Udnytter Anna Mee Allerslev sin position eller er hun udsat for heksejagt?

Hvad sker der lige for verden?! Diskutér det her!
Bluemoon
Kort karma: 14
Likede indlæg: 257

Re: Udnytter Anna Mee Allerslev sin position eller er hun udsat for heksejagt?

Indlægaf Bluemoon » 25. okt 2017, 11:52

Dejligt vi slipper af med hende. Hun er så usympatisk som noget overhovedet kan være.
1
Akehurst2
Kort karma: 800
Likede indlæg: 22084

Indlægaf Akehurst2 » 25. okt 2017, 11:52

Code71 skrev:Men hvor er hun dog arrogant :O

Ja! Intet er min skyld, men jeg er blevet klogere. Gentag ad nauseam.
1
Petrix
Kort karma: 109
Likede indlæg: 1831

Indlægaf Petrix » 25. okt 2017, 11:53

Akehurst2 skrev:Bla bla bla - jeg kan ikke få lov til at arbejde politisk, bla bla bla - min person skygger for politikken. Intet er min skyld.

Trækker sig fra posten for politisk leder for de radikale i København og fra københavnsk politik for nu. Vil stå på stemmesedlen, for det kan ikke ændres.

Ikke meget overraskende nyt på pressemøde.

Havde du da forventet nogle overraskelser?
Selvfølgelig siger hun ikke, at hun bevidst har udnyttet sin position.
0
Akehurst2

Indlægaf Akehurst2 » 25. okt 2017, 11:54

DetSorteCirkus skrev:Jeg kan ikke snuppe hende og har aldrig kunne det.
Jeg er skadefro. There I said it.

Enig. Men egentlig også enig med en, der i Ekstra Bladet bemærkede, at det havde været bedre hvis hun var blevet gået på grund af sin elendige forvaltning af beskæftigelsesområdet end for noget personligt fnidder.
0
Akehurst2

Indlægaf Akehurst2 » 25. okt 2017, 11:54

Petrix skrev:
Akehurst2 skrev:Bla bla bla - jeg kan ikke få lov til at arbejde politisk, bla bla bla - min person skygger for politikken. Intet er min skyld.

Trækker sig fra posten for politisk leder for de radikale i København og fra københavnsk politik for nu. Vil stå på stemmesedlen, for det kan ikke ændres.

Ikke meget overraskende nyt på pressemøde.

Havde du da forventet nogle overraskelser?
Selvfølgelig siger hun ikke, at hun bevidst har udnyttet sin position.

Nej. Men kan til stadighed forbløffes over, hvad politikere kan få sig selv til at sige. Så jeg håber hver gang på ærlighed :-D
0
Brugeravatar
Code71
Kort karma: 304
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 3360

Indlægaf Code71 » 25. okt 2017, 11:55

Jeg har ikke nogensinde syntes om hende. Men nu hvor jeg ser hende her, så må jeg sige at hold op hvor er hun dog f..... arrogant, bedrevidende og overlegen. En ægte radikal.
1
Nå jeg hænger jo nok lidt ved. Så "lurer lidt" er suspenderet lige foreløbigt
Akehurst2

Indlægaf Akehurst2 » 25. okt 2017, 11:57

Og det er hendes helt egen beslutning. Ingen har bedt om noget :sarkasme:
0
Brugeravatar
Code71
Kort karma: 304
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 3360

Indlægaf Code71 » 25. okt 2017, 11:58

Akehurst2 skrev:Og det er hendes helt egen beslutning. Ingen har bedt om noget :sarkasme:

Haha ja heeeelt sikkert. Alle andre ville sååååå gerne ha hende til at fortsætte :lol:
0
Nå jeg hænger jo nok lidt ved. Så "lurer lidt" er suspenderet lige foreløbigt
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Kort karma: 1991
Likede indlæg: 39716

Indlægaf DetSorteCirkus » 25. okt 2017, 12:08

Om jeg fatter, hvordan Morten Østergaard kunne udsende så dumt et tweet.
1
Yes, we may be hidden by rags
But we've something they'll never have
:lun:
Akehurst2

Indlægaf Akehurst2 » 25. okt 2017, 12:11

DetSorteCirkus skrev:Om jeg fatter, hvordan Morten Østergaard kunne udsende så dumt et tweet.

Mon ikke, han også ærgrer sig en del over det i dag?
0
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Kort karma: 1991
Likede indlæg: 39716

Indlægaf DetSorteCirkus » 25. okt 2017, 12:13

Akehurst2 skrev:
DetSorteCirkus skrev:Om jeg fatter, hvordan Morten Østergaard kunne udsende så dumt et tweet.

