Philips AirFloss: Når man ikke magter at bruge tandtråd??

Hvis din krop gør ting den ikke burde, er dette stedet du kan snakke om det.
Brugeravatar
DenBruneMunk
Kort karma: 61
Geografisk sted: Syd på i Danmark
Likede indlæg: 2079

Re: Philips AirFloss: Når man ikke magter at bruge tandtråd??

Indlægaf DenBruneMunk » 21. sep 2017, 11:03

Chachacha skrev:Jeg kiggede også på den, men læste at "den ikke kan erstatte tandtråd", og så er det jo bare en dyr gimick... :gruble:

Waterpik® Vand Flossers er klinisk vist sig at være mere effektiv end traditionel tandtråd
0
Brugeravatar
Kruspersille
Kort karma: 19
Likede indlæg: 442

Indlægaf Kruspersille » 21. sep 2017, 12:14

Jeg har brugt den (gad vide, hvor den egentlig er :gruble:). Og hverken jeg eller min tandlæge var imponeret. Jeg er gået over til at bruge de små børster, man kan købe på apoteket i flere forskellige størrelser, de fungerer meget bedre for mig.
1
Brugeravatar
Kruspersille
Kort karma: 19
Likede indlæg: 442

Indlægaf Kruspersille » 21. sep 2017, 12:15

Jeg synes heller ikke, den var rar at bruge.
0
Brugeravatar
Kattefjæs
Kort karma: 350
Geografisk sted: London
Likede indlæg: 6109

Indlægaf Kattefjæs » 21. sep 2017, 12:25

Purple skrev:
Kattefjæs skrev:Min mand har den som hedder Waterpik :lol: Han kan ikke bruge tandtråd. Det kan slet ikke komme ind mellem hans tænder fordi de sidder for tæt, så tandlægen foreslog sådan et apparat. Og det virker. Han er meget glad for den.

Fedt - kan du eventuelt tjekke hvilken model det er han har? :klap:

Købte han den på nettet eller? Umiddelbart ligner det ikke, at Waterpik er så meget på det danske marked? :gruble:

Han har købt den i UK og haft den i mindst fem år, så mit gæt er at det er en gammel model!

Jeg tager direkte i lufthavnen efter job i dag, så jeg er først hjemme igen på mandag. Jeg kan godt tjekke modellen hvis du er interesseret, men tænker at du nok ikke kommer til at købe den model uanset, i og med at den jo er så gammel. Du vil nok hellere have en nyere?
1
Brugeravatar
Lemonella
Kort karma: 780
Likede indlæg: 13248

Indlægaf Lemonella » 21. sep 2017, 13:43

Kruspersille skrev:Jeg har brugt den (gad vide, hvor den egentlig er :gruble:). Og hverken jeg eller min tandlæge var imponeret. Jeg er gået over til at bruge de små børster, man kan købe på apoteket i flere forskellige størrelser, de fungerer meget bedre for mig.

Jeg er nu også ganske tilfreds med de små børster. Køber dem hos min tandlæge, hvor de fås i flere størrelser.
Min tandlæge er forøvrigt ikke vild med de der sprøjte-dimser. Han siger de ikke er gode til folk med sarte tandhalse. Så hellere børsterne. :)
0
I'm not supposed to be normal.
I'm supposed to be me.
Brugeravatar
Purple
Kort karma: 119
Likede indlæg: 1587

Indlægaf Purple » 21. sep 2017, 13:56

Lemonella skrev:
Kruspersille skrev:Jeg har brugt den (gad vide, hvor den egentlig er :gruble:). Og hverken jeg eller min tandlæge var imponeret. Jeg er gået over til at bruge de små børster, man kan købe på apoteket i flere forskellige størrelser, de fungerer meget bedre for mig.

Jeg er nu også ganske tilfreds med de små børster. Køber dem hos min tandlæge, hvor de fås i flere størrelser.
Min tandlæge er forøvrigt ikke vild med de der sprøjte-dimser. Han siger de ikke er gode til folk med sarte tandhalse. Så hellere børsterne. :)

Jeg overvejer dette blandt andet, fordi jeg desværre ikke kan bruge børsterne - mine tænder sidder ENORMT tæt, - og jeg skærer tandtråd over for et godt ord, og børster....dem kan jeg droppe alt om at få imellem tænderne uden at skade tandkødet :( :s

Skal til tandlæge igen i oktober - og har aftalt med ham, at jeg tester en Philips... De har 60 dages tilfredshedsgaranti,- så kan tandlægen tjekke mine tænder næste gang, plus jeg kan se om det "er noget for mig" - og hvis det ikke er tilfredsstillende, så tager Philips den retur :gogo:
0
Brugeravatar
Purple

Indlægaf Purple » 21. sep 2017, 13:57

Kattefjæs skrev:
Purple skrev:
Kattefjæs skrev:Min mand har den som hedder Waterpik :lol: Han kan ikke bruge tandtråd. Det kan slet ikke komme ind mellem hans tænder fordi de sidder for tæt, så tandlægen foreslog sådan et apparat. Og det virker. Han er meget glad for den.

