Hvad er dine kameler?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
lillebjoern
Kort karma: 197
Likede indlæg: 1985

Re: Hvad er dine kameler?

Indlægaf lillebjoern » 26. okt 2015, 09:16

Puha, der nok lidt :genert:

- Jeg har et meget nært forhold til mine forældre, og de bor tæt på, så ser dem derfor ca. en gang om ugen. Og han bliver slæbt med, hvis jeg kan slippe afsted med det :D
- Jeg er vist lidt af et rodehovede. Jeg har så mange ting og en bitte lejlighed, og så er det altså svært!
- Jeg er meget økonomisk bevidst - og jeg kan godt være noget af en udfordring at være ude og handle ind med. Hvis det kan fås billigere, skal det fås billigere :-D
- Jeg ser ekstremt mange dårlige serier, som fx Gossip Girl og Ink Master. Så det er der ret meget på skærmen.
- Jeg går ofte og forestiller mig vores fremtidige børn, hvordan min graviditet bliver, hvor meget bleer koster, osv. Det må være ulideligt at høre på for min kæreste, men det er jo altså ikke ham der skal være gravid, vel! :cool:
- Går ret meget op i sund mad, og det synes han ikke altid er lige sjovt.

Wauw, et catch... eller... :-D
2
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:
Brugeravatar
Joe
Kort karma: 170
Likede indlæg: 2411

Indlægaf Joe » 27. okt 2015, 16:03

Jeg roder.
Jeg er klodset.
Jeg er flyvsk.
Jeg er klart bedre til at tale om at gøre ting, end til rent faktisk at gøre dem.
Jeg er mere end normalt humørsvingende.
1
I'm Audrey Horne, and I get what I want
Hop-sa-sa
Kort karma: 10
Likede indlæg: 44

Indlægaf Hop-sa-sa » 6. nov 2015, 21:25

Jeg er vanvittigt stædig og giver mig helst ikke i diskussioner.
Jeg påpeger stavefejl.
Mine mærkelige madvaner. Jeg kan spise på alle tider af døgnet, og er villig til at kaste nærmest hvad som helt i gabet, hvis jeg er lækkersulten.
Jeg roder og er ustruktureret i nærmest alle aspekter af livet.
Min retningssans er på samme stadie som en 5-årigs, og det går altid galt for mig, når jeg forsøger at betjene en GPS.
Jeg er et brændt barn, som har brug for rummelighed og forståelse før jeg tør åbne mig og vise tillid.
Jeg er miljøskadet pga. mit fag og taler gerne og ofte om ting som blod og afføring.
Jeg er vild med Pepsi Max og snus.
Jeg har et feminint ydre, men der bor en bandende, pervy havnearbejder indeni mig. Han hedder Bjarne.
Jeg er en natteravn, og fungerer ikke med faste sengetider.
Jeg er perfektionistisk når det kommer til mine præstationer rent professionelt, og jeg kan godt lade mig påvirke negativt af det pres, jeg pålægger mig selv i den forbindelse.
Jeg kan være uforudsigelig og svær at håndtere. Sommetider forstår jeg ikke engang mig selv.
2
Brugeravatar
Mulan
Kort karma: 293
Likede indlæg: 2228

Indlægaf Mulan » 9. nov 2015, 14:27

Jeg er fucking mærkelig.
Jeg kan være meget stejl.
Jeg bliver motherfucking hangry. Som i ikke for sjov -tihi, men som i urimelig, arrig verbalt knivkastende hangry. "Grab a snickers" har intet på mig.
Jeg er jævnt ugidelig, undtagen når jeg ikke er, så er jeg til gengæld som et godstog.
Enhver fyr, som jeg finder sammen med - må finde sig i at jeg VIL varme kolde ekstremiteter på ham. Helst på hans mave. IDGAF. Så må han pive så meget som han lyster.
Jeg har en tendens til hånddukker, der laver usømmelige ting på mine kærester. Som fx. at dryhumpe hans skulder.
Jeg synes selv, at jeg er herresjov.
Jeg MAGTER ikke lyserøde skjorter til mænd. Stop jer selv.
Jeg har det med at påtage mig for meget. Emotionelt, professionelt og bare sådan all-round generelt.
6
Rosa Espinosa skrev:Ville slet ikke magte en diller, når jeg bare kom efter en dagmartærte.

