LadyFox skrev:Maanii skrev:paint skrev:Maanii skrev:Jeg tror den dynamik hvor man går hen bliver helt utroligt vigtig for manden er virkelig fristende for kvinder som har svært ved at finde dét ude i den virkelige verden.
Det der med at være lyspunkter i nogens liv og at hele deres verden er centreret omkring sine opkald, breve og besøg – Det kan jeg godt se hvordan kan føles romantisk hvis man er vant til at blive ghosted efter one-nightere.
Jeg tror at du er inde på noget af det rigtige. Der findes formentlig kvinder, hvis selvværd er så lavt, at de overbevist om, at de ikke kan finde andre end langtids-fængselsfanger, for hvem de, som du skriver, bliver meget vigtige og værdsat. Noget de måske aldrig har følt at de har været for andre.
Det er dog utroligt trist at nogen tyr til dén udvej at blive kærester med personer, som de fleste andre vil betakke sig for at have nærkontakt med - netop fordi der ikke er så mange andre 'konkurrenter'
Samtigtig tror jeg også bare generelt det er svært at finde den slags forelskelse ude i den rigtige verden – uanset hvem man er.
Den er jo fulgstændig strippet for hverdag, sure sokker og andre fristelser, og fyldt med længsel og 'hvis nu'.
Problemet er så at rigtig mange indsatte dropper fængsels kæresten kort efter de har genfundet friheden.
I så fald kan vores "livstids"-helgeninde fra programmet jo se frem til et godt, nært og langt forhold ...