Nigel Farage giver EU formand Juncker det glatte lag

Hvad sker der lige for verden?! Diskutér det her!
Conway
Permanent bortvist
Kort karma: 25
Likede indlæg: 470

Nigel Farage giver EU formand Juncker det glatte lag

Indlægaf Conway » 14. sep 2017, 19:52

J.C.Juncker har fået storhedsvanvid og ønsker meget mere magt til EU og meget mindre indflydelse fra medlemslandene.

https://newspeek.info/video-brexit-lede ... -eu-leder/

En veloplagt Nigel Farage udstiller Juncker og EU's storhedsvanvid der bunder i unionens ønsker om øgede magtbeføjelser der skal forhindre fremtidige udmeldelser når omverden ser hvor godt det uden tvivl kommer til at gå England udenfor unionen....

Er du enig med EU formanden og flertallet af de europæiske politikere at mere magt til unionen er vejen frem ?

Jeg mener absolut ikke EU skal have mere magt, men derimod meget mindre så denne korrupte højborg ikke længere bliver så attraktiv som retrætepost for afdankede politikere.
0
Iblandt de blinde vil den enøjede altid fremstå som den velvidende
Brugeravatar
Artem
Kort karma: 400
Likede indlæg: 3909

Re: Nigel Farage giver EU formand Juncker det glatte lag

Indlægaf Artem » 14. sep 2017, 19:58

Nej jeg mener at Nigel Farage har ret.
0
Fra bybo til thybo
Conway
Permanent bortvist
Kort karma: 25
Likede indlæg: 470

Indlægaf Conway » 14. sep 2017, 20:49

Artem skrev:Nej jeg mener at Nigel Farage har ret.

Samme her og når Kejser Juncker på EU's vegne forklarer hvordan man kommer ulovlig migration til livs ved man hvor galt det står til i EU toppen.

https://newspeek.info/eus-loesning-paa- ... on-lovlig/
0
Iblandt de blinde vil den enøjede altid fremstå som den velvidende
Slettet bruger
Likede indlæg: 6799

Indlægaf Slettet bruger » 14. sep 2017, 21:01

Conway skrev:
Artem skrev:Nej jeg mener at Nigel Farage har ret.

Samme her og når Kejser Juncker på EU's vegne forklarer hvordan man kommer ulovlig migration til livs ved man hvor galt det står til i EU toppen.

https://newspeek.info/eus-loesning-paa- ... on-lovlig/

Det er et falsk nyhedssite det der.

Det er da utroligt som du ikke kan finde ud af det med kilder :) Hold nu bare op med at læse fup og tjek hvad det er du læser en gang for alle. Det ender med at du løber eiffeltårnet og giver dit kreditkort til en nigeriansk kejser hvis du ikke arbejder på din naivitet.
1
Slettet bruger

Indlægaf Slettet bruger » 14. sep 2017, 21:07

Det er fint at Jeppe Juhl (der er ejer og eneste mand der laver websitet) siger sine meninger, men ulækkert at han præsenterer sin blog med sine meninger som om det er nyheder, for at få folk til at tro at det er fakts og ikke meninger han kommer med.
2
Brugeravatar
Artem

Indlægaf Artem » 14. sep 2017, 21:22

eks-Maupassant skrev:Det er fint at Jeppe Juhl (der er ejer og eneste mand der laver websitet) siger sine meninger, men ulækkert at han præsenterer sin blog med sine meninger som om det er nyheder, for at få folk til at tro at det er fakts og ikke meninger han kommer med.

Helt ærligt er det ikke sådan med de fleste nyhedskanaler? Information har en bestemt vinkel på deres nyheder, tilsvarende har JP en anden vinkel, ja og Newspeek endnu en vinkel.
Ligegyldig hvad ændrer det nu ikke på hvad Nigel Farage har sagt, med mindre at du mener at den video med ham er falsk?
1
Fra bybo til thybo
Slettet bruger

Indlægaf Slettet bruger » 14. sep 2017, 21:26

Artem skrev:
eks-Maupassant skrev:Det er fint at Jeppe Juhl (der er ejer og eneste mand der laver websitet) siger sine meninger, men ulækkert at han præsenterer sin blog med sine meninger som om det er nyheder, for at få folk til at tro at det er fakts og ikke meninger han kommer med.

