Aspygoros - Europas sorte hjerte!

Hvad sker der lige for verden?! Diskutér det her!
Slettet bruger
Likede indlæg: 6799

Aspygoros - Europas sorte hjerte!

Indlægaf Slettet bruger » 22. sep 2017, 22:26

There are the “tiger” kidnappings, in which Roma take Pakistani immigrants hostage and extract ransoms from their relatives back home. Georgians and Crimeans gun down police with impunity. Albanian and Bulgarian gangs dispatch Roma hitmen from the town to terrorise the upper-class neighbourhoods of Athens. And the growing conflict between the Roma and the Pontic Greeks – immigrants from the former Soviet Union – has created an opportunity which Golden Dawn, the Greek far-right party, has exploited to the full. “Not many people understand all that goes on here,” says Angelos Tziolas, the local police chief.

Billede

https://www.1843magazine.com/features/e ... f-darkness

Debatemne: Hvis DK får MGP igen, skal det afholdes i Kbh eller Herning? (Svaret er Kbh)
0
Brugeravatar
Nicolait
Kort karma: 111
Likede indlæg: 3557

Re: Aspygoros - Europas sorte hjerte!

Indlægaf Nicolait » 23. sep 2017, 05:40

For min skyld må jyderne godt få MGP, men er der ikke andre jyske byer, der kan byde ind Aarhus eller Aalborg?
0
"If you immediatley know the candle light is fire then the meal was cooked along time ago"
Brugeravatar
Seladon
Kort karma: 60
Geografisk sted: ude i det blå
Likede indlæg: 1085

Indlægaf Seladon » 23. sep 2017, 06:17

Vi har desværre et netværk at roma tiggere herhjemme, og der kan tænkes at der ikke er kun tiggeri de beskæftiger sig med. Desuden er er østeuropæiske nander som beskæftiger sig med tyveri o.a.De går til værks på en meget organiseret måde imo.

MGP må gerne afholdes i Uggerby eller Bindslev hvis jeg sku få min vilje igennem :devil2:
0
Husk nu "Jeg er OK, du er OK". :devil2: for her har vi Danmarks hyggeligste debat, ikke også. :P
Slettet bruger
Likede indlæg: 6799

Indlægaf Slettet bruger » 23. sep 2017, 15:08

Nicolait skrev:For min skyld må jyderne godt få MGP, men er der ikke andre jyske byer, der kan byde ind Aarhus eller Aalborg?

Som jeg forstår det er det kun Herning der kan fordi de har noget der hedder Boksen.
0

Tilbage til "Politik, kultur og samfund"