Santa skrev:Hvis I stadig følger med, så har jeg fundet et andet hus, som jeg er ret vild med. Det første er dog stadig til salg, annoncen på dba var blot inaktiv. Men tre timer er for langt.
Hus nr to ligger blot 1,5 time væk, er lidt større, men samme prisniveau. Det ligger ikke så langt ude i skoven, men vi er blevet enige om, at det er en fordel i det lange løb med indkøbsmuligheder tættere på.
Så det, jeg arbejder på nu, er at finde ud af finansieringen. Har talt med egen bank - Danske Bank - som blot henviser til deres svenske søsterfirma Danske Bank i Sverige....men jeg har kigget mig omkring og meldt mig ind i en forening, som kan hjælpe. Det giver mig flere muligheder.
Og så har jeg skrevet til ejendomsmægleren på huset og bedt om en aftale om at se huset...skrev infredags, men han har ikke svaret. Det er jeg lidt utilfreds med, så jeg må rykke ham i morgen.
Jeg frygter jo lidt at det bliver solgt til anden side inden jeg får alting på plads, men det skal jo ses først under alle omstændigheder.
Og så viser det sig at jeg kender flere mennesker, som har huse i Sverige. Mindst 5-6 af mine kolleger har huse i Sverige. Så jeg får masser af tips og gode råd.
Hvor spændende - har du hørt fra mægleren?