom ikke hjem. Først spørger han mig om han har fortalt mig det. Og efterfølgende skriver han, at han først fandt ud af det til middagstid.... fordi han havde glemt / var forvirret. Det kan sikkert godt være rigtigt... for han er jo lettere stresset og mange ting kørende lige for tiden... men alligevel siger onde stemmer indeni mit hoved, at han har alle muligheder for at gøre det. At være sammen med en anden. Har siddet og kigget på FB hvem der liker hans billeder mest og om den person liker tilbage. Total latterligt af mig...Jeg kæmper for at få mig selv på rette kurs, og droppe den slags tanker. For jeg har ikke en skid belæg for det... det er ren selvpineri.
0
Brugeravatar
Aragorn
Kort karma: 990
Likede indlæg: 11352

Indlægaf Aragorn » 7. sep 2017, 19:15

Øreflippen skrev:Det næste er så, at jeg tænker er: finder han så et andet sted at få sex med nogen han tænder meget på, for kan han virkelig klare sig med et knald hver 4.uge? .... Lige idag har jeg følt mig paranoid. Han skrev efter arbejdstid at skulle mødes med sin arbjedsgruppe, så han kom ikke hjem. Først spørger han mig om han har fortalt mig det. Og efterfølgende skriver han, at han først fandt ud af det til middagstid.... fordi han havde glemt / var forvirret. Det kan sikkert godt være rigtigt... for han er jo lettere stresset og mange ting kørende lige for tiden... men alligevel siger onde stemmer indeni mit hoved, at han har alle muligheder for at gøre det. At være sammen med en anden. Har siddet og kigget på FB hvem der liker hans billeder mest og om den person liker tilbage. Total latterligt af mig...Jeg kæmper for at få mig selv på rette kurs, og droppe den slags tanker. For jeg har ikke en skid belæg for det... det er ren selvpineri.

Hvis ikke kærlighed er nemt, hvis det ikke fylder én med varme og tryghed, hvis ikke det giver ro - så er det ikke kærlighed. Giv slip, find et andet liv. Lykke er en underlig størrelse - man kan ikke kæmpe sig til den. Den vælger dig. Når du er det rigtige sted, på det rigtige tidspunkt.

Er det virkelig et liv du har lyst til at leve, at sidde og kigge på Facebook profiler, og vurdere, hvem det er mest sandsynligt han knalder? En dag møder du et menneske, hvor du bare ved, at han ikke vil andre end dig. Alle de bekymringer du har nu, det er ikke meningen at man skal have dem, og med den rigtige person vil du aldrig tænke som du gør nu.

Kærlighed skal ikke være en kamp, det skal ikke gøre ondt, og det kan ikke tages, det kan kun gives.
13
I will not live under a shadow of fear
Never be crippled by chaos and doubt
Fall prey to your madness
Brugeravatar
Moxy-lady

Indlægaf Moxy-lady » 7. sep 2017, 19:17

Jeg spørger igen, øreflip.

Hvad giver han dig? Hvad gør han for dig, der ikke kommer ham selv til gode?
4
Zoe 12-10-18
Brugeravatar
HappyPaww
Kort karma: 771
Likede indlæg: 14837

Indlægaf HappyPaww » 7. sep 2017, 19:18

Hvor er det synd, at du ikke kan se at det er ham, der er den dårlige kæreste... Hvad får du ud af jeres forhold? Føler du dig elsket, værdsat og respekteret?

Hvis ikke, håber jeg virkelig du kan arbejde lidt med dit selvværd så du får modet til at droppe ham.
2
Brugeravatar
Moxy-lady

Indlægaf Moxy-lady » 7. sep 2017, 19:21

Øreflippen skrev:Det næste er så, at jeg tænker er: finder han så et andet sted at få sex med nogen han tænder meget på, for kan han virkelig klare sig med et knald hver 4.uge? .... Lige idag har jeg følt mig paranoid. Han skrev efter arbejdstid at skulle mødes med sin arbjedsgruppe, så han kom ikke hjem. Først spørger han mig om han har fortalt mig det. Og efterfølgende skriver han, at han først fandt ud af det til middagstid.... fordi han havde glemt / var forvirret. Det kan sikkert godt være rigtigt... for han er jo lettere stresset og mange ting kørende lige for tiden... men alligevel siger onde stemmer indeni mit hoved, at han har alle muligheder for at gøre det. At være sammen med en anden. Har siddet og kigget på FB hvem der liker hans billeder mest og om den person liker tilbage. Total latterligt af mig...Jeg kæmper for at få mig selv på rette kurs, og droppe den slags tanker. For jeg har ikke en skid belæg for det... det er ren selvpineri.

Jamen, søde skat. Det føler du jo at du har. Du skriver det selv. Han giver udtryk for at han ikke føler dig tiltrækkende igen og igen. Han gør dig usikker på om du er god nok/lækker nok til ham. Derfor er du usikker. Og det er hans skyld.

Det er ikke et spørgsmål om om der er noget i det, det er et spørgsmål om at du ikke føler dig sikker på at du er god nok til ham. Det er et spørgsmål om at han ikke får dig til at tro på at du er god nok til ham, at han ikke elsker dig. At han ikke tænder på dig.

Du er usikker fordi han ikke viser dig at han elsker dig og vil dig. Det ville gøre alle usikre.
6
Zoe 12-10-18
Brugeravatar
Contrast
Kort karma: 93
Likede indlæg: 2570

Indlægaf Contrast » 7. sep 2017, 20:16

Jeg vil altså virkelig også gerne vide, hvad din kæreste gør af positive ting, siden du bliver med ham? Hvis han ikke engang er tiltrukket af dig og bebrejder dig for det, hvad er der så tilbage?
0

Tilbage til "Forhold og sex"