'Vulgært' og 'upassende': Madame Macrons nederdele skaber skandale

Hvad sker der lige for verden?! Diskutér det her!
Slettet bruger
Likede indlæg: 6799

Re: 'Vulgært' og 'upassende': Madame Macrons nederdele skaber skandale

Indlægaf Slettet bruger » 1. okt 2017, 19:01

Hvis jeg havde råd ville jeg også lade mig operere, jeg synes det er ubetinget nedtur at blive ældre :)
1
Brugeravatar
paint
Kort karma: 584
Likede indlæg: 29621

Indlægaf paint » 1. okt 2017, 19:15

eks-Maupassant skrev:Hvis jeg havde råd ville jeg også lade mig operere, jeg synes det er ubetinget nedtur at blive ældre :)

Alternativet er værre (ikke at blive ældre) ;)
1
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Det sted du søger, er det sted du søger fra
Slettet bruger

Indlægaf Slettet bruger » 1. okt 2017, 19:17

paint skrev:
eks-Maupassant skrev:Hvis jeg havde råd ville jeg også lade mig operere, jeg synes det er ubetinget nedtur at blive ældre :)

Jeg mangler bare det alternativ der hedder "at være ung og smuk for evigt" :)

Seriøst, hvad skal jeg bruge det til at der er begyndt at vokse hår i næsen på mig? Naturen er latterlig, det er som om den gør nar af mig.
1
Brugeravatar
paint

Indlægaf paint » 1. okt 2017, 19:24

eks-Maupassant skrev:
paint skrev:

Seriøst, hvad skal jeg bruge det til at der er begyndt at vokse hår i næsen på mig? Naturen er latterlig, det er som om den gør nar af mig.

Det findes kun i eventyrene. Og så bliver man jo, rent faktisk, ikke yngre af operationer. Man har stadig den samme alder (biologiske alder). Men vi lever i en tid, hvor man hylder ungdom, skønhed osv. Det er klinikkerne sikkert glade for.

Skulle det engang komme dertil, at man kunne være ung/yngre, hele livet ville det da være fint nok. Men der er sikkert længe til. I mellemtiden, kan du jo købe dig en næsehårstrimmer. Den er da til at betale ;)
0
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Brugeravatar
paint

Indlægaf paint » 1. okt 2017, 19:27

Personlig gad jeg ikke stavre rundt, som én eller anden voksdukke, med snoretræk til ansigtsmuskulaturen.
0

Grissebassen
Kort karma: 139
Likede indlæg: 2501

Indlægaf Grissebassen » 2. okt 2017, 07:03

Jeg er super konservativ med hensyn til påklædning, og jeg synes hverken det er upassende eller vulgært. IMO går den lårkorte fint an, selvom den er meget kort, når hun er så tildækket og afdæmpet klædt på overkroppen.
0
Akehurst2
Kort karma: 796
Likede indlæg: 21859

Indlægaf Akehurst2 » 2. okt 2017, 08:12

lulu-p skrev:Hvis mine ben ser sådan ud når jeg er 65. Så kan det godt være jeg helt undlader at tage nederdel på :genert:

Ja, hold nu kæft, hun har gode stænger :worship:

Lad os straks forbyde hende at gå rundt og være så meget mere lækker end mig, der kun er 38 år. Dæk dig til, skøge! Mit selvværd kan ikke klare det.
2
Brugeravatar
paint

Indlægaf paint » 2. okt 2017, 08:16

Angelina skrev:
paint skrev:Personlig gad jeg ikke stavre rundt, som én eller anden voksdukke, med snoretræk til ansigtsmuskulaturen.

Og det er jo så dit valg og dine præferencer - vi er så nogle der træffer andre valg og har andre præferencer. Jeg er vældig glad for de 1500 kr jeg smider efter min botox læge to gange om året - for jeg synes det får mig til at se mere frisk, veludhvilet og yngre ud.

Tilgengæld så lover jeg så at jeg ikke vil skrive grimme ting eller tale nedsættende om folk der vælger ikke at gøre noget ved alderstegnene.

Tak. Til gengæld lover jeg så ikke at komme og trække i snoretrækket til din ansigtsmuskulatur :-D
0

Brugeravatar
Ado
Kort karma: 2689
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 38127
Kontakt:

Indlægaf Ado » 2. okt 2017, 10:04

Der er intet galt med hendes påklædning. Hun er en smuk kvinde. Ganske som hun går klædt.
1
Trimmenazi.
Brugeravatar
Bimmerdyret
Kort karma: 116
Likede indlæg: 1610

Indlægaf Bimmerdyret » 2. okt 2017, 10:12

paint skrev:Og Madonna er 60 år, og render rundt og leger teenager (efter omfattende og stadige operationer). Det er efterhånden lidt sygeligt.

