Tøj om natten...

Få hjælp til indretning af din bolig, eller blær dig med din nye kakkelovn!
Brugeravatar
Madam Pomfrey
Kort karma: 1136
Geografisk sted: Stæævns
Likede indlæg: 16318

Re: Tøj om natten...

Indlægaf Madam Pomfrey » 11. sep 2017, 14:16

Delfin skrev:
Madam Pomfrey skrev:jeg har ikke en stol, har ikke plads i mit soveværelse, og påtænker IKKE at få etableret STOLEN ;)

Jeg har knager på badeværelset, hvor f.x. en BH, eller bukser der skal bruges igen, kommer op at hænge.
Har også knager bag døren i soveværelset, som er påtænkt samme funktion, men mere det der ikke skal genbruges næste dag.

Men det meste at mit tøj ryger til vask, efter en lang dag med job, børn, madlavning, så trænger det alligevel :)

Haha der gad jeg så ikke have mit tøj hængende. Der er nok større chance for at mine gæster skal på toilettet end i soveværelset

det er someregel heller ikke mere end natten over, og jeg har ikke så mange gæster om natten ;) I såfald ikke nogen der ikke måtte se mit (under)tøj :-P
2
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."
Brugeravatar
LaMariposa
Kort karma: 1826
Likede indlæg: 20987

Indlægaf LaMariposa » 11. sep 2017, 18:36

Lisma skrev:Det der er beskidt, kommer i vasketøjskurven og det der kan bruges igen kommer tilbage i skabet. Jeg forstår ikke hvorfor det skal på en stol, eller på gulvet. Hvis det er rent nok til at bruge igen, hvorfor er det så så slemt at komme det tilbage i skabet? Jeg forstår det ikke. Det bliver jo bare støvet af at rode rundt på gulvet eller ligge fremme i en stol og så kan man lige så godt smide det til vask vel. :gruble:

Helt enig. Jeg fatter heller ikke, hvorfor det hellere skal ligge på gulvet end i skabet. Synes faktisk, at det er lidt ulækkert at samle tøj på fra gulvet og bruge det igen :genert:

Til gengæld synes jeg, at løsningen med stole på væggen er ret sød. Så kan det lufte der, inden det skal bruges igen eller retur til skabet.
1
:lun: Be brave

I’ll keep myself together keep on holding on...
hyben
Kort karma: 41
Likede indlæg: 546

Indlægaf hyben » 15. sep 2017, 09:32

Super spændende læsning med de meget forskellige løsninger. Jeg har fundet ny inspiration til at komme af med vores 2 tøj-om-natten-og-engang-i-mellem-i-dagevis stole. Ikke at jeg helt har udtænkt en ny løsning, men stolene skal ud......

Tak til alle der bidrog til tråden.
1
Brugeravatar
Zonta
Kort karma: 715
Likede indlæg: 8263

Indlægaf Zonta » 15. sep 2017, 11:42

Vi har ikke stolen, men bænken... http://www.ikea.com/dk/da/catalog/produ ... #/60241450

Den passer nu meget fint ind i vores soveværelse. Vi er dog stadig slemme til at smide ting på gulvet :genert:
0
J, juli 2018.
natsvaermer
Kort karma: 33
Likede indlæg: 255

Indlægaf natsvaermer » 15. sep 2017, 13:52

Mit tøj ryger enten til vask eller retur i skabet. Min mand er til gengæld meget glad for Stolen...
0

Tilbage til "Bolig"