Hvad er dit allerfarligste sted?

Hvor mange agurker går der på en asparges? Og hvor langt skal man løbe for at brænde den af? Snak løs om træning og kost.
Smiling_Goat
Kort karma: 466
Likede indlæg: 5887

Re: Hvad er dit allerfarligste sted?

Indlægaf Smiling_Goat » 26. okt 2015, 18:53

For mig er det helt sikkert min bagdel. Jeg har et bmi på omkring 19-20 stykker efter et relativt stort vægttab, og min numse er bare nærmest væk. Altså jeg tror stadig, den ser okay ud, men når man ikke længere kan holde ud at sidde på hårde overflader (sådan overhovedet, ikke engang et par minutter) er den altså blevet for lille. Jeg træner den, men jeg kan ikke mærke forskel endnu, når jeg sidder.

Desuden er jeg lidt bekymret for mine bryster. Før jeg tabte mig, var de en G-skål, men nu er jeg nede i en D-skål (hvilket er fedt) men jeg er lidt bange for, at den også er blevet for stor..
0
Brugeravatar
Bøtte
Kort karma: 521
Likede indlæg: 2421

Indlægaf Bøtte » 9. nov 2015, 16:49

Min (dobbelt)hage og min mave.
Jeg vejer for meget, men ikke så meget for meget, som min hage giver udtryk for. Synes bare jeg ser tyk og fed ud med den dobbelthage.

Alt mit fedt sætter sig også på maven (bortset fra det på hagen). Ih hvor er det irriterende.
0
S :lun:
V :lun:
Karkluden
Kort karma: 247
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 2394

Indlægaf Karkluden » 10. nov 2015, 18:35

Mine overarme. No doubt. Jeg ER for tyk, men mine overarme er fuldstændig uproportionalt for tykke, og de var i øvrigt ligeså store, da jeg vejede 15 kg mindre. Jeg har lært at acceptere dem til en vis grad, men glad for dem bliver jeg aldrig.
0
Some days I amaze myself. Other days I put the laundry in the oven.

Tilbage til "Fit og/eller lækker"