Hvad er dine kameler?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
D.itsen
Kort karma: 172
Geografisk sted: Vest-Sjælland
Likede indlæg: 1375

Re: Hvad er dine kameler?

Indlægaf D.itsen » 25. okt 2015, 06:45

At jeg ikke er monogam. Det har helt sikkert krævet en del af ham at skulle finde en måde han kunne være i det. Og han synes helt sikkert stadig ikke det er nemt.
At jeg er kinky. Den skulle han også lige håndtere og finde i sig selv, men nu er han permanent ødelagt ;-) men det har i mange tidligere spirende relationer været årsagen til det ikke blev til mere
Mit temperament
At jeg lidt for tit kommer en halv time senere fra arbejde end planlagt
At jeg roder. Men jeg efterhånden god til kun at gøre det udvalgte steder
At jeg har et stort planlægnings-gen.
Senest rettet af D.itsen 25. okt 2015, 11:07, rettet i alt 1 gang.
0
UH UH UH UH KORT :love:
Brugeravatar
Wizzze
Kort karma: 1143
Likede indlæg: 6731

Indlægaf Wizzze » 25. okt 2015, 09:13

D.itsen skrev:At jeg ikke er monogam. Det har helt sikkert krævet en del af ham at skulle finde en måde han kunne være i det. Og han synes helt sikkert stadig ikke det er nemt.
At jeg er kinky. Den skulle han også lige håndtere og finde i sig selv, men nu er han permanent ødelagt ;-) men det har i mange tidligere spirende relationer været årsagen til det ikke blev til mere
Mit temperament
At jeg jeg roder. Men jeg efterhånden god til kun at gøre det udvalgte steder

Skitzo much? :D
0
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Wizzze
Kort karma: 1143
Likede indlæg: 6731

Indlægaf Wizzze » 25. okt 2015, 09:35

At jeg er en stædig baby på nogle områder og en sindssygt anal voksen på andre.
At jeg arbejder meget og på mærkelige tidspunkter.
At jeg ser sport på TV.
At jeg er frygtelig nørdet på nogle områder.
At jeg er meget lidt cool og fashionforward.
Ingen sixpack nærmest tværtimod :lol:
0
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Sophaya
Kort karma: 392
Likede indlæg: 3770

Indlægaf Sophaya » 25. okt 2015, 09:48

Min kommende kæreste skal sluge en masse kameler:

Jeg har brug for meget alenetid.
Jeg spiser mærkelige ting på mærkelige tidspunkter, såsom aftensmadsretter til morgenmad.
Madlavning skal helst foregå på min måde.
Min kat er ikke til diskussion.
Jeg er reserveret overfor folk jeg ikke kender, og det tager mig forholdsvist længe at "bløde op".
Jeg gider kun se fjernsyn hvis det er madlavning- eller boligprogrammer.
Jeg er en kæmpe nørd og lever og ånder for mit fag.
Jeg bruger helt vildt meget tid på mit studie, mit job og mit frivillige arbejde, ligesom jeg som færdiguddannet kommer til at arbejde rigtig meget.
Jeg bliver i dårligt humør hvis der er gået for længe siden jeg fik lov at slappe af med en god bog.
Jeg planlægger ALT.
Jeg hader at snakke om følelser.
Jeg kan godt være følelseskold, og når jeg skændes med en partner bliver jeg nogle gange helt ligeglad med personen.
Jeg hader at være alt for offentligt kærlig - det er ikke mig man ser stå og snave ved busstoppestedet.

.. No wonder I'm single :lol:
Senest rettet af Sophaya 25. okt 2015, 10:05, rettet i alt 1 gang.
3
x
D.itsen
Kort karma: 172
Geografisk sted: Vest-Sjælland
Likede indlæg: 1375

Indlægaf D.itsen » 25. okt 2015, 09:53

Wizzze skrev:
D.itsen skrev:At jeg ikke er monogam. Det har helt sikkert krævet en del af ham at skulle finde en måde han kunne være i det. Og han synes helt sikkert stadig ikke det er nemt.
Mit temperament
At jeg jeg roder. Men jeg efterhånden god til kun at gøre det udvalgte steder

