Ja, har du prøvet det?
Kan en farvning af vipper og et lash lift erstatte den daglige mascara? Farvning af vipper alene gør ikke det store mine øjne, så der skal lidt mere til.
Erfaringer med lash lift
-
- Kort karma: 140
- Likede indlæg: 2518
Re: Erfaringer med lash lift
Jeg har prøvet det nogle gange. Jeg vil ikke sige, at det kan erstatte mascara, heller ikke selvom jeg har ret lange vipper. På mig holdt resultatet heller ikke særlig godt.
0
På mig virker det godt, men jeg har også ret kraftige og lange vipper.
1
Grissebassen skrev:Jeg har prøvet det nogle gange. Jeg vil ikke sige, at det kan erstatte mascara, heller ikke selvom jeg har ret lange vipper. På mig holdt resultatet heller ikke særlig godt.
DGrayish skrev:På mig virker det godt, men jeg har også ret kraftige og lange vipper.
To helt meget forskelige svar

Der er vist ikke andet for end at prøve det og se, hvordan det virker på mig.
1
-
- Kort karma: 140
- Likede indlæg: 2518
Kolibrien skrev:Grissebassen skrev:Jeg har prøvet det nogle gange. Jeg vil ikke sige, at det kan erstatte mascara, heller ikke selvom jeg har ret lange vipper. På mig holdt resultatet heller ikke særlig godt.DGrayish skrev:På mig virker det godt, men jeg har også ret kraftige og lange vipper.
To helt meget forskelige svar![]()
Der er vist ikke andet for end at prøve det og se, hvordan det virker på mig.
Det gør bestemt en forskel, hvis man har meget lige vipper. Men jeg synes ikke, det erstatter mascara. Og på mig holdt det bare ikke særlig godt.
0