Vi skal have kalveculotte i aften - stegt på grillen.
Jeg er bare kørt helt fast i tilbehøret.
Orker ikke brun sovs og kartofler. Det må gerne være nogenlunde let og lækkert, og lidt anderledes.
Havde overvejet flødekartofler, men det er ikke let. Lækkert, men absolut ikke let.
Hjemmelavet bearnaise gider jeg heller ikke. Heller ikke let, men lækkert.
Jeg kunne naturligvis købe en broccoli salat i brugsen, men det er også næsten så almindeligt.
Kort sagt, jeg er helt idéforladt hvad tilbehøret angår.
Hvad kunne I finde på?
Tilbehør til kalveculotte
- Sophies-mor
- Kort karma: 671
- Likede indlæg: 5947
- PaleSeptember
- Kort karma: 428
- Likede indlæg: 8461
Re: Tilbehør til kalveculotte
Asparges omviklet med parmaskinke. Portobellosvampe med fyld af bacon og revet ost, semidried tomater, grøn kartoffelsalat med olie/eddike dressing og masser af krydderurter, bagte rodfrugter med kold sauce.
2
- Sophies-mor
PaleSeptember skrev:Asparges omviklet med parmaskinke. Portobellosvampe med fyld af bacon og revet ost, semidried tomater, grøn kartoffelsalat med olie/eddike dressing og masser af krydderurter, bagte rodfrugter med kold sauce.
Hvilken slags kold sauce ville du lave?
Og tak for forslag

0
Hæklerier på hjernen 

- PaleSeptember
- Kort karma: 428
- Likede indlæg: 8461
Sophies-mor skrev:PaleSeptember skrev:Asparges omviklet med parmaskinke. Portobellosvampe med fyld af bacon og revet ost, semidried tomater, grøn kartoffelsalat med olie/eddike dressing og masser af krydderurter, bagte rodfrugter med kold sauce.
Og tak for forslag
Vi plejer at lave en af cheasy fraiche med citronsaft, salt, peber, paprika og hvidløg, men den kan jo varieres i det uendelige

1
- Sophies-mor
PaleSeptember skrev:Sophies-mor skrev:PaleSeptember skrev:Asparges omviklet med parmaskinke. Portobellosvampe med fyld af bacon og revet ost, semidried tomater, grøn kartoffelsalat med olie/eddike dressing og masser af krydderurter, bagte rodfrugter med kold sauce.
Og tak for forslag
Vi plejer at lave en af cheasy fraiche med citronsaft, salt, peber, paprika og hvidløg, men den kan jo varieres i det uendelige
Ja. Men denne lyder ikke dårligt.
0
Hæklerier på hjernen