Purple skrev:Jeg har lige prøvet den af - jeg er ikke overbevist, men jeg har tænkt mig at bruge den hver dag den kommende tid, også må vi se!
Må man spørge til en update her en lille uge senere?

Purple skrev:Jeg har lige prøvet den af - jeg er ikke overbevist, men jeg har tænkt mig at bruge den hver dag den kommende tid, også må vi se!
Hunkat skrev:Purple skrev:Jeg har lige prøvet den af - jeg er ikke overbevist, men jeg har tænkt mig at bruge den hver dag den kommende tid, også må vi se!
Purple skrev:Hunkat skrev:Purple skrev:Jeg har lige prøvet den af - jeg er ikke overbevist, men jeg har tænkt mig at bruge den hver dag den kommende tid, også må vi se!
Det kan du tro!![]()
KØB DEN IKKE!![]()
Jeg er på ingen måde imponeret. Den giver noget vandsprøjt, - og det kan måske fjerne lidt hvis man har noget mellemrum mellem tænderne (jeg har meget tætte tænder) - men jeg tror på ingen måde på, at det vandplaskeri dér, det kan fjerne plak eller lignende mere fastsiddende ting.
Jeg har lige pakket den sammen, og skal ud med den nu som retur-produkt!
Tjotjalt Åblyst skrev:Hvad er det egentlig, den kan, som man ikke kan klare ved at skvulpe vand fra hanen?
kidkomb skrev:Jordan Miracle!
Jeg siger det bare. Ultra genialt.
Lemonella skrev:Jeg er stadig mest glad for de små børster man kan købe i flere størrelser. De funker fint.
Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg
Mangoness skrev:Lemonella skrev:Jeg er stadig mest glad for de små børster man kan købe i flere størrelser. De funker fint.
interdentalbørster?
Lemonella skrev:Mangoness skrev:Lemonella skrev:Jeg er stadig mest glad for de små børster man kan købe i flere størrelser. De funker fint.
interdentalbørster?
Lige præcis. De fås i små, mellem og store og jeg er rigtig glad for dem. Jeg bruger de helt små eller de mellemstore og de virker rigtig godt.
Skralde skrev:Lemonella skrev:Mangoness skrev:Lemonella skrev:Jeg er stadig mest glad for de små børster man kan købe i flere størrelser. De funker fint.
interdentalbørster?
Lige præcis. De fås i små, mellem og store og jeg er rigtig glad for dem. Jeg bruger de helt små eller de mellemstore og de virker rigtig godt.
Hvor køber du de helt små henne?
Flora skrev:Skralde skrev:Lemonella skrev:Mangoness skrev:Lemonella skrev:Jeg er stadig mest glad for de små børster man kan købe i flere størrelser. De funker fint.
interdentalbørster?
Hvor køber du de helt små henne?
Jeg ved ikke om det er dem her Lemonella bruger, men de fås i hvert fald i forskellige tykkelser både i Matas og på apoteket. Jeg er selv meget tilfreds med dem![]()