Jeg så lige i slutningen af sidste afsnit, at en af drengene havde taget 6 kilo på! 6 KILO på sådan en lille krop

Edit: det er selvfølgelig ikke barnet der pisser mig af, men forældrene!
Hvorfor synes du det bliver fremstillet som om det er børnenes egen skyld de bliver mobbet?Lykke skrev:Jeg synes måden det hele skal gøres på er mærkelig.
Fokus på fødselsdag bliver hvor meget man må spise - og løbetur dagen efter, fordi man har spist en masse.
Hvorfor ikke fokusere på hygge og familien som kommer på besøg.
Jeg forstår godt den dreng som tager en masse på. Hele slikskabet bliver tømt, nu er det slut med slik og Chips. Han går i panik og spiser en masse mere.
Der er så mange forbud i den måde han slankelægen påbyder dem at agere på.
Han burde læse sig et stykke med Morten Elsøe og prøve at skrue ned for retorikken.
Vil du være tynd eller spille computer? WTF?
Det bliver fremstillet som om det er børnenes egen skyld at de bliver mobbet. Men når de taber sig, så bliver man ikke længere mobbet. WTF?
Ja, jeg synes bare det er en mærkelig måde de griber det hele an på.
Lykke skrev:Saft uden sukker er forbudt men Blue Keld lovligt. Hvorfor? Hvad er forskellen ?
ManicNinja skrev:Jeg synes sgu også, det er nogle seje og dejlige unger - måske bortset fra hende den ene, der piver og skaber sig og tit gør sig aldersmæssigt meget mindre/yngre, end hun er ved at begynde at småflæbe, når der er noget, hun ikke gider eller ikke tror, hun kan. Kan ikke huske hendes navn - det er hende, der går til håndbold.
Der sidder jeg tit og hvæser: "Ta' dig nu saaaammen, pat'unge" foran skærmen ...
Blandt forældrene får jeg nærmest lyst at slå Lukas' mor. Nej, hvor jeg synes, hun pylrer om ham, gør ham den ene bjørnetjeneste efter den anden og opstiller dårlige undskyldninger, bare fordi hun ikke kan finde ud af at sige nej.
Jeg bliver så vred på hans vegne - han er en sød og dejlig knægt.
Laura er jeg ret vild med - hun giver da sine forældre tørt på på en ret kærlig og sjov måde.
Neenah skrev:ManicNinja skrev:Jeg synes sgu også, det er nogle seje og dejlige unger - måske bortset fra hende den ene, der piver og skaber sig og tit gør sig aldersmæssigt meget mindre/yngre, end hun er ved at begynde at småflæbe, når der er noget, hun ikke gider eller ikke tror, hun kan. Kan ikke huske hendes navn - det er hende, der går til håndbold.
Der sidder jeg tit og hvæser: "Ta' dig nu saaaammen, pat'unge" foran skærmen ...
Blandt forældrene får jeg nærmest lyst at slå Lukas' mor. Nej, hvor jeg synes, hun pylrer om ham, gør ham den ene bjørnetjeneste efter den anden og opstiller dårlige undskyldninger, bare fordi hun ikke kan finde ud af at sige nej.
Jeg bliver så vred på hans vegne - han er en sød og dejlig knægt.
Laura er jeg ret vild med - hun giver da sine forældre tørt på på en ret kærlig og sjov måde.
Helt enig i det her. Og hun kan slet slet ikke se det. Jeg bliver så forarget over at se på den ene undskyldning efter den anden. Det er så synd for den stakkels knægt. Jeg synes virkelig faderen mangler at træde ind her - for mor kan tydeligvis ikke styre det.
Jydepigen skrev:Jeg sidder også og bliver mega irriteret indvendigt over mange af forældrene. Please, sæt grænser og sig nej! Det er så meget en bjørnetjeneste og børnene lider under det resten af deres liv. Jeg har været overvægtig hele mit liv, så ved hvor vigtigt det er. Lover at det absolut ikke bliver nemmere når man er voksen.
Lukas´mor har jeg også lyst til at ruske. Du bliver simpelthen nødt til at sige nej og have en rygrad. Hun er så fuld af dårlige undskyldninger, at det kun er til at ryste på hovedet af.
Også enig mht. hende pigen der spiller håndbold. Pyllerunge.. Hun virker meget yngre end sin egentlige alder.