Tak for initiativet. Det bliver jo spændende at se, hvilken af debatterne, der "vinder" æren af at beholde mig.

Delfin skrev:Nå men så goddag da.![]()
Tak for initiativet. Det bliver jo spændende at se, hvilken af debatterne, der "vinder" æren af at beholde mig.
Jabi skrev:Delfin skrev:Nå men så goddag da.![]()
Delfi
D.itsen skrev:Wuhuuu så er jeg her også. En debatside med kortfunktion, det skulle da udnyttes
Fedt initiativ. Er det offentligt i den gamle debat at I har lavet den side og må man forsøge at lokke hvem som helst med herover?
Ultraviolet skrev:D.itsen skrev:Wuhuuu så er jeg her også. En debatside med kortfunktion, det skulle da udnyttes
Fedt initiativ. Er det offentligt i den gamle debat at I har lavet den side og må man forsøge at lokke hvem som helst med herover?
Altså man må lokke alle dem med man vilHar bare ikke turde at linke direkte på jubii, for tror måske det tæller som reklame, selvom jeg ikke er sikker og kunne forestille mig at de ikke var super tilfredse med kidnapning af brugere
Så jeg har givet folk linket via pb og så har de selv delt det videre.
Mholle skrev::wave: Hej folkens, jeg giver det et forsøg herinde også, så må vi se hvem der vider kampen, overvejer lige om jeg skal finde mig en ny avatar
Pjeps skrev:Halløjsa
Spjaerten skrev:Hvor er det altså hyggeligt herinde
DD_81 skrev:Spjaerten skrev:Hvor er det altså hyggeligt herinde
Jeg er også stor fan af initiativet...
Jubii debatten mistede en del med Kellers exit, og den arrogance der kører fra nye admin og teamet bag.
Lidt lydhørhed overfor brugerpanelt ville aldrig skade!
Og sikke en lorte opdatering de har haft gang i nu!![]()
"intet forandres væsentligt, kun nogle forbedringer i vil blive vildt glade for" min bare rumpette