Mandag + tirsdag: Vegetarbøffer, grønne bønner, fyldte kartoffelkroketter og creme fraiche til. Onsdag: Risengrød og nisseøl Torsdag: Smørrebrød Fredag: Noget gryderet i min nye slow cooker Lørdag: Rester fra fredag Søndag: Pas - nok noget nemt fra fryseren
0
I don't follow rules. I follow dogs. On Instagram.
Mandag: Pasta og kødsovs. Tirsdag: Tortillas med falafler, grøntsager og feta. Onsdag: Frikadeller og pasta. Torsdag: Rugbrød. Fredag: Hj. lavet burger og pomfritter. Lørdag: Spise ude. Søndag: Jeg spiser ude, manden og børn får rester.
Mandag: Kartoffelpizza med gedeost, valnødder & honning Tirsdag: Pasta alla puttanesca Onsdag: Svamperisotto med skimmelost Torsdag: Linsegryde med kartofler & ingefær Fredag: Hvidvinsdampet torsk og grønsager Lørdag: Porretærte med brie Søndag: Kylling og grønt i hvidvin
(Jeg har haft et ost & vin-bord i weekenden, så skal bruge resterne i løbet af ugen)
Søndag: wraps med stegt kylling og kødsovs og masser af grønt Mandag: wok med resterne af kyllingen, wokblanding fra frost og ris Tirsdag: spaghetti med resterne af kødsovsen og salat Onsdag: flæskesteg, kartofler, brun sovs og nogle dampede grøntsager Torsdag: flæskestegssandwich Fredag: pizzaer på badehotellet
Mandag + tirsdag: Vegansk karrykål med bønner Onsdag: Risengrød og nisseøl Torsdag: Rugbrød med pålæg Fredag: Vi skal på tapasrestaurant Lørdag+søndag: Langtidssimret grøntsags-bolognese med røde linser og pasta til
0
I don't follow rules. I follow dogs. On Instagram.
Mandag: Hjemmebagt pizza Tirsdag: Nudler med grøntsager Onsdag: Rugbrød med pålæg Torsdag: Broccoli"deller" med ovnkartofler Fredag: Kyllingelasagne med masser af grønt Lørdag: Rester af lasagnen Søndag: Boller i karry med ris og grønt
Mandag: One pot pasta Tirsdag: Marokkansk lammegryde Onsdag: Persillerodssuppe Torsdag: Kalkungryde Fredag: Hakkebøffer m/ovnkartofler og bearnaise Lørdag: Frikadeller og rodfrugtmos Søndag: 2 x fastelavn så vist bare en rugbrød
Mandag: Boller i Karry Tirsdag: Ristet brød med leverpostej og asie. Onsdag: Ristet brød med leverpostej og asie. Torsdag: Ristet brød med leverpostej og asie. Fredag: Ristet brød med leverpostej og asie. Lørdag: Julefrokost med bandet. Søndag: McDonald´s.
Mandag: Spaghetti og grøntsagssovs Tirsdag: Pitabrød med salat og hakket okse Onsdag: Koteletter i fad og ris Torsdag: Pizza med grøntsagsfyld Fredag: Broccolitærte og salat Lørdag: Til familiespejder med størstedregnen, så noget masseproduceret i industrikøkken Søndag:?
Mandag: Lasagne og hvidløgsflutes. Tirsdag: Det samme som mandag. Onsdag: Kylling i karry. Torsdag: Rugbrød. Fredag: Kyllingeburger og pomfritter. Lørdag: ? Søndag: Spise hos min far.
Mandag: Spinattærte med feta Tirsdag: Gulerodssuppe med ingefær og chili Onsdag: Laks, bagt blomkål og dilddressing Torsdag: Chili sin carne Fredag: Bagekartofler, tzatziki og grøn salat Lørdag: Wok med kylling Søndag: Pasta med flødesvampesovs
Mandag: karbonader med grønærter og kogte kartofler Tirsdag : samme som mandag Onsdag : et eller andet hurtigt sandwich halløj Torsdag :wok Fredag rester fra torsdag Lørdag manden laver et eller andet lækkert = bøf og halløj Søndag rester fra lørdag