Jo!
0
Yes, we may be hidden by rags
But we've something they'll never have
:lun:
Brugeravatar
Stars
Kort karma: 113
Likede indlæg: 3542

Indlægaf Stars » 25. okt 2017, 12:13

Artem skrev:Synes det er godt hun trækker sig, men synes godt nok ikke at der er noget at komme efter i den byggesag. 4 måneder uden at høre noget? og hvor hun så skriver stille og roligt for at høre om status i sagen. Det tyder mest på en byggesag der er blevet syltet/glemt, som de hurtigt får gjort færdig efter hendes henvendelse.

Jeg ved ikke hvor lang behandlingstid der typisk er på en byggesag i København, men jeg tænkte lidt det samme.

Men det ER problematisk overhovedet at spørge til en byggesag i privat øjemed, og hvis hun har ry for at være en strid harpe, er det sikkert nok til, at medarbejderne har fremskyndet sagsbehandlingen pga. henvendelsen.
0
"Vi har .. truffet den beslutning, at vi ikke tager børnene til Danmark, fordi deres forældre har vendt Danmark ryggen og har kæmpet for Islamisk Stat, og dermed har de truffet et valg på deres børns vegne."

Børnenes statsminister?
Akehurst2

Indlægaf Akehurst2 » 25. okt 2017, 12:23

DetSorteCirkus skrev:
Akehurst2 skrev:

Jo!

Men så er vi jo tilbage ved den nye radikale spidskompetence: At blive klogere :-D
0
Brugeravatar
vibbsen
Kort karma: 1135
Likede indlæg: 16430

Indlægaf vibbsen » 25. okt 2017, 12:24

Sjovt som det handler om øjnene der ser. Jeg synes faktisk at AMA klarede sig overraskende godt. Pigebarnet (det tillader jeg mig altså at kalde hende selvom hun faktisk er over 30 år) var jo tydeligvis på randen af gråd. Der var lige noget med moral som smuttede lidt for hende. Men ellers så synes jeg faktisk at hun gjorde det overraskende godt. Hun var tydeligvis meget påvirket af hele situationen. Hvilket der i og for sig ikke er noget at sige til. Som den politiske kommentator på EB Live sagde : Vi ser nu en generation af politikere som er flasket op i det politiske system. Som har været vant til at der altid har været nogen der har betalt alting for dem. Der har altid være en eller anden kasse som lige kunne dække. Og det gør at de har et noget forskruet forhold til det der med penge. Det synes jeg er en super skarp betragtning i den aktuelle sag. Og det var måske også derfor jeg så en kvinde som i den grad er slået til jorden af den virkelige verdens barske realiteter. Jeg tror faktisk ikke at hun forstår hvad det er hun har gjort galt. For hun er flasket op med et system hvor det var helt OK at andre bare tager regningen....Ikke at det er en undskyldning. Men mere en forklaring.

I forhold til hvad der sker hvis hun skulle blive valgt igen, jamen så synes jeg at hun gjorde det ret klart : Hun er færdig i politik for denne gang. Hun har bedt overborgmesteren om igangsætte den procedure som skal til for at fritage hende for sit borgerlige ombud af private årsager. Den fritagelse kan af gode grunde kun gælde for indeværende valgperiode som løber frem til 1/1/2018. Men skulle hun blive genvalgt, så vil hun bede om fritagelse fra det borgerlige ombud for perioden 1/1/2018-31/12/21. med henvisning til personlige årsager. Det lyder måske lidt vagt. Men der er faktisk ikke så meget andet hun kan gøre. For der er en masse teknik indover. Når man er opstillet så kan man ikke bare trække sig. Og hvis man bliver valgt til et borgeligt ombud, så kan man ikke bare sige nej-tak. I det man ved at stille op siger ja til at man reelt også gerne vil vælges. Man er nødt til at bede om fritagelse med henvisning til en af de årsager der kan give dette. I hendes tilfælde personlige årsager.

Jeg har ikke sparet på kritikken af AMA i den her sag. Jeg synes hun har opført sig både arrogant og overlegen. Og mener at hun burde have tacklet der her helt anderledes. Men jeg JUBLEDE da hun vrissede af den der journalist som begyndte at spørge om frysemad. Hvis det er det mest intelligente du kan komme med, din dumme praktikant, så fortjener du at dumpe til eksamen.....Til gengæld glæder jeg mig til at se hvad Jonathan Spang for ud af hendes "West Wing" svar på søndag i "Tæt på Sandheden"....
2
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof
Brugeravatar
vibbsen
Kort karma: 1135
Likede indlæg: 16430

Indlægaf vibbsen » 25. okt 2017, 12:27

Der var iøvrigt en af de politiske kommentatorer som sagde at nu var hun jo ikke den første politiker som havde måttet gå af på grund af rod i moralen. Lars Løkke måtte f.eks. gå af som skatteminister. Og han er trods alt statsminister idag.

Hvis AMA nogensinde kommer i spil til den post så kan jeg ligeså godt sige med det samme at jeg flygter til et hvilket som helst andet land som vil modtage en asylansøgning fra mig...
1
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof

Tilbage til "Politik, kultur og samfund"