Trisequens - erfaringer?

Hvis din krop gør ting den ikke burde, er dette stedet du kan snakke om det.
Zoxa
Kort karma: 21
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 593

Trisequens - erfaringer?

Indlægaf Zoxa » 18. sep 2017, 17:47

Jeg var hos dokteren på grund af at jeg er begyndt (et halv års tid) at have uregelmæssige blødninger og jeg har lidt natlig sved, ok, meget, men ikke noget som er desideret plagende.
Men det er alt det andet pjat - voldsomme mens smerter og blødninger. Jeg fik brændt slimhinden for ca 3 år siden. Det hjalp bevares, men blødningerne og smerterne er begyndt at tiltage igen.

Jeg fik den gang lagt en hormon spiral op, og den havde nøjagtig de samme bivirkninger som p- og minipiller, som blandt andet hedder invaliderende migræne over flere dage.

Jeg er hunde ræd for at jeg igen skal lide under de migræner, yderlige led- og muskel smerter, total udmattelse og en decideret lignende depression
for ikke at nævne en komplet kastration - dermed mener jeg absolut ingen sexlyst.

Har de her piller været anderledes for jer, eller er jeres eventuelle bivirkninger det samme?
0
Brugeravatar
Mangoness
Kort karma: 477
Likede indlæg: 8771

Re: Trisequens - erfaringer?

Indlægaf Mangoness » 27. sep 2017, 07:17

Jeg har desværre ingen erfaring med pillerne - men jeg ville blot sende dig denne: :ae:
0
Jeg elsker dig lille sølvpapirshat-smiley :love:

Billede

Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg :lol:

Cheese Billede

Tilbage til "Helbred"