Jeg synes ikke selv jeg er kræsen. Der er dog ting jeg bare ikke spiser. Jeg smager på alt, men kan jeg ikke lide smagen, ryger det diskret til siden og jeg spiser uden om. Jeg kommenterer ikke på det, eller rynker på næsen af det.
Jeg er opvokset med mange mærkelige madretter. Min far drak i perioder som et svin og når der så ingen penge var i kassen, måtte min mor være meget opfindsom for, at strække pengene og maden smagte ikke altid godt, selvom hun var en god kok.
Jeg er allergisk overfor kiwi og synes nogen gange jeg skal forsvare over for andre, at jeg altså ikke kan tåle den, ellers lækre kage, de har fremstillet. "Du bliver da ikke syg af et enkelt stykke"! Jo, det gør jeg!
Jeg har, som skrevet i den anden tråd, absolut ingen problemer med kræsne mennesker. Det er slet ikke noget jeg skal blande mig i og det, at kalde folk for alle mulige mindre pæne ting, er i min verden en lille smule overdrevet. Tag dog en slapper og tænk, hvis det var jeg selv der fik serveret noget I ikke brød jer om. Og kom ikke og fortæl, at I allesammen spiser alt. Det modbeviser tråden "fordi jeg siger det" alt for godt. Der læser man i hvert fald tit om ting, folk bare ikke kan/ vil spise.

Begge mine sønner er altædende. Den store har altid spist alt. Selv roquefort fra han var 6 mdr. gammel. Han elskede ost i alle afskygninger.

Hans lillbror var lidt mere forsigtig med, hvad han puttede i munden og spiste ikke alt, men i dag spiser han det meste.
De er forøvrigt begge to, fremragende kokke og jeg glæder mig altid til, at komme og spise hos dem.

I'm not supposed to be normal.
I'm supposed to be me.