Velkommen til de nye!

Brugeravatar
Wizzze
Kort karma: 1165
Likede indlæg: 6828

Re: Velkommen til de nye!

Indlægaf Wizzze » 26. aug 2015, 22:08

DetSorteCirkus skrev:Nåh - det gør man så. Jeg skulle bare lige have klikket det rette sted :genert:

Og hvis du klikker på tallet ud for kort karma under dit profilbillede / avatar, kan du læse hvad folk skriver til dig.
1
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Aima
Kort karma: 611
Likede indlæg: 5035

Indlægaf Aima » 26. aug 2015, 22:13

Åh, hej Cirkus! SÅ fedt du er her!
4
I'll stick with hell no's and headphones...
Brugeravatar
Delfin
Kort karma: 393
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 3890

Indlægaf Delfin » 26. aug 2015, 22:14

Patrick skrev:
Delfin skrev:Jeg har ellers postet en fin 'chokolade til Patrick smiley' et eller andet sted, men den har du måske alligevel ikke fortjent :gruble:

.... Du kan i hvert fald ikke tage den fra mig nu! Billede

Jeg synes også bare, du skal beholde den. Jeg har ikke noget at klage over ... indtil videre :jule:
1
14 11 14 :banan:
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Kort karma: 772
Likede indlæg: 10290

Indlægaf DetSorteCirkus » 26. aug 2015, 22:26

Aima skrev:Åh, hej Cirkus! SÅ fedt du er her!

Det var faktisk nogle af dine tanker om at være begge steder, som jeg læste herinde i går, der fik mig til at genoverveje mit hurtige exit tidligere på måneden. Samt den der oplevelse med Jubii på mobilen. Ikke godt.
1
Je suis un tableau noir.
TurtleSpeed
Kort karma: 100
Likede indlæg: 595

Indlægaf TurtleSpeed » 27. aug 2015, 02:40

Wizzze skrev:
DetSorteCirkus skrev:Nåh - det gør man så. Jeg skulle bare lige have klikket det rette sted :genert:

Og hvis du klikker på tallet ud for kort karma under dit profilbillede / avatar, kan du læse hvad folk skriver til dig.

Shhh.. Balamaen skal ikke læse de hemmelige kort :cool:
0
Brugeravatar
Novella
Kort karma: 334
Likede indlæg: 3769

Indlægaf Novella » 27. aug 2015, 02:48

Skumfidusen skrev:
Wizzze skrev:
Kan du overhovedet gå ind i et rum uden at stjæle al opmærksomhed? :gruble:

Gad vide hvad der ville ske hvis dig og @Novella befandt sig i samme lokale, kan man overhovedet have 2 sole så tæt :gruble:

Det må du ikke engang SIGE. Nu får jeg jo ikke lavet noget som helst den næste uge. Kan så meget awesomeness eksistere sideløbende er allerede stærkt tvivlsomt, men i samme rum? De er jo i forvejen tæt på at overgå den samlede mængde awesome der er til stede i universet og har været til stede gennem alle tider. Hvis ikke der var sokker i sandaler, selleri og bronies til at udligne det lidt, ville vi garanteret se et intergalaktisk kollaps af en slags.

Jeg troede, at du ville prøve at opveje mig og Aima med brownies. Jeg ville ellers mene, at vi hørte til i samme kategori *hrmf* Hvis jeg smider Spasserinden oveni, kan vi i hvert fald godt kvalificere os til browniesklassen, vil jeg hævde.
0
D.itsen
Kort karma: 173
Geografisk sted: Vest-Sjælland
Likede indlæg: 1387

Indlægaf D.itsen » 27. aug 2015, 04:20

Er der nogen af jer der et blevet bedt om at blive slettet på den anden side, der faktisk er blevet det?
Jeg bad om at få slettet alt for over 2 uger siden, og derfor intet sket

(ja ja, måske den forkerte tråd)
0
UH UH UH UH KORT :love:
Brugeravatar
Ultraviolet
Kort karma: 83
Likede indlæg: 335

Indlægaf Ultraviolet » 27. aug 2015, 05:17

Jeg har bedt om at få slettet mine indlæg, men ikke min profil. Debat høvdingen skrev at han havde en lang liste af folk i kø og at der ville gå lidt tid (kan ikke huske den eksakte ordlyd). Ved ikke hvorfor det er så besværligt...
1
“You are mine. I recognize you. We twist our souls around each other's miseries. It is that which makes us family."
Brugeravatar
Tibbler
Kort karma: 86
Likede indlæg: 2072

Indlægaf Tibbler » 27. aug 2015, 05:23

Ultraviolet skrev:Jeg har bedt om at få slettet mine indlæg, men ikke min profil. Debat høvdingen skrev at han havde en lang liste af folk i kø og at der ville gå lidt tid (kan ikke huske den eksakte ordlyd). Ved ikke hvorfor det er så besværligt...

