Er danske mænd blevet nogle pussies?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Vlad Kalashnikov
Kort karma: 72
Likede indlæg: 2253

Re: Er danske mænd blevet nogle pussies?

Indlægaf Vlad Kalashnikov » 7. sep 2017, 03:29

Thomas31 skrev:Så altså...mænd skal indse, at deres værdi alene ligger i, hvor mange ressourcer de kan stille til rådighed for en kvinde. Ellers er de pussies. Gad vide, hvor denne bizarre logik kommer fra? Jeg får indtryk af, at der findes mænd med høje indkomster mv, der er småskuffede over, at det ikke tæller noget mere.
Hele podcasten lider under en ekstrem mangel på editering, ham manden bavler og bavler om irrelevante ting. Den kunne være ca. 90% kortere og komme ud med de centrale aspekter ligeså godt. Hun vil vist have en mand der kan forsørge hende mens hun er gravid og går hjemme med børnene. Det er helt fint og respektable ting at ønske, men hun skal nok lede et andet sted end i den lokale stoner-gruppe.
0
Grab them by the pussy
Brugeravatar
Purple Haze
Kort karma: 656
Geografisk sted: Kbh. Østerport
Likede indlæg: 11975

Indlægaf Purple Haze » 7. sep 2017, 05:14

Selvfølgelig findes der dovne, dumme &/eller uambitiøse mænd, og kvinder.

Tvivler dog på at dem der er flittige, smarte &/eller ambitiøse gider dem. Så hvis hun bare er på udkik efter at blive forsørget (altså doven) så bliver det nok svært for hende.

Hvis det er fordi hun har nogle traditionelle værdier og gerne vil finde en mand som hun kan vaske underbukser for i hånden og made, så findes der mænd der gerne vil have det - men det kræver så at hun gør en indsats og finder ud af hvor "den slags mænd" færdes, så hun kan møde dem.

Det handler jo om at gøre sig klart hvad man gerne vil have og så gå efter det. Hvis hun synes at alm. mænd som de er flest er nogle 'pussies', så må hun jo ud og lede efter dem der ikke er.

(Har ikke youtube så har ikke set indslaget).
5
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
Brugeravatar
Aragorn
Kort karma: 935
Likede indlæg: 10509

Indlægaf Aragorn » 7. sep 2017, 10:50

eks-Maupassant skrev:Hun kan jo gifte sig med Raket-Madsen, han virker som en mand efter hendes hovede.

Det er simpelthen så pisse sjovt.
0
It's a grand experiment
A well planned bizarre event
It's a grand experimental life
Bad Samaritan
Kort karma: 149
Likede indlæg: 2532

Indlægaf Bad Samaritan » 8. sep 2017, 06:28

Jeg er totalt meget et skvat. Jeg må nok hellere få mig en youtube-kanal, så at jeg kan blive taget seriøst...
1
Brugeravatar
Vlad Kalashnikov

Indlægaf Vlad Kalashnikov » 8. sep 2017, 06:39

Bad Samaritan skrev:Jeg er totalt meget et skvat. Jeg må nok hellere få mig en youtube-kanal, så at jeg kan blive taget seriøst...
Det kunne du. Poste på debatten.net giver også høj street cred.
0
Grab them by the pussy
Bad Samaritan

Indlægaf Bad Samaritan » 8. sep 2017, 06:46

Vlad Kalashnikov skrev:
Bad Samaritan skrev:Jeg er totalt meget et skvat. Jeg må nok hellere få mig en youtube-kanal, så at jeg kan blive taget seriøst...

Ikke i min del af Hakkebakkeskoven. For nogle måneder siden ransagede tyrkisk grænsepoliti min telefon (de elsker at chikanere folk i min branche), og fandt en åben browser-fane med titlen "sex og mænd", som - takket være google translate - resulterede i et 20 minutter langt forhør om mine seksuelle præferencer.

Men hey! Jeg fik da et telefonnumer ud af det...
8
Brugeravatar
Vlad Kalashnikov

Indlægaf Vlad Kalashnikov » 8. sep 2017, 07:07

Bad Samaritan skrev:
Vlad Kalashnikov skrev:

Ikke i min del af Hakkebakkeskoven. For nogle måneder siden ransagede tyrkisk grænsepoliti min telefon (de elsker at chikanere folk i min branche), og fandt en åben browser-fane med titlen "sex og mænd", som - takket være google translate - resulterede i et 20 minutter langt forhør om mine seksuelle præferencer.

