Adventskalender roulette 2017
- AgentPixie
- Kort karma: 326
- Likede indlæg: 5419
Re: Adventskalender roulette 2017
Jeg er game 

1
Hey Will, give me all your money.
Nah Carlton, I don’t feel like playing 7-eleven.
A 23-6-17
V 14-7-19
Nah Carlton, I don’t feel like playing 7-eleven.
A 23-6-17
V 14-7-19
- Anne Droid
- Kort karma: 103
- Likede indlæg: 3351
- Persnikedy
- Kort karma: 1035
- Likede indlæg: 17993
Saksede fra tidliger kalenderroulette hvor Pom forklarede det meget godt til mig
viewtopic.php?f=29&t=624
Madam Pomfrey skrev:De andre år har vi gjort det at vi har lavet en kort beskrivelse af os selv, interesser, hobbies, bare et par stikord![]()
Det kan f.x. være "elsker dullegrej" - "ferm i køkkenet, elsker at bage" "læsehest"
De andre par år har vi gerne vist i tråden hvad vi har fået, og også gættet på hvem giveren mon varvildt sjovt!
Gaverne har ofte været i jule-genren, jeg har f.x. selv fået pebberkagehus, har givet en dekoration, hjemmebagte vanilliekranse, strømper med julemotiverDet kan være en fin blanding af hjemmegjort og købt.
Og så er der en primus motor, der modtager
Navn + adresse, samt stikordene (evt. mobilnr. eller mailadresse til forsendelse uden levering)
og laver en fordeling, så alle har en modtager og giver, som der sendes besked ud om pr. PB.
Jeg tror vi sidste år sagde at budgettet var ca. 150-250 kr, incl forsendelse. Hjemmegjorte gaver står ikke nødvendigvis i nær så meget, men så er der puttet en anden form for tid og energi i gaven i stedet
viewtopic.php?f=29&t=624
2
Santa skrev:Penis.
Altid penis.
- Madam Pomfrey
- Kort karma: 1139
- Geografisk sted: Stæævns
- Likede indlæg: 16331
Nuttede-Nuser skrev:Madam Pomfrey skrev:jeg er med
Jeg kan huske at du har stået for det et år. Kan du kort fortælle hvordan du gjorde, og hvordan i forhold til selv at deltage. Det kunne være rart
Alle kopierede et oplysningsskema fra tråden, ind i en PB og udfyldte alle personlige detaljer, brugernavn, navn, adresse, forsendelsestype, stikord om sig selv.
Jeg samlede dem løbende i et Word dokument på min pc, kørt tilfældigt ind fra pb'erne
og ved siden af et dokument kun med brugernavnene.
Da jeg skulle fordele tog jeg f.x. 5 længere nede af listen, så nr. 1 skulle give til nr. 5, 2 til 6, 3 til 7 osv.
Så var det nemt at kopiere oplysningerne og sende i en PB
1
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."
- MissHindenburg
- Kort karma: 124
- Likede indlæg: 1708
Jeg vil også meget gerne være med i år, jeg nåede det desværre ikke sidste år.
1
Jeg er så meget frisk på at være med i år 

1
L, mit livs lys - 3.10.2010
@denkreativerappenskralde
@denkreativerappenskralde
- Tricolette
- Kort karma: 390
- Geografisk sted: Himmerland
- Likede indlæg: 3883
Jeg vil også være med 

1
Time is a great teacher, but unfortunately it kills all it's pupils
Skralde skrev:Jeg har kun deltaget i kreakalenderne, så er der nogen der kan opfriske "reglerne"?
Uhhh det er altså også hyggeligt, skal vi ikke også have det her ?
0
Time is a great teacher, but unfortunately it kills all it's pupils
Tricolette skrev:Jeg er også med - det er så hyggeligt hver søndag med den pakke
Hver søndag ?????
Er det ikke bare at man skal sende et selvvalgt (f.eks. 5 til 5 forskellige debattører) antal pakker i løbet af december ??
Eller tænker jeg på kreakalenderen ??
0
- Tricolette
- Kort karma: 390
- Geografisk sted: Himmerland
- Likede indlæg: 3883
Myth skrev:Tricolette skrev:Jeg er også med - det er så hyggeligt hver søndag med den pakke
Hver søndag ?????
Er det ikke bare at man skal sende et selvvalgt (f.eks. 5 til 5 forskellige debattører) antal pakker i løbet af december ??
Eller tænker jeg på kreakalenderen ??
Sidste år fik vi tildelt én bestemt person, som man så sendte 4 adventspakker til - gerne sendt på en gang.
1