Han har sikkert også problemer med en meget langsom debat :D
5
Brugeravatar
Wizzze
Kort karma: 1165
Likede indlæg: 6828

Indlægaf Wizzze » 27. aug 2015, 06:16

Skumfidusen skrev:@Rosa Espinosa: Skedeslaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam! Sådan der; lige i dit ansigt!

Tsk tsk Skum, kan du så opføre dig ordentligt!
Ellers må @Patrick finde linealen frem, og så kommer det til at gøre avs på klør10
0
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 871
Likede indlæg: 11804

Indlægaf Dirtylittledevil » 27. aug 2015, 09:51

D.itsen skrev:Er der nogen af jer der et blevet bedt om at blive slettet på den anden side, der faktisk er blevet det?

Ja, men det var før de gik over til det nye software mener jeg.
Dengang jeg hed Dirtylittledevil derovre. Der fik jeg slettet profil OG alle mine indlæg. Men det strakte sig over et stykke tid, i nogle dage var mine indlæg overtaget af en "guest-dirtylittledevil" men så en dag var de helt væk. Jeg fik indtryk af at det krævede lidt fiksfakserier at få det til at lykkes.
0
The more I eat the butter I feel
Brugeravatar
Angelina
Kort karma: 302
Likede indlæg: 3965

Indlægaf Angelina » 27. aug 2015, 10:51

Yvooonne skrev:
D.itsen skrev:Er der nogen af jer der et blevet bedt om at blive slettet på den anden side, der faktisk er blevet det?

Jeg læste noget om at det skyldes de arkiverede tråde - at de var skyld i at det ikke var så let pt - jeg venter også på at blive slettet og jeg har bedt om at få slettet alle tre profiler jeg har haft gennem tiden. De skal ikke eje mine ord og kunne gøre med dem hvad de vil.

Jeg har også baret fået undskyldning på undskyldning... de får måneden ud og så må jeg jo gå videre med sagen. (Det kan jo sagtens slettes MANUELT - det gider de bare ikke)
0
~indsæt smart signatur her~
Akehurst2
Kort karma: 274
Likede indlæg: 4574

Indlægaf Akehurst2 » 27. aug 2015, 10:54

Angelina skrev:
Yvooonne skrev:

Jeg læste noget om at det skyldes de arkiverede tråde - at de var skyld i at det ikke var så let pt - jeg venter også på at blive slettet og jeg har bedt om at få slettet alle tre profiler jeg har haft gennem tiden. De skal ikke eje mine ord og kunne gøre med dem hvad de vil.

Jeg har også baret fået undskyldning på undskyldning... de får måneden ud og så må jeg jo gå videre med sagen. (Det kan jo sagtens slettes MANUELT - det gider de bare ikke)

Hvem går man egentlig videre til? Datatilsynet eller er det Jubiis ledelse i første omgang?

*er heller ikke blevet slettet*
0
Brugeravatar
dgd2007
Kort karma: 320
Likede indlæg: 3462

Indlægaf dgd2007 » 27. aug 2015, 11:02

Akehurst2 skrev:Hvem går man egentlig videre til? Datatilsynet eller er det Jubiis ledelse i første omgang?

Arh, giv dem lige lidt tid til det - de bokser med en katastrofe-omlægning, hvor det, der trods alt virkede den ene dag, ikke virker den næste.
Jeg har svært ved at forestille mig, at de går ud og misbruger brugerindhold fra folk, der allerede har bedt om at blive slettet. :)
7
Brugeravatar
Angelina
Kort karma: 302
Likede indlæg: 3965

Indlægaf Angelina » 27. aug 2015, 13:19

Akehurst2 skrev:Hvem går man egentlig videre til? Datatilsynet eller er det Jubiis ledelse i første omgang?

Jeg vil skrive til chefen i første omgang - det virkede sidst jeg kontaktede ham, ret hurtigt. Men ja, ellers til datatilsynet.

dgd2007 skrev:Arh, giv dem lige lidt tid til det - de bokser med en katastrofe-omlægning, hvor det, der trods alt virkede den ene dag, ikke virker den næste.
Jeg har svært ved at forestille mig, at de går ud og misbruger brugerindhold fra folk, der allerede har bedt om at blive slettet. :)

Men det har jeg jo netop gjort, givet dem lidt tid, udvist forståelse når jeg har fået at vide jeg ikke kan blive slettet med lige det samme ... men nu er "lidt tid" gået.
2
~indsæt smart signatur her~

Tilbage til "Spørgsmål om debatten"