Udnytter Anna Mee Allerslev sin position eller er hun udsat for heksejagt?

Hvad sker der lige for verden?! Diskutér det her!
Akehurst2
Kort karma: 800
Likede indlæg: 22054

Re: Udnytter Anna Mee Allerslev sin position eller er hun udsat for heksejagt?

Indlægaf Akehurst2 » 19. okt 2017, 15:28

Code71 skrev:
Aragorn skrev:
Code71 skrev:Nu betaler hun så pludselig for at benytte steder :lol:

Men der er jo også snart valg

http://ekstrabladet.dk/nyheder/politik/ ... al/6874652

Jeg tager hendes tilbagebetaling som en erkendelse af skyld.

Så heksejagt var det ikke.

Så absolut en erkendelse af skyld. Det er måske også meget klogt efter at det nu kommer frem at hun benyttede embedsmændene til at arrangere brylluppet https://www.bt.dk/politik/embedsmaend-p ... poergsmaal

Og sikke en stribe af spørgsmål: https://www.b.dk/nationalt/embedsmaend- ... poergsmaal
2
Brugeravatar
Aragorn
Kort karma: 934
Likede indlæg: 10496

Indlægaf Aragorn » 19. okt 2017, 15:38

Det værste er, at hun bliver genvalgt, og så kører magtmisbruget videre.
0
It's a grand experiment
A well planned bizarre event
It's a grand experimental life
Brugeravatar
Code71
Kort karma: 304
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 3360

Indlægaf Code71 » 19. okt 2017, 15:44

Tjotjalt Åblyst skrev:Hun er tovlig, hende der. Seneste skud på stammen er, at bandemedlemmer fra Nørrebro skal i aktivering side om side med almindelige borgere. - Altså de samme bandemedlemmer, som er fritaget for at møde op på jobcenteret, idet socialrådgiverne frygter for, at der måtte blive skudt efter bandemedlemmerne imens de opholder sig der.

Det har givetvis intet med hendes ragen til sig at gøre, men det lægger da en baseline for hvorledes AMA opererer; mig foran, skid på de andre.

Jeg kan især godt li hendes forslag til at nedbringe kriminaliteten i København. At skrue op for lysstyrken i gadebelysningen
1
Nå jeg hænger jo nok lidt ved. Så "lurer lidt" er suspenderet lige foreløbigt
Bluemoon
Kort karma: 14
Likede indlæg: 257

Indlægaf Bluemoon » 19. okt 2017, 15:49

Jeg synes nu ikke der er noget odiøst over spørgsmålene som sådan, det er jo et kæmpe bryllup hun er ved at arrangere ... og flere af spørgsmålene er jo de samme igen, fordi hun tydeligvis ikke har fået svar på dem.

Jeg synes nu ofte jeg får en hel del spørgsmål fra mine kunder også i tiden op til, der er mange til man skal holde styr på.

Nej, men det er odiøst at embedsmændene overhovedet skal bruge tid på at tage stilling til hendes kagegafler og bordpynt. At man føler man kan være det bekendt....
7
Brugeravatar
FruitFly
Kort karma: 71
Likede indlæg: 2368

Indlægaf FruitFly » 19. okt 2017, 19:53

Aragorn skrev:Det værste er, at hun bliver genvalgt, og så kører magtmisbruget videre.

Well, hvis vælgerne vil have hende, så er det jo deres ret at stemme på hende! Det er en God Ting!
0
#Klimatosse
Slettet bruger
Likede indlæg: 6799

Indlægaf Slettet bruger » 21. okt 2017, 15:12

Tjotjalt Åblyst skrev:
Code71 skrev:
Tjotjalt Åblyst skrev:Hun er tovlig, hende der. Seneste skud på stammen er, at bandemedlemmer fra Nørrebro skal i aktivering side om side med almindelige borgere. - Altså de samme bandemedlemmer, som er fritaget for at møde op på jobcenteret, idet socialrådgiverne frygter for, at der måtte blive skudt efter bandemedlemmerne imens de opholder sig der.

Det har givetvis intet med hendes ragen til sig at gøre, men det lægger da en baseline for hvorledes AMA opererer; mig foran, skid på de andre.

Jeg kan især godt li hendes forslag til at nedbringe kriminaliteten i København. At skrue op for lysstyrken i gadebelysningen

:lol:

Ret beset ville det vel være mere effektivt med komplet mørklægning. - Sværere at ramme dem, man skyder efter...

