Velkommen til de nye!

Brugeravatar
Ultraviolet
Kort karma: 83
Likede indlæg: 335

Re: Velkommen til de nye!

Indlægaf Ultraviolet » 25. aug 2015, 19:49

Aima skrev:
Den slags gør mig lidt ked af det, og man kan jo ikke engang anfægte det eller holde folk ansvarlige for deres ord, fordi kommentarerne oftest er pakket tilpas meget ind til at være 100% gennemskuelige og åbenbare for andre, end dén, de er adresseret til. Det har påvirket min lyst til at engagere mig og bruge stedet til personlige ting, og det har helt klart haft indflydelse på mit generelle aktivitetsniveau. Det kan jo nok ikke undgås, at folk sådan lidt indirekte kommer af med deres potentielle frustrationer over andre debattører, men i de tråde dér er det jo bare så nemt at bruge hvadsomhelst af ømtålelige og ret personlige ting, og hvis man i forvejen er permanent irriteret og synes, at nogen generelt er en træls type, er det måske bare lidt for let og fristende at lire noget lort af i en stikpilletråd, uden helt at tænke over, hvad det egentligt er, man gør, og hvordan det risikerer at påvirke det menneske, man gør det mod.

Jeg ville i hvert fald foretrække, at rammerne for konsekvensløst at kunne opføre sig nederen overfor andre, ikke var så let tilgængelige at dække sig ind under.

Det er også vores holdning. Der er nogle debattører der har argumenteret imod decideret at forbyde sådanne tråde, hvilket er taget til efterretning ind til videre. Hvis det bliver ligesom på jubii så bliver det taget op igen, for det ønsker hverken jeg eller Patrick (plus mange af jer).
1
“You are mine. I recognize you. We twist our souls around each other's miseries. It is that which makes us family."
Brugeravatar
Ultraviolet

Indlægaf Ultraviolet » 25. aug 2015, 19:53

Aima skrev:
Mit spørgsmål var som sagt ikke kritik, men blot nysgerrighed omkring, hvad der allerede har været oppe at vende i plenum og er aktive tilvalg, og hvad der måske bare er som det er, og med mulighed for, at man kan komme med forespørgelser, hvis man vil. Jeg har brugt i dag på at læse op på det meste herinde, altså hvad der vedrører retningslinjer, det er bare ikke alt, jeg helt har fundet svar på (endnu).

Vi har oprettet et forum ("Forslag til forbedringer") hvor man kan oprette tråde, eller man kan komme med forslag i den tråd der hedder "Brugerforslag til forbedringer" som også ligger derinde. Og det er man meget velkommen til.

Der er ingen af os, som har prøvet det her før, så al hjælp/forslag/konstruktiv kritik er velkomment.
3
“You are mine. I recognize you. We twist our souls around each other's miseries. It is that which makes us family."
Brugeravatar
Aima
Kort karma: 611
Likede indlæg: 5033

Indlægaf Aima » 25. aug 2015, 20:13

Tak, Ultra. Og undskyld hvis jeg kager lidt rundt og lægger spørgsmål de forkerte steder. Jeg opretter lige en tråd til generelle teknik-spørgsmål. :)
1
I'll stick with hell no's and headphones...
Brugeravatar
Ultraviolet

Indlægaf Ultraviolet » 25. aug 2015, 20:23

Aima skrev:Tak, Ultra. Og undskyld hvis jeg kager lidt rundt og lægger spørgsmål de forkerte steder. Jeg opretter lige en tråd til generelle teknik-spørgsmål. :)

Du kager alt det du har lyst til :-D Der er størst sandsynlighed for at vi ser forslag osv i det forum, så ville bare lige vise dig det :)
0
Brugeravatar
Aima

Indlægaf Aima » 25. aug 2015, 20:35

Nu så jeg lige, at du havde skrevet mere end ét svar til mig, Ultra. Igen, tak. Jeg har sådan set bare lyst til at bage en kæmpestor og flot kage til dig og Patrick, men da jeg ikke ved, hvor jeg skal sende den hen og jeg sikkert alligevel ender med selv at æde alt dejen før den er bagt, får I lige den her fine klappe-smiley i stedet :clap:
Og så sender jeg også lige et grønt kort.

FOR DET KAN MAN JO!

I er sgu seje, det synes jeg.