Skitzo much? :D

Næh. Jeg roder kun på mit skrivebord og lidt på en skænk, for at tage hensyn til kæresten

og planlægnings-gen og oprydning har ikke noget med hinanden at gøre. Jeg kan godt lide, at jeg først på ugen ved hvad weekenden skal bruges til, og tit så planlægger jeg meget meget længere ud i fremtiden. Men med det jeg vil, så er det bare nødvendigt for ellers har mine venner planer, der er udsolgt, jeg kan ikke få fri osv osv osv
0
UH UH UH UH KORT :love:
Brugeravatar
decibell
Moderator
Kort karma: 187
Geografisk sted: Oldtiden
Likede indlæg: 4134

Indlægaf decibell » 25. okt 2015, 11:01

Mit behov for alenetid - jeg dur bare ikke til at sidde lårene af hinanden, og når jeg dagen igennem er omringet af mennesker på job og 3 timers offentlig transport, samt har frivilligt arbejde i hjemområdet, er jeg ofte meget træt efter arbejde og ønsker bare ro og fred omkring mig mindst 2-3 gange om ugen for at overleve. Jeg kan godt være sammen med et par mennesker (intet problem med datteren fx), men man(d) skal ikke forlange, jeg skal være social efter arbejdstid eller snakke løs/hygge eller putte osv., for jeg har bare lyst til at være mig selv på mine egne præmisser. Det betyder, at jeg godt kan være social på den tid, men så er det noget, jeg har valgt, fordi jeg havde overskud til det der, og ikke noget jeg har fået trukket ned over hovedet på mig af en partner. Det har før været et problem for en kæreste, der mente, at det var ok en gang i mellem, men hvis det var på fast ugebasis, var der noget galt (med mig!).

Jeg arbejder meget og går op i mit fag. Jeg har også frivilligt arbejde, der betyder aftenmøder og en del skriftligt arbejde efterfølgende. Samtidig har jeg de sidste år efteruddannet mig, så jeg også havde lektier og forberedelser i aftentimerne. Lige for tiden er det "kun" arbejde/frivilligt arbejde, men jeg udelukker ikke, at jeg fortsætter med videreuddannelsen, når tiden er til det.

Min hund er, som andre skriver om deres kæledyr, ikke til diskussion. Hun SKAL være der, en kæreste kan få lov at være der. Og kan han ikke lide hende eller den tid, jeg bruger på hende, så ryger han.

Jeg ser ikke dansk TV. Jeg ser udvalgte programmer og udenlandske tv-serier streamet og fra arkiv osv., men that's it. Og der kan gå uger imellem, at jeg får set selv det. Jeg skønner, at det vil være et problem for de fleste, som virker til at være stavnsbundet af det tv.

Jeg forsøger at læse en del, for det slapper jeg virkelig af ved. Men det er jo ikke særlig socialt, og når det i forvejen er svært med tid, kan det vel godt blive et problem, tror jeg. Fx nyder jeg at gå tidligere i seng med min kindle og så læse, til jeg skal sove. Det kan jeg som single også sagtens tillade mig, men med en kæreste?

Jeg har et par kæpheste, der godt kan gøre mig svær at leve med:
1. Jeg kan ikke så godt have folk, der er konfliktsky og ikke gør noget, men stadig brokker sig. Det er som sagt min kæphest, at hvis man ikke selv siger fra, kan man ikke tillade sig gentagne gange at sidde og brokke sig over, at andre overskrider ens grænser (selvfølgelig med undtagelser). Folk må GERNE være konfliktsky, alt det de lyster, det er jeg ligeglad med. Det er brokkeriet, jeg bliver træt af. Jeg gider i hvert fald ikke at høre på det og har før fået sagt det til kærester, der blev fornærmede over det.
2. Min anden kæphest er god opførsel. Man kan ikke styre andres opførsel, men man kan have styr på sin egen og behandle andre, som man gerne selv vil behandles. Kliché, jeg ved det, men sådan har jeg det, og jeg forsøger at leve efter det, hvor jeg altid er meget høflig, hjælpsom og taler/skriver pænt. Det kan være svært at leve op til for andre, ved jeg af erfaring.

