Angelina skrev:
Og pas på ham Wizzze - han har noget for damer der vælter på cykler... altså han GIFTER sig ikke med dem, men han kan vældigt godt li dem ..
Hvorfor købe koen, når man får mælken gratis.

Angelina skrev:
Og pas på ham Wizzze - han har noget for damer der vælter på cykler... altså han GIFTER sig ikke med dem, men han kan vældigt godt li dem ..
Ninjawho skrev:Daine skrev:Hej![]()
Opdagede lige, at I var daffet herover. Jeg har næsten glemt hvordan det er at skrive på en debatside, så skidt som den anden kørte. Men indtil videre læser jeg med
Daine! Du skal da have et par bananer![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Yvooonne skrev:TILLYKKE Evapeva - du er medlem nummer 200....!!!!!!!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
alias skrev:Jeg må nok sige, at jeg er en af dem der tænkte lavt om den censur høvdingen indførte på jubii. Men øh her er det da endnu slemmere!
TurtleSpeed skrev:alias skrev:Jeg må nok sige, at jeg er en af dem der tænkte lavt om den censur høvdingen indførte på jubii. Men øh her er det da endnu slemmere!
Hvad mener du?
Delfin skrev:TurtleSpeed skrev:alias skrev:Jeg må nok sige, at jeg er en af dem der tænkte lavt om den censur høvdingen indførte på jubii. Men øh her er det da endnu slemmere!
Hvad mener du?
Der opstod noget forvirring her, men jeg tror, det er en fejl. viewtopic.php?p=5498#p5498
I selve tråden ikke indlægget, som linket fører til.