Hvis man skruer nok op bliver de blændet, så kan de heller ikke skyde.
1
Slettet bruger

Indlægaf Slettet bruger » 21. okt 2017, 15:15

Sådan har hun altid været.

Hun stod en gang for en "alle kulturer skal mødes og blive venner" kulturfestival hvor jøder var ikke velkomne.
2
Slettet bruger

Indlægaf Slettet bruger » 21. okt 2017, 16:51

Nu er hende der er kandidat nr 4 i Radikale i Kbh sur på hende også

Billede

Så er det House of Cards-tid i RV!
3
Brugeravatar
Code71

Indlægaf Code71 » 21. okt 2017, 16:53

Har allerede sat popcorn over :lol:
0
Brugeravatar
Seladon
Kort karma: 60
Geografisk sted: ude i det blå
Likede indlæg: 1085

Indlægaf Seladon » 21. okt 2017, 16:53

det viser sig at AMA har bedt om at få rådhuset lukket under sin reception, hvilket har gjort at partifællen trak støtten til AMA.

https://www.tv2lorry.dk/artikel/r-kandi ... -allerslev

Jeg håber at resten af partifællerne gør det samme.
Senest rettet af Seladon 21. okt 2017, 17:07, rettet i alt 1 gang.
4
Husk nu "Jeg er OK, du er OK". :devil2: for her har vi Danmarks hyggeligste debat, ikke også. :P
Slettet bruger

Indlægaf Slettet bruger » 21. okt 2017, 16:59

Seladon skrev:det viser sig at AMA har bedt at få rådhuset lukket under sin reception, hvilket har gjort at partifællen trak støtten til AMA.

Jeg håber at resten af partifæller gør det samme.

Jeg håber HALVDELEN af partifællerne trækker støtten, og den anden halvdel ikke gør.

Det ville være det klart mest underholdende.
0
Brugeravatar
Code71

Indlægaf Code71 » 21. okt 2017, 17:31

Seladon skrev:det viser sig at AMA har bedt om at få rådhuset lukket under sin reception, hvilket har gjort at partifællen trak støtten til AMA.

Hun kan jo lige så godt trække sig. Der bliver bare ved med at komme mere og mere frem og det sidste er med garanti ikke sagt i denne sag. Hvor er hun dog også bundhamrende korrupt
2
Akehurst2
Kort karma: 800
Likede indlæg: 22054

Indlægaf Akehurst2 » 21. okt 2017, 17:54

"Det vi taler om" på Radio 24-7 gennemgik sagen i går. Der blev jeg faktisk rigtig forarget.

For som Angelina skriver, så er en hel del af spørgsmålene ganske rimelige når man afholder et arrangement et sted (det er så også det, man normalt betaler for...), men andre af dem er ganske enkelt urimelige. Som det med om man ikke lige kunne lukke rådhuset, fx, eller hvordan hun kan sikre sig at andre ikke kan komme i nærheden af hendes bryllup selvom der er tale om et offentligt sted i åbningstiden, og den måde, hun konstant ændrer deltagerantallet, og ikke mindst hvordan hun bliver ved og ved med at plage om et bestemt lokale, selvom brandmyndighederne siger nej og bliver ved og ved med at kræve at hun ikke vil acceptere de minimumskrav, der er til vagter og personale og tvinger embedsmanden til at sidde og redegøre for alle de regler, der skal overholdes og hvorfor de ikke kan lave særregler for hende.

Det var virkelig interessant at høre den lidt nøjere gennemgang, men nøj, mine tæer var helt sammenkrummede bagefter.
5
Slettet bruger

Indlægaf Slettet bruger » 21. okt 2017, 18:00

Nu er jeg jo ikke så kyndig udi det alternative, men jeg tænker om det her ville tælle som et GODT eller et DÅRLIGT varsel om hendes ægteskabs lykkelighed? :-D

De har da noget at snakke om på deres honeymoon.
0
Brugeravatar
vibbsen
Kort karma: 1135
Likede indlæg: 16430

Indlægaf vibbsen » 21. okt 2017, 18:32

Seladon skrev:det viser sig at AMA har bedt om at få rådhuset lukket under sin reception, hvilket har gjort at partifællen trak støtten til AMA.

Jvf. gruppeformanden så er der kun tale om den ene kandidat. Resten af kandidaterne har FULD tillid til AMA.

Det siger vel egentlig ikke så lidt om den radikale gruppe i BR og deres generelle moral.....Eller om hvor gode de er til at banke folk på plads :sarkasme:
4
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof

Tilbage til "Politik, kultur og samfund"