Kvalitets skruetrækker sæt
Kvalitets skruetrækker sæt
Findes de med magnet i spidsen? Ville gerne købe bacho, men kan ikke finde ud af om der er magnet i spidsen?
0
- Sophies-mor
- Kort karma: 671
- Likede indlæg: 5931
Re: Kvalitets skruetrækker sæt
Jeg ville så ikke købe med magnet i spidsen. Jeg ved at nogle sværger til det.
Unbracho nøgler kan købes som sæt. Mener det er Makita, vi har.
Skruetrækkere er Philips (torx, alm (fladkærv og kryds) & pozidriv) - så har jeg mine små Bergeron skruetrækkere.
Ellers et Bosch bit sæt og en skruemaskine, så er du godt kørende.
Unbracho nøgler kan købes som sæt. Mener det er Makita, vi har.
Skruetrækkere er Philips (torx, alm (fladkærv og kryds) & pozidriv) - så har jeg mine små Bergeron skruetrækkere.
Ellers et Bosch bit sæt og en skruemaskine, så er du godt kørende.
0
Hæklerier på hjernen 

Hvorfor uden? De billige jeg har nu er med magnet og synes det er mega rart den ikke taber skruerne 

0
- Sophies-mor
Chanel skrev:Hvorfor uden? De billige jeg har nu er med magnet og synes det er mega rart den ikke taber skruerne
Jeg er bare ikke vild med, at mine skruer bliver magnetiseret. Hvis jeg så kommer med en skruetrækker, der ikke MÅ magnetiseres, som fx. mine Bergeron, så bliver de det også. Så skal jeg hen og afmagnetisere.
Jeg foretrækker bare at holde ved skruen

0
Hæklerier på hjernen 

- kidkomb
- Kort karma: 3935
- Geografisk sted: Ude med riven
- Likede indlæg: 40726
Sophies-mor skrev:Chanel skrev:Hvorfor uden? De billige jeg har nu er med magnet og synes det er mega rart den ikke taber skruerne
Jeg er bare ikke vild med, at mine skruer bliver magnetiseret. Hvis jeg så kommer med en skruetrækker, der ikke MÅ magnetiseres, som fx. mine Bergeron, så bliver de det også. Så skal jeg hen og afmagnetisere.
Jeg har åbenbart ikke fantasi eller googling-evner nok til at forstå hvorfor en skruetrækker ikke må være magnetisk.
Er der fordi man bruger den til computere eller steder med stærk strøm?
-Jeg er fysik-retard, sorry

1
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler
#notallfeminists
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster
#notallfeminists
- Sophies-mor
kidkomb skrev:Sophies-mor skrev:Chanel skrev:Hvorfor uden? De billige jeg har nu er med magnet og synes det er mega rart den ikke taber skruerne
Jeg har åbenbart ikke fantasi eller googling-evner nok til at forstå hvorfor en skruetrækker ikke må være magnetisk.
Nogle steder må man ikke bruge magnetiske skruetrækkere af netop samme årsag. Elektricitet.
Andre gange er det simpelthen af praktiske årsager.
Selv kan jeg ikke fordrage, at skruen er magnetisk, men aldrig sidder lige i kærven på skruetrækkeren. For mig er der simpelthen en større sikkerhed i, at jeg selv sætter skruetrækkeren ned i kærven. Så er det helt min egen fejl, hvis jeg mokker kærven.
Og så svært er det heller ikke at holde en skrue.
1
Hæklerier på hjernen 

- kidkomb
- Kort karma: 3935
- Geografisk sted: Ude med riven
- Likede indlæg: 40726
Sophies-mor skrev:kidkomb skrev:Sophies-mor skrev:Chanel skrev:Hvorfor uden? De billige jeg har nu er med magnet og synes det er mega rart den ikke taber skruerne
Nogle steder må man ikke bruge magnetiske skruetrækkere af netop samme årsag. Elektricitet.
Andre gange er det simpelthen af praktiske årsager.
Selv kan jeg ikke fordrage, at skruen er magnetisk, men aldrig sidder lige i kærven på skruetrækkeren. For mig er der simpelthen en større sikkerhed i, at jeg selv sætter skruetrækkeren ned i kærven. Så er det helt min egen fejl, hvis jeg mokker kærven.
Og så svært er det heller ikke at holde en skrue.
Det kan jeg også blive irriteret over,(men hurra for torx) men mine hænder er ikke ret gode, så jeg har perioder hvor magnetismen er eneste årsag til at jeg overhovedet er i stand til at skrue skruer i, så jeg er fan

1
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler
#notallfeminists
#notallfeminists
- Sophies-mor
Hvorfor ikke købe en lille skruemaskine i stedet:
https://www.stark.dk/bosch-ixo-v-skruem ... gISRPD_BwE
Denne her er helt fantasktisk og løser 90% af opgaverne her. Henter nærmest aldrig den "store" bore/skruemaskine mere.

https://www.stark.dk/bosch-ixo-v-skruem ... gISRPD_BwE
Denne her er helt fantasktisk og løser 90% af opgaverne her. Henter nærmest aldrig den "store" bore/skruemaskine mere.

0