Jeg hedder det samme på Jubii, men har ikke været aktiv længe i protest med Høvdingen og den måde han kører showet på.
Wizzze skrev:TurtleSpeed skrev:Ej nu har jeg lyst til kage
Hvornår har du ikke lyst til kage?
Wizzze skrev:Keller skrev:Long time no see everybody.![]()
Det er efterhånden så længe siden at jeg ikke kan huske hvem af jer, der var på GI og hvem jeg bare havde på mental ignore.
KELLER !!!![]()
Kan du ikke lige hoppe tilbage til jubii og rydde op, det er tiltrængt!
Krølle skrev:Whoosh skrev:Patrick kan ALT!<--debatforelsket.
Jeg gentager (selvom @Keller bliver mopset) - P for President!
Keller skrev:Krølle skrev:Whoosh skrev:Patrick kan ALT!<--debatforelsket.
Jeg gentager (selvom @Keller bliver mopset) - P for President!
Så kom ignorefunktionen allerede igang på den nye debat.Det var hurtigere end forventet.
Keller skrev:Wizzze skrev:Keller skrev:Long time no see everybody.![]()
Det er efterhånden så længe siden at jeg ikke kan huske hvem af jer, der var på GI og hvem jeg bare havde på mental ignore.
KELLER !!!![]()
Wizzze, lever du endnu?
Wizzze skrev:Keller skrev:Wizzze skrev:Keller skrev:Long time no see everybody.![]()
KELLER !!!![]()
Wizzze, lever du endnu?
Nope, jeg er et genfærd, du ved alle de gode steder har et spøgelse in recidence, buh
DetSorteCirkus skrev:Ja, øh, her er jeg så igen![]()
Jeg har læst med de seneste par dage og må nok erkende, at jeg lagde lidt for meget i den på det tidspunkt verserende "rigtig/forkert"-debat.
Dertil kommer, at jeg føler, at det kan være lige meget at forsøge at lægge en vis indsats ovre på Jubii, hvis folkene bag ikke bakker den op ved at levere et minimum af teknisk tilgængelighed på alle platforme.
Så, nu prøver jeg igen at være begge steder og måske i sidste ende mere her, hvor teknikken ikke ekskluderer folk.
DetSorteCirkus skrev:Ja, øh, her er jeg så igen![]()
Jeg har læst med de seneste par dage og må nok erkende, at jeg lagde lidt for meget i den på det tidspunkt verserende "rigtig/forkert"-debat.
Dertil kommer, at jeg føler, at det kan være lige meget at forsøge at lægge en vis indsats ovre på Jubii, hvis folkene bag ikke bakker den op ved at levere et minimum af teknisk tilgængelighed på alle platforme.
Så, nu prøver jeg igen at være begge steder og måske i sidste ende mere her, hvor teknikken ikke ekskluderer folk.
Patrick skrev:DetSorteCirkus skrev:Ja, øh, her er jeg så igen![]()
Bare rolig - teknikken driller også her. Og ham der kører det er jævnt inkompetent.
Delfin skrev:Jeg har ellers postet en fin 'chokolade til Patrick smiley' et eller andet sted, men den har du måske alligevel ikke fortjent
Patrick skrev:DetSorteCirkus skrev:Ja, øh, her er jeg så igen![]()
Bare rolig - teknikken driller også her. Og ham der kører det er jævnt inkompetent.
DetSorteCirkus skrev:Det er ikke, hvad man hører ude i byen