Jeg dur ikke til løs planlægning, nok fordi jeg har så meget på programmet. Jeg kan godt lide overraskelser og (mest min egen) spontanitet generelt, men hvis det fucker min tidsplan op, så jeg ikke når det andet, jeg SKAL nå, bliver jeg irritabel og bruger for meget tanketid på det. Eks.: Vi skulle til sommerfest med arbejdet for år tilbage, hvor det skulle være en overraskelse, hvad vi skulle og hvorhenne. Vi fik kun at vide, at vi skulle møde op et sted i København. Da jeg har lang transport hjem fra København, kunne jeg slet ikke se noget positivt i det, for jeg havde behov for at vide, om jeg ville kunne nå mit tog hjem osv. Det ødelagde forventningens glæde for mig, mens jeg havde slappet af og nydt det, hvis jeg havde fået lov at have de detaljer på plads.
Jeg kan godt droppe planlagte ting, det er slet ikke det, men så har jeg også vurderet, at det kunne vente. Jeg har haft kærester, der ikke gad planlægge for langt frem, og fair nok, vi er ikke alle ens. Men så blev de til gengæld sure, når jeg ikke ville smide alt, jeg havde i hænderne, NÅR de så havde tid - for da havde jeg jo planlagt noget andet. Det er ikke så nemt.

I det hele taget skal jeg vist bare forblive single. ;)
1
"Don't do what you can't undo, until you've considered
what you can't do once you've done it." King Shrewd

Intet er for evigt (en stilstand)!

"Don't cry about it, girl, learn from it."
Brugeravatar
catnip
Kort karma: 17
Likede indlæg: 535

Indlægaf catnip » 25. okt 2015, 18:18

At jeg lider af migræne...det går også ud over ham jo :(

At jeg er sådan lidt vel OCD med nogle ting...powerpoints, bryllupsinvitationer, at billeder skal hænge snorlige...men den slags er sguda vigtigt, for fanden. Pissevigtigt :genert:

At jeg 6 mdr om året er deltidskæreste pga mit arbejde. For nu. Det bliver kun ved et par år endnu. Men ingen af os har just forudsigelige 9-17 jobs, så der er stor opbakning og forståelse fra hans side. Det er dejligt!
0
Brugeravatar
Moxy-lady
Kort karma: 182
Likede indlæg: 2182

Indlægaf Moxy-lady » 25. okt 2015, 18:30

Den største er helt klart børn. Han har aldrig haft lyst til at få børn, men er klar over at det er en betingelse for mig. Han har rykket sig supermeget det sidste halve år, men der er ingen tvivl om, at var han alene, fik han ikke børn.
Mit tætte forhold med min mor, er helt sikkert også noget han har skulle affinde sig med. De kommer godt ud af det med hinanden, men han forstår ikke helt at vi kal snakke sammen en gang om dagen, i en time.

Mit behov for samvær med venner/familie, hvor jeg hiver ham med, og tvinger ham til at hygge sig. Basta! Hvis jeg ikke fik ham ud af huset en gang i mellem, så ville der gro mos på ham :lol:
0
Brugeravatar
Kyle
Kort karma: 20
Likede indlæg: 148

Indlægaf Kyle » 25. okt 2015, 18:51

Jeg har brug for alenetid ind i mellem.
Jeg glemmer nogle gang at tage hensyn til min familie, når jeg vil tage hensyn til andre. Dvs. jeg glemmer nogle gange at min kone ikke nødvendigvis har plus på overskudskontoen samtidig med mig, og at mit plus skulle bruges på hende og børnene frem for andre :blush:
Mine sokker ender sjældent i vasketøjskurven på mit initiativ uden først at have ligget en dag eller to andre steder.
Jeg er ikke så spontan og foretrækker tingene bliver planlagt og skrevet i kalenderen.
0
Brugeravatar
Persnikedy
Kort karma: 251
Likede indlæg: 4101

Indlægaf Persnikedy » 25. okt 2015, 19:18

Jeg planlægger utrolig meget
Jeg snakker konstant..
Og jeg snakker ikke om spændende ting for det meste, men muligvis om der måske er en gang-war imellem almindelige snegle og aber hvis de nu boede i samme område.
Jeg elsker at bage og lave mad så en helse freak vil være nød til at indfinde sig med at være mit forsøgsdyr med opskrifter
Jeg kan blive lidt mor agtig meget hurtigt
Min bedste ven og jeg drikker os fulde og danser rundt i stiletter imens vi synger spice girls eller rapper med på dr dre.
Jeg går juleamok 2 gange om året. Der er faktisk kun omkring 7 måneder om året hvor jeg ikke drømmer om jul.
Jeg fælder virkelig meget.
Jeg har tendens til at afbryde :genert: men jeg arbejder på det
Jeg sover helst omkring 9-10 timer om natten
Jeg er næsten konstant liderlig, og ja, det går jo ud over en kæreste
Jeg bryder mig ikke om steak og eller fisk og syndes at selve lugten er nederen.
Jeg er stort putte menneske og kæresten vil være en ekstra hovedpude.
2
Fab-Yule-Ous
Brugeravatar
Zombie
Kort karma: 213
Likede indlæg: 2197

Indlægaf Zombie » 25. okt 2015, 20:10

Min psykiske sygdom.

