Philips AirFloss: Når man ikke magter at bruge tandtråd??

Hvis din krop gør ting den ikke burde, er dette stedet du kan snakke om det.
Akehurst2
Kort karma: 796
Likede indlæg: 21861

Re: Philips AirFloss: Når man ikke magter at bruge tandtråd??

Indlægaf Akehurst2 » 27. okt 2017, 07:45

Jeg bruger den her type tandstikkere - men det er mest fordi, jeg er lidt nærig i forhold til de små børster, som jeg synes er ret dyre, og de her fungerer på samme måde: http://www.jordan.dk/Mund/Tandstikkere/ ... ndstikkere
0
Brugeravatar
Hunkat
Kort karma: 465
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 14589

Indlægaf Hunkat » 27. okt 2017, 07:56

Jeg var faktisk til tandlæge for nylig og spurgte til det fordi min tandlæge har sådan en som renser for misfarvninger og tandsten med luft, vand og lidt meget fint sand. Han sage at 1) deres virker kun fordi den er 10x kraftigere og man derfor får ingen/ekstrem begrænset effekt. Og den de har må man slet ikke bruge så ofte som hjemmebrug lægger op til.

Suk, tilbage til den traditionelle tandtråd
0
L'enfer, c'est les autres

I'm Richard, Chief Warlock of the Brothers of Darkness, Lord of the Thirteen Hells, Master of the Bones, Emporer of the Black, Lord of the Undead Mistress of Fire, and Mayor of a little village up the coast
Brugeravatar
Lemonella
Kort karma: 752
Likede indlæg: 13127

Indlægaf Lemonella » 27. okt 2017, 08:08

Jeg tror det kommer meget an på ens tænder og tandstilling. Jeg kan ikke bruge tandtråd, den flosser og knækker. De store interdentalbørster, kan jeg slet ikke få ind imellem tænderne og de mellemstore bliver hurtigt slidte, men kan dog bruges i en snæver vending. De små derimod, passer perfekt. :)
0
I'm not supposed to be normal.
I'm supposed to be me.

Tilbage til "Helbred"