Hvem fra debatten vil du gerne drikke kaffe med

Er du bare i humør til at småsludre om hvad som helst, så skal du kigge herind.
Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 7794

Hvem fra debatten vil du gerne drikke kaffe med

Indlægaf ShuruQ » 20. okt 2015, 20:42

Jeg inspirerede A_F som så inspirerede mig :cool:.

Overskriften giver sig selv, dog må du godt undvære kaffen, hvis du er mere til noget andet :slem:.

Hvem vil du gerne mødes over en kop et eller andet med, enten for første gang eller på ny?

Har haft æren af at møde Sunshine, jeg melder mig meget frivilligt til at møde hende igen dejlig kvinde :blomst:.

Icelady, vi har mange fælles holdninger og jeg vil faktisk synes det kunne være hyggeligt.

Det her lyder måske dumt, mere som i pinligt. Men jeg vil faktisk gerne møde Aima, det er ikke det pinlige, hvad der derimod er lidt pinligt er at det er fordi jeg er lidt "bange" for hende, altså ikke på den måde, men formuleringsniveauet er så højt der, jeg indimellem bliver lidt i tvivl om hvad der menes. Det kunne være fedt, for jeg vil rigtig gerne have syn for sagn om hvad jeg jo godt ved, at hun ikke er "farlig" :genert:.

DetSorteCirkus, Det kunne være awesome.

Det var på stående fod, der kommer måske flere på.
Senest rettet af ShuruQ 21. okt 2015, 19:29, rettet i alt 1 gang.
2
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 871
Likede indlæg: 11708

Re: HVem fra debatten vil du gerne drikke kaffe med

Indlægaf Dirtylittledevil » 20. okt 2015, 21:43

Skumfidusen skrev:Den første der falder mig ind er @Syg Abe. Jeg tror han er den hyggeligste og behageligste gut. Der er også flere, men altså, nok mest ham.

Han er en ekstremt behagelig gut at drikke en kap koffe med :gogo:
1
The more I eat the butter I feel
Brugeravatar
Dikus
Moderator
Kort karma: 676
Geografisk sted: Nuuk
Likede indlæg: 5892

Indlægaf Dikus » 20. okt 2015, 21:49

A-F har en kaffedate :blomst:

Derudover er der vist mange herinde, jeg godt gad at møde. Her er jo fyldt med spændende mennesker.
0
Brugeravatar
Vira
Kort karma: 497
Likede indlæg: 1906

Indlægaf Vira » 20. okt 2015, 21:54

Jeg vil gerne drikke kaffe med Ado og Aima.
2
I'm not limited edition, I'm weird.
Brugeravatar
Aima
Kort karma: 611
Likede indlæg: 5033

Indlægaf Aima » 20. okt 2015, 21:55

ShuruQ skrev:Det her lyder måske dumt, mere som i pinligt. Men jeg vil faktisk gerne møde Aima, det er ikke det pinlige, hvad der derimod er lidt pinligt er at det er fordi jeg er lidt "bange" for hende, altså ikke på den måde, men formuleringsniveauet er så højt der, jeg indimellem bliver lidt i tvivl om hvad der menes. Det kunne være fedt, for jeg vil rigtig gerne have syn for sagn om hvad jeg jo godt ved, at hun ikke er "farlig" :genert:

Det er aldrig nogensinde min hensigt at være twisted eller indirekte eller sige noget mellem linjerne herinde, tværtimod gør jeg mig generelt ret umage for at formidle mine ord helt direkte, fordi jeg synes, det giver bedste præcision og øger chancen for forståelse hos modtager. Derudover skelner jeg ret skarpt mellem mand og bold, hvis jeg er konfrontatorisk og direkte anfægtende, er det meget, meget sjældent manden jeg går efter, i hvert fald i udgangspunktet, det er sket få gange i mine 10 år som debattør, at det har udviklet sig mindre kønt, men jeg kan sagtens forholde mig kritisk eller være uenig i et emne, og stadig synes, debattøren jeg debatterer med, er awesome. De (få) debattører, hvor min tilgang by default er farvet, afholder jeg mig fra at holdningsudveksle med. Så vid, at hvis jeg spørger/anfægter/er kritisk i en debat, er det emnet, jeg forholder mig til, aldrig debattøren. De debattører, jeg sommetider har laaange meningsudvekslinger med, er faktisk også ofte de, jeg værdsætter allermest herinde, fordi det er trygt for mig at vide, at vi kan snakke om whatnot og være pisseuenige, men stadig respektere hinanden ligemeget af den grund. Min ambition er, at mine meddebattører også har det sådan med mig; Trygt! Også selvom jeg synes noget andet end dem, og giver udtryk for det og glemmer de der smileys hele tiden :)

Så vid, Shuruq, her er kun gode intentioner, og hvis jeg nogensinde virker for fandenoghelvedeogsgu, så bed mig bare om at slappe lidt af, for selvom jeg elsker at debattere, især med folk der tænker og synes anderledes end mig, så er det mig ret magtpåliggende at folk føler sig tilpasse i mit selskab, også selvom det bare er på nettet.

