Chachacha skrev:Jeg kiggede også på den, men læste at "den ikke kan erstatte tandtråd", og så er det jo bare en dyr gimick...
Waterpik® Vand Flossers er klinisk vist sig at være mere effektiv end traditionel tandtråd
Chachacha skrev:Jeg kiggede også på den, men læste at "den ikke kan erstatte tandtråd", og så er det jo bare en dyr gimick...
Purple skrev:Kattefjæs skrev:Min mand har den som hedder WaterpikHan kan ikke bruge tandtråd. Det kan slet ikke komme ind mellem hans tænder fordi de sidder for tæt, så tandlægen foreslog sådan et apparat. Og det virker. Han er meget glad for den.
Fedt - kan du eventuelt tjekke hvilken model det er han har?
Købte han den på nettet eller? Umiddelbart ligner det ikke, at Waterpik er så meget på det danske marked?
Kruspersille skrev:Jeg har brugt den (gad vide, hvor den egentlig er). Og hverken jeg eller min tandlæge var imponeret. Jeg er gået over til at bruge de små børster, man kan købe på apoteket i flere forskellige størrelser, de fungerer meget bedre for mig.
Lemonella skrev:Kruspersille skrev:Jeg har brugt den (gad vide, hvor den egentlig er). Og hverken jeg eller min tandlæge var imponeret. Jeg er gået over til at bruge de små børster, man kan købe på apoteket i flere forskellige størrelser, de fungerer meget bedre for mig.
Jeg er nu også ganske tilfreds med de små børster. Køber dem hos min tandlæge, hvor de fås i flere størrelser.
Min tandlæge er forøvrigt ikke vild med de der sprøjte-dimser. Han siger de ikke er gode til folk med sarte tandhalse. Så hellere børsterne.
Kattefjæs skrev:Purple skrev:Kattefjæs skrev:Min mand har den som hedder WaterpikHan kan ikke bruge tandtråd. Det kan slet ikke komme ind mellem hans tænder fordi de sidder for tæt, så tandlægen foreslog sådan et apparat. Og det virker. Han er meget glad for den.
Købte han den på nettet eller? Umiddelbart ligner det ikke, at Waterpik er så meget på det danske marked?
Han har købt den i UK og haft den i mindst fem år, så mit gæt er at det er en gammel model!
Jeg tager direkte i lufthavnen efter job i dag, så jeg er først hjemme igen på mandag. Jeg kan godt tjekke modellen hvis du er interesseret, men tænker at du nok ikke kommer til at købe den model uanset, i og med at den jo er så gammel. Du vil nok hellere have en nyere?
Kattefjæs skrev:Purple skrev:Kattefjæs skrev:Min mand har den som hedder WaterpikHan kan ikke bruge tandtråd. Det kan slet ikke komme ind mellem hans tænder fordi de sidder for tæt, så tandlægen foreslog sådan et apparat. Og det virker. Han er meget glad for den.
Han har købt den i UK og haft den i mindst fem år, så mit gæt er at det er en gammel model!
Jeg tager direkte i lufthavnen efter job i dag, så jeg er først hjemme igen på mandag. Jeg kan godt tjekke modellen hvis du er interesseret, men tænker at du nok ikke kommer til at købe den model uanset, i og med at den jo er så gammel. Du vil nok hellere have en nyere?
Purple skrev:Kattefjæs skrev:Purple skrev:Kattefjæs skrev:Min mand har den som hedder WaterpikHan kan ikke bruge tandtråd. Det kan slet ikke komme ind mellem hans tænder fordi de sidder for tæt, så tandlægen foreslog sådan et apparat. Og det virker. Han er meget glad for den.
Ved du hvad - du må faktisk vildt gerne skrive når du kommer hjem, hvilken model det er han har alligevel
Er det en model som er transportabel som en el-tandbørste, eller er det sådan én som er noget større, og som har en vandtank-agtig en?