Vi overvejer at købe en original Crock-Pot.
Er der nogen, der har erfaringer med den?
Hvilken model og hvilke retter tilbereder I typisk i den?
Erfaring med Crock-Pot??
Erfaring med Crock-Pot??
0
“Den største ære i livet ligger ikke i aldrig at falde, men i at rejse os hver gang vi falder” (Nelson Mandela)
Re: Erfaring med Crock-Pot??
Jeg har en anden slow cooker, men bruger den sjældent. Laver mest risengrød i den. Vi er ikke gode til at forberede ingredienserne og sætte maden over tidligt. Det passer dårligt for os. Tilgengæld bruger vi meget en trykkoger, så simreretter kan laves på 1/3 af tiden.
Jeg elsker den her blogs videnskabelige tilgang tid madlavning. De har en sammenligning mellem slow cooker, trykkoger og en gryde i ovnen. De mener de to andre kan gøre det, slow cookeren kan, bedre.
http://www.seriouseats.com/2016/10/why- ... okers.html
Jeg elsker den her blogs videnskabelige tilgang tid madlavning. De har en sammenligning mellem slow cooker, trykkoger og en gryde i ovnen. De mener de to andre kan gøre det, slow cookeren kan, bedre.
http://www.seriouseats.com/2016/10/why- ... okers.html
1
Love, love, peace, peace 

- Hunkat
- Kort karma: 465
- Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
- Likede indlæg: 14591
Jeg har mest second-hand erfaring (jeg kigger på mens min mand laver maden
)
Vi er rigtig glade for vores, 5,7 l og vi laver selvfølgelig mest pulled pork i forskellige variationer
Men også kylling f.eks. du kan lave en langtidsstegt kylling som havde den stået hele dagen i ovnen på lav varm. Men ja, altså den kan lave simremad og ikke så frygtelig meget andet. Det er jo egentlig bare en elektrisk römertorpf.

Vi er rigtig glade for vores, 5,7 l og vi laver selvfølgelig mest pulled pork i forskellige variationer

1
L'enfer, c'est les autres
I'm Richard, Chief Warlock of the Brothers of Darkness, Lord of the Thirteen Hells, Master of the Bones, Emporer of the Black, Lord of the Undead Mistress of Fire, and Mayor of a little village up the coast
I'm Richard, Chief Warlock of the Brothers of Darkness, Lord of the Thirteen Hells, Master of the Bones, Emporer of the Black, Lord of the Undead Mistress of Fire, and Mayor of a little village up the coast
Jeg har en veninde som har en. Og de elsker den.
Selv bruger jeg en Römer Topf...Den kan det samme. Den største forskel - iflg min veninde - er at Crock Potten er nemmere at gøre ren og ikke mugner mellem brug. Resultatet er fuldstændig det samme.
Selv bruger jeg en Römer Topf...Den kan det samme. Den største forskel - iflg min veninde - er at Crock Potten er nemmere at gøre ren og ikke mugner mellem brug. Resultatet er fuldstændig det samme.
1
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden
Citat Hella Joof