Konspirationsteorien om korncirkler?

Hvad sker der lige for verden?! Diskutér det her!
Brugeravatar
fladjord
Permanent bortvist
Kort karma: 0
Likede indlæg: 1

Indlægaf fladjord » 15. sep 2017, 14:23

https://www.youtube.com/watch?v=q8fUrd8KGrw

”Vor rejse til den 5. dimension og sandheden om korncirklerne”

Er de et budskab fra Aliens til menneskene?

Eller er det bare fake korncirkler fra mennesker der vil gøre grin med borgerskabet?

Din mening?
0
Jo mere uenig du er med en med debattør, jo mere pænt skal du skrive til ham/hende! :D
Brugeravatar
Only Me
Kort karma: 48
Likede indlæg: 346

Re: Konspirationsteorien om korncirkler?

Indlægaf Only Me » 15. sep 2017, 16:41

fladjord skrev:Er de et budskab fra Aliens til menneskene?

Eller er det bare fake korncirkler fra mennesker der vil gøre grin med borgerskabet?

Din mening?

Jeg tror at det er et budskab fra Usseintreprice som vil gøre grin med os. :fløjt:
0
Altid glad for at hjælpe. :)
Billede
Brugeravatar
Seladon
Kort karma: 60
Geografisk sted: ude i det blå
Likede indlæg: 1079

Indlægaf Seladon » 15. sep 2017, 19:19

Only Me skrev:
fladjord skrev:Er de et budskab fra Aliens til menneskene?

Din mening?

Jeg tror at det er et budskab fra Usseintreprice som vil gøre grin med os. :fløjt:

Enig med Only Me : Ussenterprise er nemlig en alien, som har en ny fake profil og vil infiltrere debatten.net :shock: :shock:
0
Husk nu "Jeg er OK, du er OK". :devil2: for her har vi Danmarks hyggeligste debat, ikke også. :P
Brugeravatar
fladjord
Permanent bortvist
Kort karma: 0
Likede indlæg: 1

Indlægaf fladjord » 16. sep 2017, 07:23

Til trods for at der sidder nogle medlemmer her der kalder sig Only me og Seladon, som ikke bestiller andet end genere andre medlemmer og sabotere deres tråde - dette til trods for, at de ikke aner hvem jeg er - kommer her alligevel hvad jeg mener om de her korncirkler:

Er korncirkler en besked til os mennesker?

https://www.youtube.com/watch?v=wBjO1RyizJ4

“The Greatest Crop Circles Ever Created For Humanity (Compilation Pt. 3)”

“it's stunning to think that people actually still belive it's done over night with a wooden plank flattening the crops, some of the designs are so detailed you could only do this from above and every one of these crop circles is a message.”

(Det er utroligt at tænke sig, at folk faktisk stadig tror, at de er lavet på en nat, hvor et træ bræt har lagt kornet ned, nogle af mønstrene er så detaljerede, at de kun kan laves set fra luften, og enhver af disse korncirkler er en besked. – frit oversat)

Der er ingen mennesker der nogensinde er blevet opdaget I at lave disse korncirkler, hverken om natten eller om dagen!

Er de en besked fra uden jordisk intelligens?

Jeg er blevet mere og mere i tvivl om menneskelig indflydelse på disse korncirkler eller kornmønstre!

Din mening - uden dumme kommentarer fra stalkerne?
0
Jo mere uenig du er med en med debattør, jo mere pænt skal du skrive til ham/hende! :D
Brugeravatar
Vlad Kalashnikov
Kort karma: 76
Likede indlæg: 2519

Indlægaf Vlad Kalashnikov » 16. sep 2017, 08:08

> 5. dimension

Jeg syntes det er sjovt som personer der tror på disse teorier altid bruger den slags pseudovidenskabeligt sprog. Også lidt sjovt at tænkte sig at disse superintelligente aliens skulle rejse denne lange vej gennem tid og rum og højere dimensioner for så at komme her og lægge uforståelige beskeder i landbrugsafgrøder. Man skulle forestille sig disse væsner ville have en lidt mere effektiv form for kommunikation.
7
Grab them by the pussy
Brugeravatar
Aspargsen
Permanent bortvist
Kort karma: 53
Likede indlæg: 1375

Indlægaf Aspargsen » 16. sep 2017, 14:42

Mistermor skrev:Mit datters matematiklærer arrangerede, at klassen kunne komme ud på en mark og lave en korncirkel. Jeg tror, de var i 2. eller 3. klasse.
Så jeg ved helt bestemt, at i alt fald en cirkel har været lavet af mennesker. Det er selvfølgelig ved at være mange år siden..

Jeg tror ikke korn har ændret sig så meget i mellem tiden
0
NON-TRIMMER! - fordi utrimmede indlæg bare er bedre :rock:
Brugeravatar
Kommodedyret
Kort karma: 657
Likede indlæg: 6301

Indlægaf Kommodedyret » 16. sep 2017, 14:46

Hvad består konspirationen i?
0
This was better than anything. Even better than eating soap!
fisken80
Kort karma: 767
Likede indlæg: 28917

Indlægaf fisken80 » 16. sep 2017, 15:16

Aliens pøh, alle véd da, at korncirkler skabes når alferne holder bal og danser rundt på markerne om natten...
3
litteraturen kan noget, som regneark og forvaltningsstudier ikke kan. Uden litteraturen bliver tanker og ideologier blodfattige og pulsløse.

Man VÆNNER sig til ting. Det kommer af vane. Så svært er det ikke.