Købte han den på nettet eller? Umiddelbart ligner det ikke, at Waterpik er så meget på det danske marked? :gruble:

Han har købt den i UK og haft den i mindst fem år, så mit gæt er at det er en gammel model!

Jeg tager direkte i lufthavnen efter job i dag, så jeg er først hjemme igen på mandag. Jeg kan godt tjekke modellen hvis du er interesseret, men tænker at du nok ikke kommer til at købe den model uanset, i og med at den jo er så gammel. Du vil nok hellere have en nyere?

Nej det skal nok være en nyere ja :klap: Men tak for dine gode input! :gogo:
0
Brugeravatar
Purple

Indlægaf Purple » 21. sep 2017, 15:40

Kattefjæs skrev:
Purple skrev:

Ved du hvad - du må faktisk vildt gerne skrive når du kommer hjem, hvilken model det er han har alligevel :blomst:

Er det en model som er transportabel som en el-tandbørste, eller er det sådan én som er noget større, og som har en vandtank-agtig en? :)
0
Brugeravatar
Purple

Indlægaf Purple » 21. sep 2017, 15:43

Efter hvad jeg kan læse mig til, så er Waterpik vist faktisk den mest effektive på markedet.. i hvert fald umiddelbart i de test jeg har læst :)
0
Brugeravatar
KIM K
Kort karma: 43
Likede indlæg: 1636

Indlægaf KIM K » 21. sep 2017, 19:10

Jeg kan heller ikke finde ud af at bruge tandtråd, så måske jeg skulle forsøge mig med en af disse mundskyllere i stedet, selvom jeg må indrømme at have en lille aversion mod at putte en waterpik i munden :genert:
4
Brugeravatar
Kattefjæs

Indlægaf Kattefjæs » 21. sep 2017, 21:02

Purple skrev:
Kattefjæs skrev:
Purple skrev:

Ved du hvad - du må faktisk vildt gerne skrive når du kommer hjem, hvilken model det er han har alligevel :blomst:

Er det en model som er transportabel som en el-tandbørste, eller er det sådan én som er noget større, og som har en vandtank-agtig en? :)

Den har en lille vandtank, efter min mening er den ikke sådan hurtig-i-håndbagagen-sammen-med-tandbørsten i størrelsen - måske er en nyere model lidt slankere i det... Den er ikke enorm, men alligevel.

Jeg skal prøve at huske det på mandag, ellers må du lige citere mig i tråden igen så jeg ser det :lol: Jeg burde være hjemme efter kl. 20 dansk tid.
1
Giraffie
Kort karma: 14
Likede indlæg: 170

Indlægaf Giraffie » 23. sep 2017, 20:01

Hvis i er med i Logbuy er der 30% rabat på Phillips egen hjemmeside.
0
Brugeravatar
Purple

Indlægaf Purple » 25. sep 2017, 12:59

Nu har jeg købt en! :klap:

Så skal jeg nok komme med en update!

Jeg har købt denne - og der er 60 dages tilfredshedsgaranti :gogo:

Philips Sonicare AirFloss Pro HX8331
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
3
Brugeravatar
Kattefjæs

Indlægaf Kattefjæs » 26. sep 2017, 06:03

Nu kom jeg endelig hjem og fik kigget på min mands. Den har ikke noget modelnummer på selve apparatet - kun på et lille klistermærke I bunden. :gruble:

Der står model no. WP-450E/UK

Men det er altså en ret gammel model, så din ligner jo et stykke rumskibsinventar i sammenligning. :lol:

Tillykke med den, håber du bliver glad for den! :)
0
Brugeravatar
Purple

Indlægaf Purple » 26. sep 2017, 11:53

Jeg har lige prøvet den af - jeg er ikke overbevist, men jeg har tænkt mig at bruge den hver dag den kommende tid, også må vi se! :D
1

Tilbage til "Helbred"