PS. Men jeg synes i grunden godt, vi kunne bruge en kage-smiley af en art. :)
4
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1152
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 9715

Indlægaf kidkomb » 25. aug 2015, 20:39

Psst jeg har opsnappet at Patrick ikke kan lide Matador-mix (så det er åbenbart ikke en generel ting), men han er glad for chokolade :banan:
4
Walk tall and cry with dignity.
Jeg gider ikke engang.
Give free love.
Brugeravatar
Krølle
Kort karma: 445
Likede indlæg: 3495

Indlægaf Krølle » 25. aug 2015, 20:43

Mnnnn. Kort. Og kage!
2
Brugeravatar
Elvispop
Kort karma: 182
Geografisk sted: 4681
Likede indlæg: 2137

Indlægaf Elvispop » 25. aug 2015, 20:46

Kage smiley af mangel på bedre
Billede
3
Når du er ung kan du vælge og vrage.
Når du blive ældre, kan vælge mellem vragene.
Brugeravatar
Neenah
Kort karma: 125
Likede indlæg: 1126

Indlægaf Neenah » 25. aug 2015, 20:46

Hej :wave:

Jeg har gået og småluret i et par uger nu, og er egentlig stadig på begge debatter, selvom jeg ikke er specielt aktiv nogle af stederne. Nu blev de imidlertid lidt for slemt med personangreb og (flere) racistiske tråde, så nu tror jeg godt jeg vil prøve at springe ud i at introducere mig her.

Så hej :ninja:
7
Brugeravatar
Krølle

Indlægaf Krølle » 25. aug 2015, 20:51

Neenah skrev:Hej :wave:

Jeg har gået og småluret i et par uger nu, og er egentlig stadig på begge debatter, selvom jeg ikke er specielt aktiv nogle af stederne. Nu blev de imidlertid lidt for slemt med personangreb og (flere) racistiske tråde, så nu tror jeg godt jeg vil prøve at springe ud i at introducere mig her.

Så hej :ninja:

:ninja: :lun: :genert:

(...jeg har savnet gamle smileys :blush: )
1
Brugeravatar
Krølle

Indlægaf Krølle » 25. aug 2015, 20:54

Man skulle tro, jeg ikke havde andet at lave end at sidde på lur og vente på, at nye folk finder herind....

Jeg har altså et job og alt muligt :genert:
3
Brugeravatar
didas
Kort karma: 223
Geografisk sted: Amager
Likede indlæg: 2273

Indlægaf didas » 25. aug 2015, 20:58

Krølle skrev:Mnnnn. Kort. Og kage!

Forget Disneyland, this is the happiest place on earth! :banan:
2
I was dropped as a baby into a pool of awesomeness and glitter :dance:
Brugeravatar
Aima

Indlægaf Aima » 25. aug 2015, 21:06

Krølle skrev:Man skulle tro, jeg ikke havde andet at lave end at sidde på lur og vente på, at nye folk finder herind....

Jeg har altså et job og alt muligt :genert:

Haha. Jeg havde kalkuleret med at være hjemme fra job klokken 20, og på nuværende tidspunkt sidder jeg her stadig og har vel omtrent halvanden times arbejde at gøre endnu, inden dagens to-do-liste kan krølles sammen og smides ud.

Note to self: Næste gang nogen skifter debat, skrider jeg med fra starten, der er jo ingen der har tid til at ajourføre sig med tre ugers debat, altså. Ak.
4
Brugeravatar
Ultraviolet

Indlægaf Ultraviolet » 25. aug 2015, 21:11

Aima skrev:Nu så jeg lige, at du havde skrevet mere end ét svar til mig, Ultra. Igen, tak. Jeg har sådan set bare lyst til at bage en kæmpestor og flot kage til dig og Patrick, men da jeg ikke ved, hvor jeg skal sende den hen og jeg sikkert alligevel ender med selv at æde alt dejen før den er bagt, får I lige den her fine klappe-smiley i stedet :clap:
Og så sender jeg også lige et grønt kort.

FOR DET KAN MAN JO!

I er sgu seje, det synes jeg.

PS. Men jeg synes i grunden godt, vi kunne bruge en kage-smiley af en art. :)

Hvor er du sød :love:

Finder du en kage-smiley, så bliver den tilføjet øjeblikkeligt! Kan du ikke selv finde en kan du efterlyse den i vores "Livs-vigtige smiley-tråd" :-D @Delfin er god til at finde smileyer, hun fandt blandt andet den her :sarkasme: til mig som jeg har saaaaavnet!
1
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 871
Likede indlæg: 11757

Indlægaf Dirtylittledevil » 25. aug 2015, 21:16

Jeg vil bare lige sige jeg har skiftet navn til mig selv, efter en kort overgang som Kvinde. Nåmendetvarbaredetjegvillesigehejhej.
8
The more I eat the butter I feel

Tilbage til "Spørgsmål om debatten"