Jeg kan anbefale bestikkelse. $5-10 løser de fleste problemer i min del af Hakkebakkeskoven. I øvrigt er det lidt sjovt at dildoer og sexet undertøj er forbudt her.
0
Grab them by the pussy
Bad Samaritan

Indlægaf Bad Samaritan » 8. sep 2017, 07:23

Vlad Kalashnikov skrev:
Bad Samaritan skrev:
Vlad Kalashnikov skrev:

Jeg kan anbefale bestikkelse. $5-10 løser de fleste problemer i min del af Hakkebakkeskoven. I øvrigt er det lidt sjovt at dildoer og sexet undertøj er forbudt her.

Bestikkelse komprommiterer humanitær adgang og sender bare lorten videre til den næste, som måske ikke har nogen penge, eller måske rent faktisk HAR billeder af sin gay lover på mobilen, og efterfølgende får på puklen for det. Så det er no-go for mig...

Men ja, jeg hører dig. Store dele af mellemøsten er så gennemsyret af konservativ, tilknappet seksual(a)moral på den dér 50'er-Morten-Korch-agtige måde, og samtidig så depraveret og ladet med indestængt seksuel frustration, at man helt kan undre sig over, at der overhovedet produceres børn... :lol:
1
Thomas31
Kort karma: 69
Likede indlæg: 1307

Indlægaf Thomas31 » 9. sep 2017, 10:50

Vlad Kalashnikov skrev:
Thomas31 skrev:Så altså...mænd skal indse, at deres værdi alene ligger i, hvor mange ressourcer de kan stille til rådighed for en kvinde. Ellers er de pussies. Gad vide, hvor denne bizarre logik kommer fra? Jeg får indtryk af, at der findes mænd med høje indkomster mv, der er småskuffede over, at det ikke tæller noget mere.
Hele podcasten lider under en ekstrem mangel på editering, ham manden bavler og bavler om irrelevante ting. Den kunne være ca. 90% kortere og komme ud med de centrale aspekter ligeså godt. Hun vil vist have en mand der kan forsørge hende mens hun er gravid og går hjemme med børnene. Det er helt fint og respektable ting at ønske, men hun skal nok lede et andet sted end i den lokale stoner-gruppe.

De få minutter jeg så var det ham, der talte hele tiden med fokus på at fremstille mænd som "utillities". Det er åbenbart meget vigitgt for ham, at hun forstår mænd som en ressource, der skal forsørge kvinder. Og det efterlader det åbenlyse spørgsmål: WHY?

Hvorfor stræber nogle mænd efter en sådan slave-rolle? Giver det et kick at være et økonomisk redskab? Eller en tryghed, fordi man ikke tror på, at man ellrs kan tiltrække kvinder? Bizart. Hvorfor vil mænd ikke være frie? I takt med, at feminismen i stadig højere grad handler om at begrænse mænd fremfor at frigøre kvinder er det efterhånden svært at se forskellen.
0
Brugeravatar
vibbsen
Kort karma: 1135
Likede indlæg: 16430

Indlægaf vibbsen » 9. sep 2017, 15:07

Jeg så cirka 2 minutter af linket...Det var noget med en eller anden kvinde som havde fundet ud af at hun faktisk helst ville gå hjemme og nusse om ungerne. At det skulle være hendes livsmål frem for at udnytte sine eller udmærkede talenter på andre områder....Og nu spurgte hun så denne radioværk hvilke aktiviteter hun skulle engagerer sig i for at finde en mand som kunne opfylde denne drøm...

Det var cirka dertil jeg nåede før jeg tabte interessen og slukkede...

Hvordan det kan blive til at danske mænd er nogen pussies...Det ved jeg ikke...Men hvis man er en pussy fordi man ikke gider være skafferdyr for en eller anden trunte som er kommet i tanke om at hun da forresten godt gider lade sig forsøge resten af livet mod at tage sig af børn og hus....Ja, så kender jeg nærmest ikke andet en pussies...Ingen af de mænd jeg kender stræber efter lige præcis det i en kvinde....