"thats typical bad male judgment not a cognitive disorder "
Brugeravatar
Tanten
Kort karma: 94
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 1055

Indlægaf Tanten » 21. dec 2015, 23:58

Min lettere flamboyante stil mht. tøj og især smykker, min excentriske indretningsstil, mit snakketøj og min trang til at blande mig i alt.
1
Brugeravatar
Annione
Kort karma: 240
Likede indlæg: 2522
Kontakt:

Indlægaf Annione » 28. dec 2015, 05:36

At jeg prutter, er hidsig, bliver hys hvis jeg er sulten, bruger for mange penge, skal sove helt uden at nogen rører mig, at jeg bruger 75% af badeværelset til alt mit dullegrej, at jeg bruger hans penge på dullegrej, at jeg altid skal fotografere døre når vi er ude og gå tur, at jeg evig g altid lufter ud (også om vinteren), at jeg vasker sengetøj hver uge, at jeg hader at høre på smasken... Pyha, jeg kunne fortsætte.

Tænk, at han alligevel gider giftes md mig :love:
0
At rejse er at leve :love2:
Firebird
Kort karma: 160
Geografisk sted: Pladderpaddelandsby
Likede indlæg: 1284

Indlægaf Firebird » 28. dec 2015, 06:03

At jeg er stokhammerende konservativ, stiv og stædig. Nej der kan ikke files kanter søster. Lev med det.
At jeg er sindssygt livsfarlig før jeg har fået mit andet krus kaffe om morgenen.
At jeg bare ikke gider tørre støv af. Gør det selv, ellers bliver det kun gjort 2 gange om året.
At jeg er kræsen. Nej. Finere fransk madlavning bliver aldrig Haute nogetsomhelst hos mig. Jeg skal bare fodres.
At jeg mener at kun kontant er sandt. Kort er for idioter der vil trackes.

Så er der et par småting mere, men jeg synes jeg lyder tilstrækkelig skrækkelig nu. :genert:
0
Fod. Enhed der finder bord og stoleben i mørke.
Chloecat
Kort karma: 3
Likede indlæg: 66

Indlægaf Chloecat » 28. dec 2015, 09:40

Jeg roder, især tøj har tendens til at flytte ud af min kommode. Så jeg dårlig til at smide ting ud, hvis repræsentere bare den mindste værdi, på den anden side så gider jeg heller ikke bøvle med at sælge det.

Jeg bliver også hangry. Når jeg bliver stresset ala vi skal være der om 5 min, bliver jeg også en sur kælling.
Så kan jeg slet ikke finde vej, selvom jeg har kørt samme vej 100 gange, sætter jeg gerne GPS'en eller spørger manden om vej.
0
Brugeravatar
Fillie
Kort karma: 612
Geografisk sted: Backsword
Likede indlæg: 2609

Indlægaf Fillie » 28. dec 2015, 10:26

Mit overskud er pga. kroniske smerter og en psyke, der på flere måder driller, ikke særligt stort i forhold til at komme ud og få nogle oplevelser sammen. Desuden er jeg "fyldt op" af samvær med andre mennesker, når jeg har været på arbejde, så jeg orker meget sjældent gæster. Disse to forhold vil i manges øjne gøre mig til en ufatteligt kedelig og asocial partner, men jeg har været så heldig at møde min soulmate, for hvem det er en gave at have en kone, man kan hygge sig med hjemme, uden der skal ske alt muligt. Vi er begge sådan nogle sære enspændere, som foretrækker roen og freden i vores hjem, hvor vi ville tilbringe langt størstedelen af vores tid, hvis ikke vi skulle passe vores arbejde, men ind imellem får vi faktisk motiveret hinanden til at komme af sted og opleve et eller andet. Min mand er meget overbærende og støttende over for mig, når vi er ude, og jeg pga. smerter er nødt til at finde et sted at sidde, eller vi lige må finde et "åndehul" fra menneskemængden, fordi min angst er ved at få overtaget, og det bevirker, at jeg bliver mere og mere tryg ved at bevæge mig ud af min "comfortzone"; f.eks. var vi ude at rejse for nogle måneder siden. Men altså, disse ting er jo nogle mægtige kameler, som de færreste kan leve med. Heldigvis har jeg fundet ham, som kan. :lun:
5
"All you need is love."