Maude, din proportionssans
Slettet bruger
Likede indlæg: 20784

Indlægaf Slettet bruger » 16. sep 2017, 22:26

fladjord skrev:Til trods for at der sidder nogle medlemmer her der kalder sig Only me og Seladon, som ikke bestiller andet end genere andre medlemmer og sabotere deres tråde - dette til trods for, at de ikke aner hvem jeg er - kommer her alligevel hvad jeg mener om de her korncirkler:

Er korncirkler en besked til os mennesker?

https://www.youtube.com/watch?v=wBjO1RyizJ4

“The Greatest Crop Circles Ever Created For Humanity (Compilation Pt. 3)”

“it's stunning to think that people actually still belive it's done over night with a wooden plank flattening the crops, some of the designs are so detailed you could only do this from above and every one of these crop circles is a message.”

(Det er utroligt at tænke sig, at folk faktisk stadig tror, at de er lavet på en nat, hvor et træ bræt har lagt kornet ned, nogle af mønstrene er så detaljerede, at de kun kan laves set fra luften, og enhver af disse korncirkler er en besked. – frit oversat)

Der er ingen mennesker der nogensinde er blevet opdaget I at lave disse korncirkler, hverken om natten eller om dagen!

Er de en besked fra uden jordisk intelligens?

Jeg er blevet mere og mere i tvivl om menneskelig indflydelse på disse korncirkler eller kornmønstre!

Din mening - uden dumme kommentarer fra stalkerne?

Det skulle da lige være dem der har sagt de lavede dem for at trolle UFO-entusiasterne :)

http://www.nytimes.com/1991/09/10/world ... itain.html
1
Slettet bruger

Indlægaf Slettet bruger » 16. sep 2017, 22:27

Mistermor skrev:Mit datters matematiklærer arrangerede, at klassen kunne komme ud på en mark og lave en korncirkel. Jeg tror, de var i 2. eller 3. klasse.
Så jeg ved helt bestemt, at i alt fald en cirkel har været lavet af mennesker. Det er selvfølgelig ved at være mange år siden..

Er det du siger at din datter gik i skole med aliens? :shock:
1
Slettet bruger

Indlægaf Slettet bruger » 16. sep 2017, 23:11

Vlad Kalashnikov skrev:> 5. dimension

Jeg syntes det er sjovt som personer der tror på disse teorier altid bruger den slags pseudovidenskabeligt sprog. Også lidt sjovt at tænkte sig at disse superintelligente aliens skulle rejse denne lange vej gennem tid og rum og højere dimensioner for så at komme her og lægge uforståelige beskeder i landbrugsafgrøder. Man skulle forestille sig disse væsner ville have en lidt mere effektiv form for kommunikation.

Hæhæ, forestiller sig at hver gang de rejser galaksen rundt fordi vi ikke har svaret på en besked er det sådan

Alien 1: Hvorfor f... skal vi sende beskeder til dem ved at lave fucking KORNCIRKLER ? Det er retarderet! Hvordan skal de overhovedet kunne tyde det, de kender jo ikke cirkel-alfabetet? Vi har lavet 1000 korncirkler og hver gang fatter de det ikke! Kan vi fucking ikke bare flyve ind og tale med dem?

Alien 2: Vi har en gang for altid vedtaget KORNCIRKLER og vi skal sende vores budskab til med med korncirkler OM VI SÅ SKAL TRAMPE HELE PLANETENS FUCKING KORN NED, så luk munden og tramp dit korn ned så vi kan blive færdige og komme hjem!
1
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 4123
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 43720

Indlægaf kidkomb » 16. sep 2017, 23:35

Mig bekendt er der heller aldrig nogen aliens der er blevet taget i at lave korncirkler.
At mennesker ikke er blevet taget i det skulle bevise hvad?
1
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler
Man som i jeg
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster
Brugeravatar
paint
Kort karma: 605
Likede indlæg: 31688

Indlægaf paint » 16. sep 2017, 23:41

Falstria skrev:Det er sku ellers smarte aliens der lige har opfundet passeren, de imponere da virkeligt.

Ja, endda en ret primitiv passer, i form af en pæl man banker ned i jorden og et reb man binder fast i pælen, hvor efter man laver knuder på rebet, med en bestemt afstand imellem. Herefter går man rundt i større og mindre cirkler, med basis i pælen i midten (og knuderne på rebet som afstandsmåler)

Hvis man kan krydse universet med noget nær lysets hastighed, tror jeg sgu ikke man trasker rundt inde på kornmarker, med pæle, reb og brædder. Ikke medmindre man tor at det er dyrene ude på marken, der er de intelligente jordboere (men det er det måske også)
0
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Det sted du søger, er det sted du søger fra
Slettet bruger

Indlægaf Slettet bruger » 16. sep 2017, 23:56

Billede
0
Brugeravatar
Seladon
Kort karma: 60
Geografisk sted: ude i det blå
Likede indlæg: 1079

Indlægaf Seladon » 17. sep 2017, 04:33

paint skrev:
Falstria skrev:Det er sku ellers smarte aliens der lige har opfundet passeren, de imponere da virkeligt.

Hvis man kan krydse universet med noget nær lysets hastighed, tror jeg sgu ikke man trasker rundt inde på kornmarker, med pæle, reb og brædder. Ikke medmindre man tor at det er dyrene ude på marken, der er de intelligente jordboere (men det er det måske også)

Min teori : Når aliens er unge rejser de galakser rundt og undersøger universet. Ældre demente aliens foretrækker simple aktiviteter som at lave korncirkler jer på Jorden. Eller prøver at kontakte os på debatten.net.

Noget helt andet. Hvorfor er en alienstråd havnet under Politik, samfund, kultur. Er det fordi....
0
Husk nu "Jeg er OK, du er OK". :devil2: for her har vi Danmarks hyggeligste debat, ikke også. :P

Tilbage til "Politik, kultur og samfund"