Måske jeg bare ikke fik essensen med :gruble: :gruble: :gruble:
1
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof
Brugeravatar
Vlad Kalashnikov

Indlægaf Vlad Kalashnikov » 9. sep 2017, 16:08

vibbsen skrev:Jeg så cirka 2 minutter af linket...Det var noget med en eller anden kvinde som havde fundet ud af at hun faktisk helst ville gå hjemme og nusse om ungerne. At det skulle være hendes livsmål frem for at udnytte sine eller udmærkede talenter på andre områder....
Så fik du lige lidt shaming ind der. Men nej, du misforstod resten. Måske ikke så mærkeligt når du kun hørte 2 min.
0
Grab them by the pussy
Brugeravatar
Vlad Kalashnikov

Indlægaf Vlad Kalashnikov » 9. sep 2017, 16:15

Thomas31 skrev:
Vlad Kalashnikov skrev:

De få minutter jeg så var det ham, der talte hele tiden med fokus på at fremstille mænd som "utillities". Det er åbenbart meget vigitgt for ham, at hun forstår mænd som en ressource, der skal forsørge kvinder. Og det efterlader det åbenlyse spørgsmål: WHY?

Hvorfor stræber nogle mænd efter en sådan slave-rolle? Giver det et kick at være et økonomisk redskab? Eller en tryghed, fordi man ikke tror på, at man ellrs kan tiltrække kvinder? Bizart. Hvorfor vil mænd ikke være frie? I takt med, at feminismen i stadig højere grad handler om at begrænse mænd fremfor at frigøre kvinder er det efterhånden svært at se forskellen.
Generelt set skal både mænd og kvinder have en gensidig nytteværdi (utility) for hinanden. Og hende her specifikt, vil have en mand der var med på en mere traditionel arbejdsdeling. Det ser jeg slet ikke noget problem i. Hun er åben og ærlig om det og spiller ikke med fordækte kort. Så kan man jo som mand sig ja eller nej.
1
Grab them by the pussy
Brugeravatar
LaScrooge
Kort karma: 1538
Likede indlæg: 19382

Indlægaf LaScrooge » 9. sep 2017, 16:36

Der vil selvfølgelig altid være nogle mænd der har slappe pikke både i konkret og overført betydning, men jeg deler jeg ikke hendes opfattels.
0
And we both know: I will be delicious
Brugeravatar
Aragorn
Kort karma: 935
Likede indlæg: 10509

Indlægaf Aragorn » 9. sep 2017, 17:37

Vlad Kalashnikov skrev:
vibbsen skrev:Jeg så cirka 2 minutter af linket...Det var noget med en eller anden kvinde som havde fundet ud af at hun faktisk helst ville gå hjemme og nusse om ungerne. At det skulle være hendes livsmål frem for at udnytte sine eller udmærkede talenter på andre områder....
Så fik du lige lidt shaming ind der. Men nej, du misforstod resten. Måske ikke så mærkeligt når du kun hørte 2 min.

Varer filmen ikke retfærdigvis halvanden time? Eller var det bare mig der så forkert på YouTube? For halvanden time er godt nok lang tid at glo på den fætter der.
0
It's a grand experiment
A well planned bizarre event
It's a grand experimental life
Liou
Kort karma: 42
Geografisk sted: Esbjerg
Likede indlæg: 363

Indlægaf Liou » 12. sep 2017, 14:10

Sjovt som evnen til at se indad nærmest er ikke eksisterende hos nogle singler. Det er altid mændene der er nogle pussies, uden ambitioner, vatnisser og fuckboys eller kvinderne, der er nogle løgnagtige kællinger, kræsne, bare vil forsørges osv. Nogle folk mangler fuldstændig evnen til lige at stoppe op og stille sig selv million dollars spørgsmålet... Hey kunne det være mig, den måske var gal med? Hvis man kontinuerligt fejler med kærligheden igen og igen og så lige igen, vil det nok 9 ud af 10 gange være der, hunden ligger begravet. Men det er bare så meget nemmere at bebrejde resten af verden. Folk der ender i længerevarende forhold, er ofte langt bedre til at gå på kompromis, og som konsekvens, finder de rent faktisk lykken. Så for at svare på spørgsmålet. Nej danske mænd er ikke pussies. Men der er da ingen mand med respekt for sig selv, der gider sådan et super negativ menneske.
3

Tilbage til "Forhold og sex"