Lemonella skrev:Lemonella skrev:fisken80 skrev:Lemonella skrev:fisken80 skrev:Flora skrev:LadyFox skrev:Flora skrev:LadyFox skrev:Jeg tjekker kun bonen hvis jeg fornemmer der er noget der ikke stemmer. Jeg ved som regel godt hvad mit indkøb ca. Koster når jeg når kassen.
Jeg kunne godt tænke mig at man kunne fravælge bonen helt, da jeg synes det er spild af papir at den absolut skal printes om jeg skal bruge den eller ej.
Jeg er med på at jeg nogengange bliver snydt for et par kroner, men omvendt ved jeg også godt at jeg nogengange får en vare for billigt, jeg tror det går meget lige op i sidste ende.
Det kan man da også. De fleste steder jeg handler spørger de om man vil have bonen og hvis man siger nej printer de den slet ikke ud.
Mærkeligt. Bonen printer altid hvor jeg handler.
Ok. Det kan være det er en anden kæde så. Det er i Netto og Føtex jeg altid bliver spurgt. Uanset giver jeg dig ret i, at det er spild af papir at printe bonen, hvis kunden ikke vil have den.
I Brugsen og i Rema printer de også kun bon hvis man vil have det. Fakta er jeg i tvivl om, men jeg tror de printer uanset om man ønsker det eller ej.
I "mine" 2 Faktaer, spørger de altid om man ønsker kvitteringen med.![]()
Tjekker altid min bon, men jeg har som regel et nogenlunde beløb i hovedet over, hvad jeg tror det bliver, så jeg ved, hvis den skal tjekkes ekstra grundigt.
Jeg kommer lige fra Fakta nu, og de spørger ja, men kvitteringen printes og så smider de den ud, hvis man siger nej.
Vi var i begge Faktaer i går og ingen af stederne printede de bonen ud. Så der er altså forskel. Det er da også papirspild, at printe ud og smide væk.
Edit: jeg købte smøger begge steder og der beder jeg aldrig om en bon.
Min Netto spørger om man vil have bonen, men de printer den ud uanset hvad.