Magic In The Sky skrev:godtnavn skrev:
Armeringsjern, efter inspiration fra denne, vi går dog efter et lidt mere vildt look, og vil gerne have planterne indtager nettet frem for bare at være krukker med planter hvis det giver mening. Og mere sammenhæng, synes den viste er rodet på en forkert måde, det må gerne være rodet og vildt, men ikke som på billedet. Altså på sigt, i starten bliver den nok meget tom da jeg elsker selv at gro planter store, så starter med noget småt og ender forhåbentligt vildt. Det bliver væggen over sofaen hvor vi længe har været i tvivl om hvad der skulle op, jeg håber virkelig det ender fedt! I sær i starten tænker jeg også at hænge nogle plakater op på det indtil planterne er groet til![]()
Tager gerne mod råd til hurtigvoksende "vilde" skyggeplanter!
Åh, det skal nok blive godt næste år.
Jeg ville selv få fat i de forskellige typer Guldranker man kan få. Samt væddeløber og nogle Hoya.
Calathea og Alocasia er også glad for skygge men de klatrer ikke.
Guldranke, måneskin og væddeløber var også dem der umiddelbart var på min liste. Væddeløber mest fordi de gror hurtigt til og giver god fylde. Må kigge på de andre, alle planterne behøver jo ikke at være klatreplanter hvis bare de er smukke, så længe der er nogle der klatre

Nu må vi se hvornår vi rent faktisk får hængt det op, jeg håber lidt i løbet af denne måned, men vi skal lige have færdigtømt et møbel og solgt det for det står lidt i vejen for hvor det skal hænge, så det afhænger lidt af hvor hurtigt salget går