Og det her svar, var helt for min egen skyld. Jeg vender tilbage med et on-topic-indlæg om lidt, men jeg vil i øvrigt gerne drikke den kaffe med dig en dag :kys:
4
I'll stick with hell no's and headphones...
Brugeravatar
Dime
Kort karma: 356
Likede indlæg: 1437

Indlægaf Dime » 20. okt 2015, 23:50

Jeg er altid klar med en kop kaffe, hvis man skulle finde sig selv i Fredericia og have brug for kaffe :)

Skum og Aima står ret højt på listen over debattører jeg ikke har mødt, men gerne vil.
1
Damn, I'm fucked...
- Dime, 1.52
Brugeravatar
Ado
Kort karma: 814
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 8378
Kontakt:

Indlægaf Ado » 21. okt 2015, 03:58

Jeg hader disse tråde! Jeg kommer altid til at glemme nogen, når jeg laver en liste. :D

Sunshine, Aima, Syg Abe, Ninja med det nye brugernavn, Liseletpåtå, Pityt (stavet forkert, ikke?), Costal, Dirty, Whooosh, Gnu (for jeg tror han er møginspirerende)....og der er mange flere, men jeg er lige stået op og har kun fået et lille krus kaffe og mit ansigt sover endnu - så jeg tænker ikke så klart.
6
That awkward moment when you leave a store without buying anything and all you can think is "act natural, you're innocent".
Brugeravatar
Spjaerten
Kort karma: 487
Likede indlæg: 1581

Indlægaf Spjaerten » 21. okt 2015, 04:03

Wizzze og så alle de dejlige folk jeg aldrig har mødt IRL men har på FB.
0
Tryk på * :slem:
Brugeravatar
Urtekussen
Kort karma: 356
Likede indlæg: 2712

Indlægaf Urtekussen » 21. okt 2015, 04:22

Ado - jeg ærgrer mig stadig over at hun spottede mand og barn, mens jeg var i Føtex :-D
1
200 kg i bænkpres?
Prøv med 4,8 kg i kussepres :deer:
Brugeravatar
Pjeps
Kort karma: 261
Geografisk sted: Det skønne København
Likede indlæg: 2098

Indlægaf Pjeps » 21. okt 2015, 08:20

Fräulein L, Icelady, turtlespeed, syg abe, gnuen, shuruq (stavning), spjaerten og jeg gentager gerne de fleste af dem jeg allerede har mødt.

Og så selvfølgelig alle jer andre som jeg ikke ved endnu at jeg gerne vil møde, og også alle dem jeg har glemt :D

Men jeg gider ikke kaffe, jeg siger det bare..
1
:ninja:
Brugeravatar
Ado
Kort karma: 814
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 8378
Kontakt:

Indlægaf Ado » 21. okt 2015, 08:57

Urtekussen skrev:Ado - jeg ærgrer mig stadig over at hun spottede mand og barn, mens jeg var i Føtex :-D

Se, jeg VIDSTE jeg glemte nogen. Du står da helt klar på listen. Højt endda. Og ja, det var møgtræls, at du ikke var der.
1
That awkward moment when you leave a store without buying anything and all you can think is "act natural, you're innocent".
Brugeravatar
girl_beat
Kort karma: 111
Likede indlæg: 1098

Indlægaf girl_beat » 21. okt 2015, 09:04

Jeg er egentlig bare herrenysgerrig efter at se, hvem Wizzze og frøkenen er i det virkelige liv... :genert:
9
I don't mind living in a man's world as long as I can be a woman in it! :-D
Brugeravatar
Kommodedyret
Kort karma: 446
Likede indlæg: 3308

Indlægaf Kommodedyret » 21. okt 2015, 10:02

Turtle selvfølgelig.
Kan ikke komme på nogen bedre kaffedrikker.
3
Stop hoarding nuts, budgies! You don't even like them!
Brugeravatar
Lækre Arne
Kort karma: 114
Likede indlæg: 703

Indlægaf Lækre Arne » 21. okt 2015, 11:06

Canoodle helt sikkert. Filipai, Karkluden, Urtekussen, Shuruq... De fleste egentlig hvis muligheden en dag var der.
1
Brugeravatar
Lækre Arne
Kort karma: 114
Likede indlæg: 703

Indlægaf Lækre Arne » 21. okt 2015, 11:07

Ja, Wizzze også, men mest fordi jeg er sikker på at det ville være en virkelig god kaffe.
0

Tilbage til "Sniksnak"