- The Beatles
Brugeravatar
LadyFox
Kort karma: 427
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 6080

Indlægaf LadyFox » 28. dec 2015, 10:39

- At jeg ikke er så god til at snakke følelser, og jeg sjældent formår at give det der kys på det helt rigtige tidspunkt.
- Jeg rodder og jeg er ikke særlig hurtigt til at huske at rydde op efter mig selv.
- Jeg har temperament, og er nok en smule selvretfærdig.
- Jeg er paranoid og konspirerer - og det kan godt nogengange kræve noget tid at få mig til at anerkende at teorier ikke er virkeligheden.
- Jeg snakker med mine veninder.. om ALT.
0
I don't mean to be a diva, but some days you wake up and you're Barbara Streisand.
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Kort karma: 772
Likede indlæg: 10280

Indlægaf DetSorteCirkus » 28. dec 2015, 10:54

At min kønsidentitet er flydende, at jeg ikke er monogam, og at mit livsgrundlag er queerfeministisk.
Min erfaring siger mig, at jeg som partner fungerer dårligt sammen med mennesker, der ikke ligner mig på de tre helt centrale punkter, så kamelerne går begge veje.

Er det på plads, vil jeg mene, at det kan være sin sag at leve med de konsekvenser, som mange år med uopdagede kognitive vanskeligheder har haft for min tilværelse. Jeg kan være skarp i hovedet og effektiv; jeg kan bare ikke så godt planlægge at være det en given dag. Heldigvis går det fremad på det punkt.
0
Je suis un tableau noir.
Brugeravatar
Anilara
Kort karma: 162
Likede indlæg: 1836

Indlægaf Anilara » 28. dec 2015, 11:05

At jeg ikke gider vaske tøj eller lægge det sammen... Som i ALDRIG. Haaaader det så meget!

Og så, at jeg spiser når det passer mig. Så hvis jeg er sulten efter aftensmad kl 15 eller 03, så spiser jeg aftensmad der.

At jeg påpeger når folk tager fejl og retter...

Nåh ja. For nogen er det nok også en kamel, at jeg arbejder om natten.
0
Brugeravatar
Viskelæder
Kort karma: 463
Likede indlæg: 4108

Indlægaf Viskelæder » 28. dec 2015, 12:01

Mit enorme behov for alenetid, og at jeg vil rejse alene. I hvert fald i Thailand. Der kommer min fremtidige kæreste ikke til at komme med, det er MIT sted.
Min psyke/manglende overskud - at jeg pludselig føler mig utroligt brugt op og kan blive lettere depressiv og meget stresset i perioder.
Pepsi Max misbrug.
Mine marsvin.
Mit temperament.
At jeg i skænderier midertidigt kan miste alle følelser overfor min partner.
At jeg ikke er den sunde træningstype, og det har jeg det fint med.
At jeg er rimeligt meget en bitch i starten, fordi jeg hader at være forelsket :lol2:
At jeg roder.
At jeg ikke kan finde ud af at lave mad.
At jeg ikke gider se hans svigerfamilie eller til ting i hans familie, medmindre det er vigtigt.
At jeg generelt føler, jeg dør indvendigt, når jeg skal ting, jeg ikke gider.

Sååå deeeet.... :D
0
Brugeravatar
Ballademager
Kort karma: 357
Likede indlæg: 3544

Indlægaf Ballademager » 4. jan 2016, 05:42

Min kæreste lever også med, at jeg i perioder med meget pres (typisk på jobbet), kan have svært ved at huske og overskue ting. Har glemt det nærmest med det samme igen. Jeg ved, at det irriterer ham grænseløst, og jeg forstår ham godt. Det er som om, at min hjerne bare selv sorterer ting, der ikke er relateret til arbejdet, fra :genert:
0
Forstadskedelig :love:

I'll never know what I'm capable of, if I don't go where I'm scared to be lost...
Brugeravatar
Purple Haze
Kort karma: 145
Geografisk sted: Kbh. Østerport
Likede indlæg: 1915

Indlægaf Purple Haze » 7. jan 2016, 10:55

Jeg tager lange meget varme bade og bruger meget toilet papir - og jeg gider IKKE hører noget for det eller om det.
Har behov for en del planlægning, og falder let ind i apati hvis det mangler.
Er lidt fantasiløs og tænker ofte ikke længere end til sex, tv og mad (med mindre jeg planlægger).
Er trucker dårlig til at tale om sex, ordene sætter sig fast i halsen på mig, og ender nemt med at overskride mine egne grænser, fordi jeg har svært ved at melde ud i situationen.
Jeg VIL holde jul med mine forældre.
2
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.

Tilbage til "Forhold og sex"