Dét at møde nye mennesker...

Stedet du kan bruge til at snakke om alle de store og små ting der påvirker dit liv.
Mystery
Kort karma: 1
Likede indlæg: 6

Dét at møde nye mennesker...

Indlægaf Mystery » 3. sep 2017, 18:05

Hej alle sammen
jeg skriver herinde fordi jeg har brug for hjælp med at finde ud af hvordan jeg skal være foran de nye mennesker jeg kommer til at møde her om lidt. Det er i forbindelse med noget hygge - dag
Vi kommer til at være ca 20 mennesker i alt og nogle af dem kender hinanden men så er der 2-3 der ligesom mig, helt ny i holdet. Jeg er meget nervøs og jeg er bange for de ikke vil kunne lide mig. (uden at afsløre for meget) arbejder jeg indenfor musik branchen.. og dem der kommer til at være der er meget kendte artister men så er der også semi-kendte.

Jeg håber i kan hjælpe mig med at komme på nogle ideer, mht hvad man kan spørg vedkommende eller hvad man skal snakke om.. osv

mvh
mystery
0
Brugeravatar
Rapfisk
Kort karma: 1188
Likede indlæg: 10289

Re: Dét at møde nye mennesker...

Indlægaf Rapfisk » 3. sep 2017, 18:19

Det lette svar er vel, at du skal være dig selv - men det hjælper dig nok ikke så meget.

Hej, jeg hedder [Mystery] er altid en god start. Det lyder selvfølgeligt, men det er virkelig en god start bare at præsentere sig for folk.

Ved du, hvem der er de nye, og hvem der er gamle i gårde? Er det et formelt netværk eller bare hygge hos fælles bekendte?
0
Livslinjen: 70 201 201
Mystery
Kort karma: 1
Likede indlæg: 6

Indlægaf Mystery » 3. sep 2017, 18:34

Jeg vil gøre mit bedste og være mig selv.. Jeg kender kun et par "gamle" som har været i netværket i over 2 år sådan ca. Det er en slags hygge / dag hvor vi bare skal lære hinanden at kende osv
0
Slettet bruger
Likede indlæg: 20782

Indlægaf Slettet bruger » 3. sep 2017, 19:56

Tja, enten kan folk lide en eller ej, man kan ikke gøre så meget ved det. Hvis man aktivt forsøger at få nogen til at lide en så giver det tit bagslag, enten fordi man virker mærkelig fordi man ikke er sit naturlige jeg, eller også fordi de kan lide en lidt fiktiv version af en selv.
0
Brugeravatar
hotlips
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9197

Indlægaf hotlips » 3. sep 2017, 22:40

Måske kunne du prøve at se imødekommende ud og håbe det får en der er mere snakkesalig til at snakke med dig?

Jeg er sådan en der snakker med de fleste, men sandsynligheden for at jeg taler til en jeg ikke kender er nu en del større hvis folk ser venlige ud, det tror jeg er ret generelt. Og prøv at svare med hele sætninger, hvis man kun får ja, nej og lyde som svar så kan man godt få folk til at opgive.
0
Brugeravatar
Mangoness
Kort karma: 477
Likede indlæg: 8774

Indlægaf Mangoness » 27. sep 2017, 07:20

Hvordan gik det? :)
0
Jeg elsker dig lille sølvpapirshat-smiley :love:

Billede

Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg :lol:

Cheese Billede

Tilbage til "Livets forhold"