Billede

Hvis det så bare var hendes påklædning, der var upassende..men hendes menneskelige relationer har så også noget at sige i det tilfælde.
0
Brugeravatar
Bimmerdyret
Kort karma: 116
Likede indlæg: 1610

Indlægaf Bimmerdyret » 2. okt 2017, 10:16

[quote="annella"

Hvad synes du, er Madame Macrons påklædning vulgær og upassende?
[/quote]

Jeg er ret ligeglad, fordi Macrons kone er ret ligegyldig i forhold til politik.
HAN er politik, HUN er ikke.
Det samme som TRUMP... HAN er politik - konen er IKKE (ja..ok der ved jeg at jeg jokkede i spinaten)

No offence, men hvor meget har man gået op i Lars Lykkes kone og hvad hun havde på.

Mode... :forvirret2:
0
Akehurst2

Indlægaf Akehurst2 » 2. okt 2017, 10:20

paint skrev:
Angelina skrev:
paint skrev:Personlig gad jeg ikke stavre rundt, som én eller anden voksdukke, med snoretræk til ansigtsmuskulaturen.

Og det er jo så dit valg og dine præferencer - vi er så nogle der træffer andre valg og har andre præferencer. Jeg er vældig glad for de 1500 kr jeg smider efter min botox læge to gange om året - for jeg synes det får mig til at se mere frisk, veludhvilet og yngre ud.

Tilgengæld så lover jeg så at jeg ikke vil skrive grimme ting eller tale nedsættende om folk der vælger ikke at gøre noget ved alderstegnene.

Tak. Til gengæld lover jeg så ikke at komme og trække i snoretrækket til din ansigtsmuskulatur :-D

HVor er du dog utrolig nedladende og uforskammet. Pas dog din egen butik i stedet for at skrive så grimt om folk, der vælger anderledes end dig.
0
Brugeravatar
paint

Indlægaf paint » 2. okt 2017, 11:30

Akehurst2 skrev:
paint skrev:
Angelina skrev:

HVor er du dog utrolig nedladende og uforskammet. Pas dog din egen butik i stedet for at skrive så grimt om folk, der vælger anderledes end dig.

Bemærk lige smileyen. Min kommentar var på ingen måde ment som nedladende. Det var ment som en vittighed, og jeg håber da at den blev modtaget som sådan af modtageren. Den var i øvrigt en fortsættelse af en længere udveksling af 'morsomheder' i tråden, der omhandlede Cher og Madonna

Jeg ser på ingen måde ned på folk der vælger at bruge botox
0

Slettet bruger

Indlægaf Slettet bruger » 2. okt 2017, 13:27

paint skrev:
eks-Maupassant skrev:
paint skrev:

Det findes kun i eventyrene. Og så bliver man jo, rent faktisk, ikke yngre af operationer. Man har stadig den samme alder (biologiske alder). Men vi lever i en tid, hvor man hylder ungdom, skønhed osv. Det er klinikkerne sikkert glade for.

Skulle det engang komme dertil, at man kunne være ung/yngre, hele livet ville det da være fint nok. Men der er sikkert længe til. I mellemtiden, kan du jo købe dig en næsehårstrimmer. Den er da til at betale ;)

Det har man altid gjort. Du kan bare kigge på de gamle statuer i Kgs Have, HC Ørsteds Parken, Davidsstatuen på Langelinie, tage ind på Glyptoteket osv.

Synes det er sjovt folk mener vi pludseligt er begyndt at dyrke kroppen og ungdom og det er noget specifikt for vores tid, når landet er plastret til med århundreder gamle statuer af nøgne, unge, smukke mennesker.
0
Akehurst2

Indlægaf Akehurst2 » 2. okt 2017, 13:33

paint skrev:Bemærk lige smileyen. Min kommentar var på ingen måde ment som nedladende. Det var ment som en vittighed, og jeg håber da at den blev modtaget som sådan af modtageren. Den var i øvrigt en fortsættelse af en længere udveksling af 'morsomheder' i tråden, der omhandlede Cher og Madonna

Jeg ser på ingen måde ned på folk der vælger at bruge botox

Wizzze smed billedet af Cher som kommentar til en bemærkning om at være afklædt. Det var dig, der startede med at kommentere hendes operationer og fortsætte med Madonna.
0

Tilbage til "Politik, kultur og samfund"