Helt ærligt er det ikke sådan med de fleste nyhedskanaler? Information har en bestemt vinkel på deres nyheder, tilsvarende har JP en anden vinkel, ja og Newspeek endnu en vinkel.
Ligegyldig hvad ændrer det nu ikke på hvad Nigel Farage har sagt, med mindre at du mener at den video med ham er falsk?

Ja men de har jo i det mindste nyheder, altså de har journalister der tager ud og tjekker ting og snakker med folk.

De sidder ikke bare nede i kælderen og skriver deres meninger ned.

Ham her skriver f.eks. at Jucker er "drukfældig", det vil jeg tro er noget Juhl bare har fundet på. Kan se han henviser som "dokumentation" til sin egen blog, og det ender så med at dokumentationen er en youtube video på 1 minut hvor Juncker virker lidt fjollet.

Ikke at jeg er vild med Juncker, men jeg synes ikke det er i orden man opfinder at han er "drukfældig" med en 1 minuts youtube video som eneste "kilde".

Bare det at han Juhl til youtube som kilde :stoned:
1
Slettet bruger

Indlægaf Slettet bruger » 14. sep 2017, 21:29

Og nej det ender ikke hvad Farage siger, men du ved ikke hvad konteksten er for hvad han siger, og om Juhl har lavet om på datoen.

Jeg kan jo bare finde en gammel video med en eller anden der råber DIT STORE SVIN, genuploade den, og så skrive at personen råber svin til Juncker.

Jeg gad ikke se Farage-videoen, jeg skal ikke kunne sige om det fremgår inde i videoen hvad dato den er lavet og hvem han snakker til og om hvad.
0
Slettet bruger

Indlægaf Slettet bruger » 14. sep 2017, 21:29

Ja ham Juhls side tæller jo ikke mere end en post her på forumet faktisk. Den her tråd f.eks. er jo ikke et "nyhedsmedie" :)
0
Brugeravatar
Artem

Indlægaf Artem » 14. sep 2017, 21:49

eks-Maupassant skrev:Og nej det ender ikke hvad Farage siger, men du ved ikke hvad konteksten er for hvad han siger, og om Juhl har lavet om på datoen.

Jeg kan jo bare finde en gammel video med en eller anden der råber DIT STORE SVIN, genuploade den, og så skrive at personen råber svin til Juncker.

Jeg gad ikke se Farage-videoen, jeg skal ikke kunne sige om det fremgår inde i videoen hvad dato den er lavet og hvem han snakker til og om hvad.

Videoen er fra 13 september 2017 og uploaded af RobinHoodUKIP Som jeg tolker som en UKIP sympatisør.
Så jo den er måske taget ud af kontekst, og der er ikke lige et link til hvad det er som Juncker har sagt.

Nu havde jeg ikke selv hørt om Newspeek før, og har selv været ved at læse op på hvad det er og Jeppe Juhl. Og selv om han har haft vundet Cavlingprisen er det jo ikke ligefrem et imponerende CV, specielt med en baggrund fra EkstraBlandet, som jo er en sensations avis der tit tager let på sandheden og som jeg af samme grund ikke læser.
Men jeg har det nu trods alt sådan at selv en blind høne kan godt finde korn. Hvor man bare skal kende hans standpunkt og se det fra den vinkel.
2
Fra bybo til thybo
Brugeravatar
paint
Kort karma: 585
Likede indlæg: 29837

Indlægaf paint » 14. sep 2017, 22:10

"Sammen med blandt andre Iben Thranholm, der er journalist og debattør, og tidligere formand for Trykkefrihedsselskabet Lars Hedegaard etablerede Jeppe Juhl for et halvt år siden mediet Newspeek Networks,"

https://www.information.dk/kultur/2016/ ... standsmand

Iben Tranholm, har stor succes i Rusland hvor de bruger hende i medierne, hele tiden. Hun er kendt for sine fake news artikler/synspunkter, som sjovt nok altid er til fordel for Ruslands interesser (som også er at splitte EU)

Virkelig solid, gedigen journalistik :rulle:

"I februar henvendte den såkaldte ’Mr. X’ sig nemlig til Jeppe Juhl, fordi han mente, at der var et kæmpe hul i markedet for borgerlig journalistik i Danmark. Mr. X er det navn, Jeppe Juhl bruger om den anonyme, velhavende forretningsmand, som finansierer Newspeek Networks."
0
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Det sted du søger, er det sted du søger fra
Slettet bruger

Indlægaf Slettet bruger » 14. sep 2017, 22:30

paint skrev:"Sammen med blandt andre Iben Thranholm, der er journalist og debattør, og tidligere formand for Trykkefrihedsselskabet Lars Hedegaard etablerede Jeppe Juhl for et halvt år siden mediet Newspeek Networks,"

https://www.information.dk/kultur/2016/ ... standsmand

Iben Tranholm, har stor succes i Rusland hvor de bruger hende i medierne, hele tiden. Hun er kendt for sine fake news artikler/synspunkter, som sjovt nok altid er til fordel for Ruslands interesser (som også er at splitte EU)

Virkelig solid, gedigen journalistik :rulle:

"I februar henvendte den såkaldte ’Mr. X’ sig nemlig til Jeppe Juhl, fordi han mente, at der var et kæmpe hul i markedet for borgerlig journalistik i Danmark. Mr. X er det navn, Jeppe Juhl bruger om den anonyme, velhavende forretningsmand, som finansierer Newspeek Networks."

Åh Gud Iben Tranholm, det var hende med de moderne russiske riddere :)

I den her evigt klassiske propaganda grotesque

Billede

http://russia-insider.com/en/christiani ... an/ri13436
Senest rettet af Slettet bruger 14. sep 2017, 22:35, rettet i alt 1 gang.
0
Slettet bruger

Indlægaf Slettet bruger » 14. sep 2017, 22:33

Det er det jeg siger, Putin laver god gammeldags agitprop på vesten, og nu har han også Jeppe Juul på lønningslisten

Farage er også en af mine suspekts for at være Putin-kontrolleret, hvor får Farage egentlig penge fra, og hvem har det gavnet at UK forlod EU? Det har gavnet Rusland.

Farage er også ven med de Trump-folk der har Putin-kontakter. Især Roger Stone som spredte de Clinton-emals som Putin hackede.

Og Farage ses også med Julian Assange, som har et TV program i Rusland og ikke laver andet end at miskreditere demokratier, altså han påstår at han er for demokrati mens han skader dem og tjener penge på at lave TV i et diktatur HEEELT SIKKERT-

https://www.theguardian.com/politics/20 ... an-assange

https://www.theguardian.com/politics/20 ... and-russia
Senest rettet af Slettet bruger 14. sep 2017, 22:34, rettet i alt 1 gang.
0
Slettet bruger

Indlægaf Slettet bruger » 14. sep 2017, 22:34

paint godt gået du linker Jeppe Juhl og Iben Tranholm
0
Slettet bruger

Indlægaf Slettet bruger » 14. sep 2017, 22:39

Artem skrev:
eks-Maupassant skrev:Og nej det ender ikke hvad Farage siger, men du ved ikke hvad konteksten er for hvad han siger, og om Juhl har lavet om på datoen.

Videoen er fra 13 september 2017 og uploaded af RobinHoodUKIP Som jeg tolker som en UKIP sympatisør.
Så jo den er måske taget ud af kontekst, og der er ikke lige et link til hvad det er som Juncker har sagt.

Nu havde jeg ikke selv hørt om Newspeek før, og har selv været ved at læse op på hvad det er og Jeppe Juhl. Og selv om han har haft vundet Cavlingprisen er det jo ikke ligefrem et imponerende CV, specielt med en baggrund fra EkstraBlandet, som jo er en sensations avis der tit tager let på sandheden og som jeg af samme grund ikke læser.
Men jeg har det nu trods alt sådan at selv en blind høne kan godt finde korn. Hvor man bare skal kende hans standpunkt og se det fra den vinkel.

Nej hvor mærkeligt, gad da vide hvorfor det kan være det link mangler? :-D :-D
0

Tilbage til "Politik, kultur og samfund"