Moxy-lady skrev:Jeg synes godt nok at der luftes nogle personlige issues med de radikale i denne tråd? Jeg er helt med på at AMA har gjort noget forkert og at det eneste rigtige var at træde tilbage, men Vibbsen citerede en journalist tidligere, som jeg tror har helt ret. Det er simpelthen kotume I politiske kredse at denne her slags ting foregår. Det er for langt fjernet fra virkeligheden, og derfor gøres der nogle ting som, for almindelige mennesker, ser helt vanvittigt ud. AMA er bare blevet prügelknabe for befolkningens politikerlede fordi der er beviser, og nogen villige til at kaste hende for løverne.
Det er mig en gåde hvordan man kan forsvare et parti der holder hånden over Esben Lunde Larsen og Inger støjberg og samtidig synes at AMA repræsenterer hele det radikale Venstre og at det er hele partiet der er bundkorrupt.
Disclaimer, jeg stemmer ikke radikalt

Jeg tænker ikke du mener mig mht at forsvare diverse venstrepolitikere, men med AMA har jeg en så stærk antipati, en dyb og ærlig antipati rettet specifikt mod hende som politiker, at jeg er OK med at hun ryger ud på hvad som helst.
Jeg var inde og diskutere med hende på facebook for en 4-5 år siden, og ja, det er så klamt at hun ævler løs om at vi skal respektere alle undersøgelser og være konsekvente - og så siger hun tit det stik modsatte af hvad de Radikals egne undersøgelser viser, ofte også af hvad hun selv har sagt, og hun lader bare som ingenting når man viser hende det sort på hvidt.
Når hun er i multikulti-mode så skal alle kulturer med til festivalerne, i en anden mode vil hun ikke have jøder med fordi *ingen forklaring* og hun kan ikke forstå det er et problem.
Når hun er i "tage indvandrere ind"-mode er der job til hvem som helst der kommer, analfabetisme er intet problem, når hun er i "bashe lavtuddannede"-mode er der nærmest ingen jobs overhovedet til folk der ikke har en Ph.D, derfor skal alle unge der ikke studerer skæres i overførsler osv.
Kan huske jeg vandt en diskusssion en gang bare ved at bruge hende selv som kilde

Men det gav ingen mening at snakke med hende rigtigt, fordi man kan flæske hende totalt, og så siger hun dagen efter det hun, som hun lige er blevet modevist i.
Hun er ligesom Trump, siger bare det er lyder godt i situationen, og er inderligt ligeglad om det er rigtigt eller ej. Hun er 100% karriere og 0% interesse i at gøre Kbh og landet bedre. Jeg tror ikke på at hun er interesseret OVERHOVEDET i om de tiltag hun kommer med virker eller ej; hun går kun op i om det får hende til at se godt ud.