Alphilia skrev:nå, men hejsa
Jeg skulle jo egentlig ikke have noget på nettet der sluger mere af min tid, men man har et standpunkt til man tager et nyt.....

Alphilia skrev:nå, men hejsa
Jeg skulle jo egentlig ikke have noget på nettet der sluger mere af min tid, men man har et standpunkt til man tager et nyt.....
Viskelæder skrev:LadyFox skrev:Hej
Heeeeeej!
LadyFox skrev:Viskelæder skrev:LadyFox skrev:Hej
Heeeeeej!
Kun for dig, kun for dig![]()
Uuuhf, her er maaange smileys![]()
![]()
![]()
![]()
Firebird skrev:Hej til alle de nye.Som en service information, kan vi oplyse at der er en voldsomt leverskadende debatkomsammen bytur i Hong kong klassen den 13/2-16.
![]()
Mere kan læses i lukket forum.
LadyFox skrev:Firebird skrev:Hej til alle de nye.Som en service information, kan vi oplyse at der er en voldsomt leverskadende debatkomsammen bytur i Hong kong klassen den 13/2-16.
![]()
Det tror jeg ikke jeg mås for min moar
Firebird skrev:LadyFox skrev:Firebird skrev:Hej til alle de nye.Som en service information, kan vi oplyse at der er en voldsomt leverskadende debatkomsammen bytur i Hong kong klassen den 13/2-16.
![]()
Det tror jeg ikke jeg mås for min moar
Pjat med dig.Hvis du er over atten år, er vejen til Hong Kong belagt med dårlige undskyldninger for IKKE at komme.
![]()
Alle andre, der ikke tør komme, sidder udenfor hjørnet i spiongruppen, indtil de opdager at vi alle er tossede på den gode måde.![]()
Så kommer de også ind i den dejlige debatkomsammen varme.
Mani skrev::genert:
Og-kan-ikke-kode-til-vinke-smiley
Mani skrev:Mani skrev::genert:
Og-kan-ikke-kode-til-vinke-smiley
Jeg kan heller ikke finde mine grønne kortMen pisse fedt de er her - og jeg skal nok hitte dem, når jeg har haft tid til at nærstuderer!