Ghattner skrev:Jer der uden skrupler ville sladre om manden; Tænker I over potentielle repressalier fra ham?
Hvad skulle de være?
Ghattner skrev:Jer der uden skrupler ville sladre om manden; Tænker I over potentielle repressalier fra ham?
Freya skrev:... det følte han, at han var nødt til. Han var nødt til at snakke med mig og lære mig at kende. Det virkede totalt irrationelt. ... Ingen logik og ingen fornuft.
KitKat skrev:Freya skrev:... det følte han, at han var nødt til. Han var nødt til at snakke med mig og lære mig at kende. Det virkede totalt irrationelt. ... Ingen logik og ingen fornuft.
Jeg har oplevet noget lignende på et tidspunkt. Ikke med en helt fremmed, men med én jeg havde mødt ganske få gange i en absolut professionel situation. Både han og jeg var godt afsat til anden side, og min interesse var ikke romantisk, men der var et eller andet som gjorde at jeg var "nødt til" at lære ham at kende.
Vi er begge fortsat godt afsat til anden side, men har en tæt, venskabelig relation og har "brugt" hinanden rigtig meget til støtte og sparring igennem årene.
(Jeg ved ikke om du kan bruge det til noget, men jeg tænkte alligevel jeg ville nævne det. Det kan jo være han slet ikke er en dum skid, men helt reelt har følt en connection han måtte se nærmere på, uden intentioner om at være sin kone utro)
Freya skrev:KitKat skrev:Freya skrev:... det følte han, at han var nødt til. Han var nødt til at snakke med mig og lære mig at kende. Det virkede totalt irrationelt. ... Ingen logik og ingen fornuft.
Jeg har oplevet noget lignende på et tidspunkt. Ikke med en helt fremmed, men med én jeg havde mødt ganske få gange i en absolut professionel situation. Både han og jeg var godt afsat til anden side, og min interesse var ikke romantisk, men der var et eller andet som gjorde at jeg var "nødt til" at lære ham at kende.
Vi er begge fortsat godt afsat til anden side, men har en tæt, venskabelig relation og har "brugt" hinanden rigtig meget til støtte og sparring igennem årene.
(Jeg ved ikke om du kan bruge det til noget, men jeg tænkte alligevel jeg ville nævne det. Det kan jo være han slet ikke er en dum skid, men helt reelt har følt en connection han måtte se nærmere på, uden intentioner om at være sin kone utro)
Jeg kan helt sikkert bruge det til noget, for så er der en reel chance for, at jeg ikke har været så dårlig til at aflæse ham alligevel. Og jeg fik på ingen måde fornemmelsen af, at han var en dårlig fyr på et sædvanligt scoretogt. Hans interesse var dog romantisk - han virkede helt ulogisk betaget af mig, havde hjertebanken og hele skidtet, som om skrevet, som man selv oplevede som teenager. Men det er jo heller ikke unormalt at blive betaget og endda forelsket i andre, selv om man er godt afsat gennem mange år. Det er bare ikke meningen, at man skal handle sådan på det