Crazy dog lady tingeling.

At jeg er introvert, men også udadvendt. Det kan godt gøre folk lidt forvirrede nogle gange.

Jeg er pisse stædig. Nogle gange for meget.

Jeg har svært ved at holde antennerne for mig selv - og jeg kan ALTID mærke, hvis der er noget i vejen. "Tanker er toldfri" - ja, men jeg kan ofte læse dine følelser, og det påvirker mig. Det er sucky, I know, men det er trods alt også det, der gør mig pisse god til det, jeg gør bedst (børn og dyr).

Jeg er über monogam anlagt. Det gør også, at jeg har virkelig nemt ved ikke at flirte eller blive fristet af andre. Og dette gør igen, at jeg ikke rigtig forstår dem, som bliver. Så bliver jeg bare gal i låget, og åndssvag at høre på (med mindre du har været en nar - så har du sgu fortjent det).

Jeg kan ikke bo i storbyer. Jeg bliver mærkelig af det. Men jeg vil heller ikke for langt væk fra min familie, som bor i... storbyer. Yesh.

Jeg SKAL have børn. Jeg er villig til at opgive alt - også dig - for dem. Take it or leave it.
3
Brugeravatar
Zombie
Kort karma: 213
Likede indlæg: 2197

Indlægaf Zombie » 25. okt 2015, 20:19

Jeg spurgte min kæreste.

Han havde lidt svært ved at acceptere mit venskab med min eks, som jeg havde hund med. Og jeg sagde til ham, at vi kunne gøre alt i hele verden: Følges derhen med hunden, drikke kaffe alle tre, han måtte gerne læse over skulderen i mine samtaler med ham osv. - men jeg ville hellere være single, end ikke at have eks'en i mit liv på en eller anden måde.

Den var lidt svær for ham at sluge, men han endte faktisk med at være helt cool med det og da jeg mistede Taiki, var han rigtig glad for, at jeg havde nogen at dele sorgen med, som forstod det bedre end han selv gjorde. Da Taiki blev bisat, var han også helt cool med, at jeg sad med min eks, dennes kæreste og min mor, og delte minder samt chit-chat om alt mulig andet, bagefter. Faktisk undlod han at deltage, fordi han fornemmede, at jeg havde brug for denne lille kreds af folk, der virkelig forstod min smerte og rummede den (det har han også gjort, men han har aldrig haft så tæt et forhold til et dyr, så han har ikke kunne forstå det i samme grad, som han har accepteret det).

Han opfordrer mig til, når jeg tager hen for at besøge Taikis grav, at opdatere min eks, skrive en hilsen eller invitere mig selv på kaffe. Det synes jeg er ret fint, taget i betragtning af det udgangspunkt han havde i starten - og at jeg ikke var særlig pædagogisk i min måde at formulere mig på, da jeg sagde "Jeg vil hellere droppe dig, end ham. Men helst ingen af jer." --- Not my finest moment. :P
3
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 938
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 8451

Indlægaf 2SHY » 25. okt 2015, 23:06

- Mit ret massive behov for alenetid
- Min kat
- Min overvægt
- Mit særligt sensitive og introverte sind
- At jeg pt. bor hos min mor
- At jeg har meget tøj og mange Nike Free sko
- At jeg har en sindslidelse (som dog er i bero på 5. år)
- At jeg nemt føler mig overvældet, stresses og kan finde på at melde fra hvis jeg føler jeg ikke kan overskue en bestemt situation (hvis det ikke er en tvingende nødvendig en af slagsen)
- At jeg elsker gadgets og at være kreativ

Hmm... Det er vist on the top of my head

Godt jeg er single :D
3
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Tak fordi du trimmer indlæg med mange citater :blomst:
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 938
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 8451

Indlægaf 2SHY » 25. okt 2015, 23:16

Ah ja og en ret begrænset sexlyst :blush2: :genert:
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Tak fordi du trimmer indlæg med mange citater :blomst:
Brugeravatar
Sophaya
Kort karma: 392
Likede indlæg: 3770

Indlægaf Sophaya » 26. okt 2015, 07:09

Nårh ja - det kunne da også godt være at det er noget af en kamel for nogle, at jeg hverken kan eller skal have børn.
0
x

Tilbage til "Forhold og sex"